Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

The OC, bare en sesong som ligger ute på Viaplay så det ble premieren av sesong 3 da. Åååh som jeg savner denne gjengen, spesielt Seth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første episode av The Knick. Åpningsscenen var jævlig og intens og meget realistisk, dette tror jeg kan bli en legende av en serie!

Så fornøyd med å se Clive Owen i hovedrollen. Han får ikke i nærheten av så mye ros som han fortjener, har alltid sett på han som en fantastisk skuespiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så ni episoder av the last ship denne uken. Den siste episoden kommer i morgen, men jeg må vente til fredag før jeg får sett den, fordi jeg er bortreist denne uka. :(

Kjempefin serie, Dr. Sloan fra greys anatomy spiller hovedrollen, som en kjekk marinekaptein. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og så så jeg en episode av the leftovers, men det ble med den ene, gitt.. Det skjedde jo ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Så ni episoder av the last ship denne uken. Den siste episoden kommer i morgen, men jeg må vente til fredag før jeg får sett den, fordi jeg er bortreist denne uka. :(

Kjempefin serie, Dr. Sloan fra greys anatomy spiller hovedrollen, som en kjekk marinekaptein. :rodmer:

Åå, Sloan :rodmer: Dette må jeg se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...