Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Criminal minds. Også madame secretary og mindhunter. Mindhunter er interessant men lider av at den er for realistisk og går for sakte. Hovedrollen holden ford er også dårlig skrevet og fremført. De andre skuespillerne leverer bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Outlander. Sesong 3, episode 8. Anbefales, den serien.. på det sterkeste! :) 

• Liker 2
Skrevet

Supergirl, The Gifted, The Good Doctor og Scorpion

Skrevet (endret)

Endelig ferdig med sesong 6 av Once upon a time og jeg trodde rett før siste episode var ferdig at nå er det slutt men nei, det kommer enda en sesong til. Kunn det ikke bare være slutt der?

Endret av MissStiles
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
18 timer siden, MissStiles skrev:

Endelig ferdig med sesong 6 av Once upon a time og jeg trodde rett før siste episode var ferdig at nå er det slutt men nei, det kommer enda en sesong til. Kunn det ikke bare være slutt der?

Det er dette jeg har tenkt om Grey's Anatomy i x antall år. Jeg har mistet tellingen rett og slett. 

Anonymkode: bbb19...24e

Skrevet

The Shannara Chronicles x2, Mythbusters (ny utgave), Grantchester, Designated Survivor, The Big Bang Theory, Grey's Anatomy, Beat for Beat og Nytt på nytt.

Skrevet

Ser på «Mindhunter» nå. 

Anbefales!! 

Skrevet (endret)
15 timer siden, Perle skrev:

Ser på «Mindhunter» nå. 

Anbefales!! 

Denne er bra altså? Skal ses asap! Det er så utrolig mye bra serier på Netflix for tida og kun 24t i døgnet. Ikke lett!

Gleder meg til Godless kommer og The Punisher. Begge er visstnok solide saker. Netflix kan serier, ingen tvil om det.

Endret av DeLorean
  • Liker 1
Skrevet

Begynt å se på Broadchurch

• Liker 1
Skrevet

Young Sheldon, The Orville, How to get Away with Murder, Once Upon a Time x2 og Outlander

Skrevet

Swat som vises på viaplay er siste jeg ser. Veldig bra

Skrevet

Sett alle 3 sesongene av broadchurch.

• Liker 1
Skrevet
På 2017-11-18 den 15.08, DeLorean skrev:

Denne er bra altså? Skal ses asap! Det er så utrolig mye bra serier på Netflix for tida og kun 24t i døgnet. Ikke lett!

Gleder meg til Godless kommer og The Punisher. Begge er visstnok solide saker. Netflix kan serier, ingen tvil om det.

Ja, den er kjempebra!! Helt min gate!! :mynona:

Skrevet

Penny Dreadful på nytt :) Sykt spennende serie :popcorn:

Skrevet
52 minutter siden, fresia skrev:

Gossip girl, sesong 3

Ooh, den vil jeg også se på nytt. Men tror samboer blir lettere oppgitt om jeg starter den på nytt for femte gang på vårt forhold på fire år, haha

Skrevet
4 timer siden, Adele skrev:

Ooh, den vil jeg også se på nytt. Men tror samboer blir lettere oppgitt om jeg starter den på nytt for femte gang på vårt forhold på fire år, haha

jeg har ikke sett på det siden det gikk så blir skikkelig nostalgisk :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...