Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rita, The good doctor, The flash og Kevin (probably) saves the world. Bare sett en episode av sistnevnte, men får litt følelsen av en "feelgood"serie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, watermeloon skrev:

Ser siste sesong av Bates Motel 😊

Er den ute for streaming?😄

Anonymkode: 70827...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett "Stranger things", så ser gjennom sesong 1 nå.

Irriterer meg. Vi sa ikke "mental" på 80-tallet, vi sa "insane". Der av Cypress Hills sang "insane in the brain". Vi sa heller ikke, "it's not rocket science", vi sa, "it's not brain surgery". Sminken er også feil. Men det bryr meg ikke så mye som språket. Det skal så lite til, og er omtrent helt gratis, for å bruke korrekt språk.

Cool, derimot, ble flittig brukt. Det ble vel populært med tv-serien, "happy days"? "Cool like the Fonze!"

Åh, og syklene, sykkelys på 80-tallet var vanlige glødepærer. De avgir et gult lys. I dag brukes LED-pærer. De avgir et blåaktig lys. Sånn som syklene i denne TV-serien. Som visstnok skal foregå på 80-tallet.

Også, alt det plastikkjuggelet vi hadde på 80-tallet, hvor er det blitt av det?

Noen, i det minste en, av ungene burde hatt et kort på sykkelen, som rillet. Sånn som i "the goons". Det var veldig populært for unger på den alderen på 80-tallet.

Åh, og brannvesenet i RENE klær? Seriøst? -_-

Vel, bilene er i alle fall slitte. Det var noe jeg ble positivt overrasket over. 

Ja, jeg legger merke til mye rart. :P 

Anonymkode: 2275a...fc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også, denne elektrokardiograf-greia, sorry, men det skal være... sju nåler på den? om jeg husker korrekt. Hun har en haug med elektroder på hodet, så har de bare en nål som skriver. Gah...

Åh, og endelig, i episode 3, viste de en typisk telefon fra 80-tallet! Her i Norge plystret de for øvrig.

Det er så mye mer jeg får lyst til å peke på, som klærne (ikke tidsriktige), ryggsekken (nope, for varierte farger), hårmotene er feil (ingen av de som har sånn sikk-sakk-hår som var så populært å lage på 80-tallet), jultrelysene er fra 90-tallet (sent), og så mangt og mye annet som småirriterer meg.

Nevnte jeg at jeg legger merke til mye rart? :P 

Anonymkode: 2275a...fc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.11.2017 den 18.17, AnonymBruker skrev:

Er den ute for streaming?😄

Anonymkode: 70827...424

Vet ikke, kjøpte den på dvd 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...