Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg multitasker... holder for tiden på med Sesong 2 av Sons of Anarchy (binge watching), samtidig som jeg ser nye episoder av Vikings, Frequency og Shooter.

(Når det er sagt, så var det mer aktivitet i høst, da jeg holdt på med minst 7 serier i ett, både gamle og nye.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bones - ble ikke helt ferdig med sesong 11 - må se ferdig med den siden siste sesong begynner på tv3 til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emerald City - "The Making of" og de to første episodene. Spennende så langt. Man bør ha sett litt fantasy før man ser denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1/5/2017 den 22.05, Whoops skrev:

Jeg multitasker... holder for tiden på med Sesong 2 av Sons of Anarchy (binge watching), samtidig som jeg ser nye episoder av Vikings, Frequency og Shooter.

(Når det er sagt, så var det mer aktivitet i høst, da jeg holdt på med minst 7 serier i ett, både gamle og nye.)

Gikk på en smell og startet på første sesong av Mad Men også... So far, so good.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Fringe/Elementary/Sherlock - samt en avstikker til teateret.

I Fringe spiller John Noble rollen som "Walter Bishop". I en av episodene kaller han assistenten sin for "Watson". Og det bringer oss til "Elementary", hvor selvsamme John Noble spiller faren til Sherlock Holmes, her spilt av Johnny Lee Miller. I en av "Elementary"-episodene reiser Sherlock og Watson til London. Og London og Johnny Lee Miller bringer oss videre til teateroppsetningen av Frankenstein, hvor Johnny Lee Miller spiller sammen med Benedict Cumberbatch. Og Benedict Cumberbatch bringer oss så til TV-serien "Sherlock", hvor Herr Cumberbatch nå spiller Sherlock Holmes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Fringe/Elementary/Sherlock - samt en avstikker til teateret.

I Fringe spiller John Noble rollen som "Walter Bishop". I en av episodene kaller han assistenten sin for "Watson". Og det bringer oss til "Elementary", hvor selvsamme John Noble spiller faren til Sherlock Holmes, her spilt av Johnny Lee Miller. I en av "Elementary"-episodene reiser Sherlock og Watson til London. Og London og Johnny Lee Miller bringer oss videre til teateroppsetningen av Frankenstein, hvor Johnny Lee Miller spiller sammen med Benedict Cumberbatch. Og Benedict Cumberbatch bringer oss så til TV-serien "Sherlock", hvor Herr Cumberbatch nå spiller Sherlock Holmes. 

Klarer du å snike inn litt Sleepy Hollow i røren, der John Noble er 

Spoiler

sønnen til hovedpersonen 

Eller litt Ringenes Herre der han er helt gal, blir jeg veldig fornøyd 😌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist
1 time siden, sofie777 skrev:

Klarer du å snike inn litt Sleepy Hollow i røren, der John Noble er 

  Vis skjult innhold

sønnen til hovedpersonen 

Eller litt Ringenes Herre der han er helt gal, blir jeg veldig fornøyd 😌 

Thihi, Ringenes Herre skulle jeg nok ha klart å snike inn, men Sleepy Hollow blir det verre med siden jeg ikke har sett den. 

Med Ringenes Herre ville det blitt slik:

I Sherlock spiller Martin Freeman rollen som Watson. Freeman spilte Bilbo Baggins i Hobbit-triologien. Bilbo Baggins møter vi igjen i Ringenes Herre. Da er han blitt en gammel mann som har valgt å leve pensjonisttilværelsen i Rivendell. Til Rivendell samles en rekke personer for å diskutere hva de skal gjøre med Den Ene Ringen. Blant disse personene finner vi Boromir fra Gondor. Faren til Boromir er Denethor II - som spilles av ingen ringere enn John Noble. 

Og dermed er ringen sluttet. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...