Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Måtte nesten sjekke ut Skam etter alt hysteriet om serien. Sesong 1 var OK. Sesong 2 var bra. Sesong 3 var så dårlig at jeg kuttet ut serien etter noen episoder.

Anonymkode: b2e13...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med The Crown i dag, så så jeg Scorpion. Resten av kvelden kommer jeg til å tilbringe i Beyond. Ser på den nå og er på tredje episode. Tilsvarer en bok jeg ikke kan legge fra meg. Pleier ikke å binge! Altså spennende nok i det minste. (Har jeg egentlig tid til å skrive her?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå ser jeg på Frustrerte Fruer. Er noen år siden jeg så hele serien sist, så det er jo like spennende igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2016 den 2.59, AnonymBruker skrev:

Dory og den istid 5- ble veldig skuffet over begge to...

savner skikkelig bra tegnefilm

Anonymkode: 63cf0...878

Prøv Hayao Miyazaki :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.12.2016 den 23.50, sofie777 skrev:

The Crown og Doctor Who julespesial. Venter med resten av juleseriene til toget i morgen.

Hvor fant du Dr. Who julespesial? Var på kino og så denne, er det den du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.12.2016 den 0.09, sofie777 skrev:

Graham Norton, Crazy Ex-Girlfriend, Michael McIntyres Big Show, The Librarians og Class (hadde ikke fått med meg at denne spin-off'en til Doctor Who hadde begynt, men den var visst ferdig. Heldigvis bare 8 episoder, så raskt å komme gjennom. Har lagt den inn i listen sånn at jeg vet når neste episode kommer).

Class? Hvor så du denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Hvor fant du Dr. Who julespesial? Var på kino og så denne, er det den du snakker om?

Doctor Who har vel bare gått på kino en gang her i Norge såvidt jeg kan huske og det er noen år siden. Dette er for julen 2016.

11 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Class? Hvor så du denne?

Jeg har i følge reglene ikke lov til å fortelle hvor jeg så disse. Men det var naturlig nok via et sted på nettet på en eller annen måte......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sofie777 skrev:

Doctor Who har vel bare gått på kino en gang her i Norge såvidt jeg kan huske og det er noen år siden. Dette er for julen 2016.

Jeg har i følge reglene ikke lov til å fortelle hvor jeg så disse. Men det var naturlig nok via et sted på nettet på en eller annen måte......

Ok;) Takker for svar.

Var og så Dr Who i romjulen i Trondheim. Det var satt kun en forestilling på denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...