sofie777 Skrevet 16. oktober #12201 Del Skrevet 16. oktober The Hardacres og Brilliant Minds 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 16. oktober #12202 Del Skrevet 16. oktober Ænema skrev (21 timer siden): wow. siste episode av the penguin var super bra.. en av de bedre seriene på leeeenge Ligger alle episodene ute nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 16. oktober #12203 Del Skrevet 16. oktober Elsker sjokolade skrev (15 minutter siden): Ligger alle episodene ute nå? Nei har bare kommet fire. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #12204 Del Skrevet 16. oktober sofie777 skrev (1 time siden): The Hardacres og Brilliant Minds Likte du brilliant minds? Traileren ser dritbra ut Anonymkode: cc226...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 16. oktober #12205 Del Skrevet 16. oktober Er jo litt flau over å si det, men jeg ble så nysgjerrig at jeg måtte se Secret lives of the mormon wives (tror det var det den het) og hva kan jeg si; what a shit show Tror neppe jeg ser sesong 2. Ble nysgjerrig etter at tenåringsdatter sa jeg burde sjekke det ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 16. oktober #12206 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Likte du brilliant minds? Traileren ser dritbra ut Anonymkode: cc226...cb5 Ja, etter 4 episoder synes jeg den er veldig bra. Den kan sammenlignes litt med House, bare oppdatert, men det er et medisinsk mysterie som skal oppklares hver gang, gjerne noe som har med hjernen å gjøre. Så er det side-karakterer som fyller ut historien litt. Det er kanskje ikke en serie man vil ha 20 sesonger på, men det er verdt noen sesonger i det minste 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Londonjenta Skrevet 16. oktober #12207 Del Skrevet 16. oktober sofie777 skrev (5 timer siden): The Hardacres og Brilliant Minds Hvor ser du The Hardacres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 16. oktober #12208 Del Skrevet 16. oktober Londonjenta skrev (2 minutter siden): Hvor ser du The Hardacres? Den går på Channel 5 i Storbritannia.... Men jeg kan ikke si mer enn det 🫠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #12209 Del Skrevet 16. oktober sofie777 skrev (41 minutter siden): Ja, etter 4 episoder synes jeg den er veldig bra. Den kan sammenlignes litt med House, bare oppdatert, men det er et medisinsk mysterie som skal oppklares hver gang, gjerne noe som har med hjernen å gjøre. Så er det side-karakterer som fyller ut historien litt. Det er kanskje ikke en serie man vil ha 20 sesonger på, men det er verdt noen sesonger i det minste Ååå da blir dette min nye serie 😊 Anonymkode: cc226...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 16. oktober #12210 Del Skrevet 16. oktober Superman & Lois S04E03 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. oktober #12211 Del Skrevet 17. oktober Akkurat begynt å se på Gossip girl - henger litt etter jeg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #12212 Del Skrevet 18. oktober LOST. Anonymkode: de7e4...04a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 18. oktober #12213 Del Skrevet 18. oktober Rivals. Ny serie på Disney+. Pikante greier (mye sex og nakenhet), og god underholdning. Crossover mellom Downton Abbey, Succession og Mad Men, men mer eksplisitt. https://vink.aftenposten.no/artikkel/pPrvgG/rivals-er-som-en-fest-ute-av-kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 18. oktober #12214 Del Skrevet 18. oktober Disclaimer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakenskrekk Skrevet 18. oktober #12215 Del Skrevet 18. oktober Good Omens S02 Episodene 3, 4 og 5 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 19. oktober #12216 Del Skrevet 19. oktober Våre Beste År, NRK 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 19. oktober #12217 Del Skrevet 19. oktober Gogglebox skrev (12 timer siden): Rivals. Ny serie på Disney+. Pikante greier (mye sex og nakenhet), og god underholdning. Crossover mellom Downton Abbey, Succession og Mad Men, men mer eksplisitt. https://vink.aftenposten.no/artikkel/pPrvgG/rivals-er-som-en-fest-ute-av-kontroll Den gleder jeg meg til! Har lest boka mange ganger 😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 19. oktober #12218 Del Skrevet 19. oktober Ser også på From. Får litt Lost-vibber av den, men foreløpig liker jeg den godt. Har kun sett 1.sesong, men skal se mer på tv2 play snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 19. oktober #12219 Del Skrevet 19. oktober Begynt på siste sesong av Gåsmammaen og Den tynne blå linjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 19. oktober #12220 Del Skrevet 19. oktober Jeg binger den danske serien RIta i helgen. Handler om en lærer i grunnskolen. Den er helt utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå