Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

I kveld skal jeg se "Det som göms i snö", håper det er en bra serie! Jeg er ikke den store serietitteren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sittet på toget i dag, så da ble det (i tilfeldig rekkefølge) Burden of Truth, Chesapeake Shores, Killjoys, Salvation og Sharp Objects

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fargo, sesong 3! Fytto for en serie!! Digger plottet, karakteren, replikken, humoren, spenninga, filmstilen mtp viker og fargespill.. Synd det er over for... Nlw what?! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lill3My skrev:

Fargo, sesong 3! Fytto for en serie!! Digger plottet, karakteren, replikken, humoren, spenninga, filmstilen mtp viker og fargespill.. Synd det er over for... Nlw what?! 

Enig med deg! Gleder meg til neste sesong, har lest at Chris Rock har fått en av hovedrollene, det kan jo bli interessant 😊

Har du sett første sesong av True detective? Den var utrolig bra.

Jeg er akkurat ferdig med Sharp objects, likte den skikkelig godt og.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poldark. Har akkurat begynt på Altered Carbon, håper den er like bra som den ser ut til nå.

Anonymkode: d77cd...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Rumle skrev:

Enig med deg! Gleder meg til neste sesong, har lest at Chris Rock har fått en av hovedrollene, det kan jo bli interessant 😊

Har du sett første sesong av True detective? Den var utrolig bra.

Jeg er akkurat ferdig med Sharp objects, likte den skikkelig godt og.

 

 

Har sett både sesong en og to. Meget bra, særleg sesong 1. Sesong 3 kommer i 2019 btw 🙂 enn så lenge vurderer jeg å se hele game of thrones på ny siden jeg "bare" har sett fem sesonger og det er leeeenge nok siden til at mye er glemt. Og så tror jeg det er mange ting man går glipp av i starten fordi det er så mye å holde styr på når en er helt ny i serien. Eller å begynne på The Wire som jeg aldri fikk sett.. Hmm valgets kvaler altså. 🤦🏼‍♀️ Luksusproblem 😀😊

Endret av Lill3My
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lill3My skrev:

Har sett både sesong en og to. Meget bra, særleg sesong 1. Sesong 3 kommer i 2019 btw 🙂 enn så lenge vurderer jeg å se hele game of thrones på ny siden jeg "bare" har sett fem sesonger og det er leeeenge nok siden til at mye er glemt. Og så tror jeg det er mange ting man går glipp av i starten fordi det er så mye å holde styr på når en er helt ny i serien. Eller å begynne på The Wire som jeg aldri fikk sett.. Hmm valgets kvaler altså. 🤦🏼‍♀️ Luksusproblem 😀😊

Visste ikke at det var ny sesong på gang, spennende! Jeg synes sesong 2 var elendig, håper den tredje blir bedre 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okay jeg er så sær at jeg har fått dilla på alle disse koreanske og kinesiske filmene og seriene på netflix 😂😂 Er faktisk utrolig lett underholdning og topp 😄

Anonymkode: f555b...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...