Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Moixi skrev:

The Flash

Helt hekta!

Åh, elsker flash!

siste jeg så var den siste episoden av Arrow. Gleder meg til ny ep denne uken :) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, bippo skrev:

Åh, elsker flash!

siste jeg så var den siste episoden av Arrow. Gleder meg til ny ep denne uken :) 

Jeg starta å se på denne måneden, så er fortsatt på sesong 1 (episode 12). Merkelig, jeg likte ikke superhelt-serier/filmer før, nå kan jeg liksom ikke få nok av Barry Allen!

Skrevet
Et øyeblikk siden, Moixi skrev:

Jeg starta å se på denne måneden, så er fortsatt på sesong 1 (episode 12). Merkelig, jeg likte ikke superhelt-serier/filmer før, nå kan jeg liksom ikke få nok av Barry Allen!

Det blir bare bedre, syns jeg! Jeg sluker alt av superhelt-filmer og serier rått, så for meg var det ganske selvsagt at jeg skulle like det, hahah. Du bør sjekke ut Arrow også, de to seriene henger sammen, så av og til fortsetter storyen fra Flash i Arrow og sånn. Jeg syns det er dødsgøy :) 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
7 minutter siden, Xavana skrev:

Hva handler den om? På Netflix?

Har nettopp sett siste ses. av House og cards. Like bra som de foregående!

Spoiler

En komet treffer en by og fem personer faller om og dør men våkner opp etter noen minutter og det viser seg at de har fått utdelt superkrefter og er The Messengers. Og så er det en fyr som kom med kometen som er satan og de 5 messengers skal samarbeide for å stoppe en apokalypse. Akkurat sett episode 3, synd serien er kanselert og med en cliffhanger...

Skrevet (endret)
23 minutter siden, Xavana skrev:

Hva handler den om? På Netflix?

Har nettopp sett siste ses. av House og cards. Like bra som de foregående!

En "meteor" faller fra himmelen og samtidig får syv personer forskjellige evner. Evnene må de bruke til å bekjempe det meteoren brakte med seg. Dessverre er det bare en sesong. En av skuespillerne er også med i årets sesong av The Flash.

Endret av sofie777
Gjest Jacklost
Skrevet
Et øyeblikk siden, sofie777 skrev:

En "meteor" faller fra himmelen og samtidig får syv personer forskjellige evner. Evnene må de bruke til å bekjempe det meteoren brakte med seg. Dessverre er det bare en sesong.

7? Er jo bare 5 :klo: Kommer det flere?

Skrevet
1 minutt siden, sofie777 skrev:

En "meteor" faller fra himmelen og samtidig får syv personer forskjellige evner. Evnene må de bruke til å bekjempe det meteoren brakte med seg. Dessverre er det bare en sesong.

7 er et hellig tall og siden serien handler om sånne ting så er det det tallet de må opp i. De er uansett ikke fullt antall i de første episodene.

Skrevet

Etter å ha vært borte en uke med bare sporadisk tv-titting, må jeg komme i gang igjen, så i dag har jeg sett Lucky Man, Once Upon a Time og Madam Secretary. Det blir bedre i påskeuken regner jeg med.

Gjest Jacklost
Skrevet

Malcolm i Midten. En klassiker som aldri dør ut :)

Skrevet

The Unforgotten (påskekrim)

Skrevet

Elementary, The Magicians, Scorpion, Supergirl og Gotham. Skal snart se de siste episodene av The Night Manager på Tv 2.

Gjest Jacklost
Skrevet
6 minutter siden, sofie777 skrev:

Elementary, The Magicians, Scorpion, Supergirl og Gotham. Skal snart se de siste episodene av The Night Manager på Tv 2.

Hvor ser du Elementary hen? Bare lurer på, har ikke sett serien på lenge :) 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

Hvor ser du Elementary hen? Bare lurer på, har ikke sett serien på lenge   :)

Ser det ikke på tv, ellers har vel spørsmålet kommet et par ganger i denne tråden...

Skrevet

The Night Manager (er på episode 5)

Gjest Jacklost
Skrevet
Den 24. mars 2016 at 21.36, sofie777 skrev:

Ser det ikke på tv, ellers har vel spørsmålet kommet et par ganger i denne tråden...

Mente ikke på tv men om det var en spesiel streaming tjeneste du ser den på :) 

Skrevet

The Flash, NCIS New Orleans, Limitless, Shield og Nashville.

Skrevet

Black sails 💕 og Blindspot

Skrevet

And then there were none.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...