Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig fått sett ferdig OITNB. Synes det tok litt tid før det ble spennende. Noen av episodene var kjempe kjedelige. Litt overrasket over slutten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Fosters - sesong 4 og ser nå sesong 5 som sendes i USA

Shameless - sesong 7

Anonymkode: 51bae...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesongavslutningen på Criminal Minds sesong 12. Håper neste sesong kommer raskere enn denne gjorde! Og så har jeg endelig begynt på Madam Secretary sesong 2. Henger litt etter her, men kommer nok ajour på 6 uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.7.2017 den 12.39, Reader81 skrev:

The people v OJ Simpson. Dette er en helt glimrende serie. En soleklar sekser.

Helt enig!

Anonymkode: 16540...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

And Then There Were None, Agatha Christie-klassiker som gikk i to episoder på TV2 tidligere i uken. Mørk og makaber, noen endringer i forhold til romanen. Men veldig bra!

Med blant andre Aidan Turner, som her så helt annerledes ut enn Ross Poldark. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2017 den 0.18, Reader81 skrev:

Sesongavslutningen på Criminal Minds sesong 12. Håper neste sesong kommer raskere enn denne gjorde! 

Jeg så nettopp de siste to episodene selv. Litt av en avslutning! Spent på neste sesong! 

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser Hart of Dixie fortiden. Er liksom på etterskudd med alle serier, storkoser meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2017 den 5.47, MissStiles skrev:

Endelig fått sett ferdig OITNB. Synes det tok litt tid før det ble spennende. Noen av episodene var kjempe kjedelige. Litt overrasket over slutten. 

Jeg har liksom ikke vært giret på å se den siste sesongen som har kommet ut enda. Jeg fikk litt den kjedelige-følelsen i forrige sesong, så føler faktisk det er litt tiltak å begynne, og da tenker jeg, skal jeg gidde? Er iallfall mye annet jeg ser først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...