Rumle Skrevet 31. mai 2017 #5621 Skrevet 31. mai 2017 5 timer siden, Lill3My skrev: Samme her! Har kun siste episode igjen nå... gruer meg nesten litt til å se den, for denne serien er så bra at jeg ikke vil at den skal ta slutt...! Planlegger deretter å se: - "A Handmaid´s Tale" etterpå (har lest boka, så da er det ekstra spennende å se) - Fargo sesong 3 - Twin Peaks Spørs bare hvilke rekkefølge det blir da... luksusprobem å kunne velge mellom så mye bra Oi, jeg trodde det var 10 episoder! Jeg ser faktisk A Handmaids Tale og Fargo naa ogsaa
sofie777 Skrevet 31. mai 2017 #5622 Skrevet 31. mai 2017 Scorpion, Quantico, nest siste og siste episode av The Flash, NCIS og finalen i Agents of SHIELD
Lurium Skrevet 31. mai 2017 #5623 Skrevet 31. mai 2017 The Leftovers og American Gods. Skal begynne på siste sesong av Bloodline i helga. 1
Lill3My Skrevet 31. mai 2017 #5624 Skrevet 31. mai 2017 Jeg er nysgjerrig: hvor mange serier følger dere med på samtidig?? :-) selv liker jeg best å finne én serie å sluke, gitt at den er såpass god. Slike serier har feks vært Orange is The New Black, True Detective, Orphan Black, Black Mirror, Love, Shamless, This Is Us, Fargo, Mr robot, being human, broen, broadchurch, the OA, Vanligvis har samboeren og jeg en serie vi ser sammen. Så har jeg en å se når jeg er alene i tillegg. I tillegg til disse to ^^ pleier jeg å ha 1-2 sitcoms eller dokumentarer å følge med på på si, noe litt mer enkelt og lett som ikke krever tid eller særlig konsentrasjon. F. Eks big bang theory, Veep, Modern Family, Catastrophy, Dag, ol. Hvirdan er deres vaner? Går det ikke lett i surr når dere ser mange serier om hverandre?
Lill3My Skrevet 31. mai 2017 #5625 Skrevet 31. mai 2017 2 minutter siden, Lurium skrev: The Leftovers og American Gods. Skal begynne på siste sesong av Bloodline i helga. American gods.... Står på den lange lista over alt jeg vil se. Men... Boka står også på bokhylla, ulest. Må lese den først for jeg kommer aldri til å gidde å lese den ETTER å ha sett serien.. Så mye å lese og se for tiden.. Elsker den slags luksusproblem, men skulle gjerne hatt litt flere timer i døgnet gitt
Lurium Skrevet 31. mai 2017 #5626 Skrevet 31. mai 2017 (endret) 9 minutter siden, Lill3My skrev: American gods.... Står på den lange lista over alt jeg vil se. Men... Boka står også på bokhylla, ulest. Må lese den først for jeg kommer aldri til å gidde å lese den ETTER å ha sett serien.. Så mye å lese og se for tiden.. Elsker den slags luksusproblem, men skulle gjerne hatt litt flere timer i døgnet gitt Jeg leste boka når den kom ut, og husker stort sett bare de mest sentrale karakterene og litt av hvordan hovedplottet endte. Kanskje noe av det beste i serien så langt er ikke med i boka. Fuller/Gaiman har skrevet mye nytt innhold for serien, så den vil faktisk ha bedre introduksjon av sekundære karakterer/forklaring av konseptet Gud. Endret 31. mai 2017 av Lurium 1
sofie777 Skrevet 31. mai 2017 #5627 Skrevet 31. mai 2017 23 minutter siden, Lill3My skrev: Jeg er nysgjerrig: hvor mange serier følger dere med på samtidig?? :-) selv liker jeg best å finne én serie å sluke, gitt at den er såpass god. Slike serier har feks vært Orange is The New Black, True Detective, Orphan Black, Black Mirror, Love, Shamless, This Is Us, Fargo, Mr robot, being human, broen, broadchurch, the OA, Vanligvis har samboeren og jeg en serie vi ser sammen. Så har jeg en å se når jeg er alene i tillegg. I tillegg til disse to ^^ pleier jeg å ha 1-2 sitcoms eller dokumentarer å følge med på på si, noe litt mer enkelt og lett som ikke krever tid eller særlig konsentrasjon. F. Eks big bang theory, Veep, Modern Family, Catastrophy, Dag, ol. Hvirdan er deres vaner? Går det ikke lett i surr når dere ser mange serier om hverandre? Jeg ser opp til 30 serier i hovedsesongen (høst, vinter og vår) og kanskje 20 om sommeren. Jeg bruker siden next-episode.net for å holde orden på episodene og vite når jeg skal laste dem ned. Jeg ser episoder kronologisk (utenom store serier som Doctor Who, American Gods, Game of Thrones og Outlander, de ser jeg så snart jeg kan) fordi da kan jeg følge med på diskusjonen på Afterbuzz.tv som du kan finne på YouTube. 1
Gjest Solomon Grundy Skrevet 31. mai 2017 #5628 Skrevet 31. mai 2017 3 timer siden, Lill3My skrev: Jeg er nysgjerrig: hvor mange serier følger dere med på samtidig?? :-) Vel nå ser jeg bare serier på DVD. Det er veldig sjeldent jeg setter meg ned og ser en serie på tv. Foretrekker og se mange episoder på rad. Jeg har over ca 150 forskjellige tv serier på DVD. Nye serier som går nå ser jeg ikke på tv. Jeg venter til DVDen av den nye sesongen kommer ut så ser jeg på den da. Så jeg ligger alltid litt etter.
MissStiles Skrevet 7. juni 2017 #5632 Skrevet 7. juni 2017 Big Bang theory Grey's Anatomy The Good fight
sofie777 Skrevet 7. juni 2017 #5634 Skrevet 7. juni 2017 Designated Survivor, Grey's Anatomy, Graham Norton og Madam Secretary
Lill3My Skrevet 9. juni 2017 #5636 Skrevet 9. juni 2017 På 7.6.2017 den 23.45, Rumle skrev: The Leftovers Samme her. Så nettopp siste episode!! Fy søren så bra!!!! Nå blir det enten Handmaid's Tale eller Fargo... 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #5638 Skrevet 10. juni 2017 Party of five❤️ Anonymkode: 44a36...fed 1
sofie777 Skrevet 10. juni 2017 #5639 Skrevet 10. juni 2017 Gotham og dobbel sesongstartepisode av Dark Matter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå