Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

Begynt å se Castle. Enkel og hjernedød serie hvor det ikke gjør noe om jeg sovner midt i en episode :ler:

Sliter meg fortsatt gjennom The Killing (elsker den mer nordiske måten de har laget den på. At de ikke har amerikanisert den alt for mye...men det er ett eller annet ved den serien jeg rett og slett ikke får teken på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den har et fantastisk driv, og liker at den er uamerikansk. Og Holder er jo bare SÅ sjarmerende. Så nettopp ferdig fjerde, og siste, sesong. Synd det ikke er flere.

Er 4. sesong bedre enn 3.? Jeg elsket de to første, men syns tredje ble litt kjedelig så har ikke fått meg til å begynne på fjerde enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4. sesong bedre enn 3.? Jeg elsket de to første, men syns tredje ble litt kjedelig så har ikke fått meg til å begynne på fjerde enda.

Fjerde er bare seks episoder, så det fikser du ;) Spennende var den i hvert fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et par Doctor Who bonusepisoder jeg av en eller annen grunn ikke fikk med meg i fjor (blant alle de jeg faktisk fikk med meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å se Castle. Enkel og hjernedød serie hvor det ikke gjør noe om jeg sovner midt i en episode :ler:

Sliter meg fortsatt gjennom The Killing (elsker den mer nordiske måten de har laget den på. At de ikke har amerikanisert den alt for mye...men det er ett eller annet ved den serien jeg rett og slett ikke får teken på)

Hvor finner du castle? Har lyst til å se på det, for jeg trenger en hjernedød serie og liker han skuespilleren, men det ligger vel ikke på netflix?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest _LilleMy

Hvor finner du castle? Har lyst til å se på det, for jeg trenger en hjernedød serie og liker han skuespilleren, men det ligger vel ikke på netflix?

Det ligger 2 sesonger på engelsk Netflix :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...