AnonymBruker Skrevet 1. juni #11861 Del Skrevet 1. juni Dexter på Netflix. Rart jeg ikke har hørt mer om den tidligere. Er så hekta. Anonymkode: 86784...b95 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 1. juni #11862 Del Skrevet 1. juni The Bay. Nrk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. juni #11863 Del Skrevet 2. juni Sett ferdig siste episode av Station 19. Visste ikke at siste sesong ble så kort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 3. juni #11864 Del Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 21.58): Dexter på Netflix. Rart jeg ikke har hørt mer om den tidligere. Er så hekta. Anonymkode: 86784...b95 Ikke hørt mer om den? Hvor gammel er du? Den var VELDIG populær da den gikk på TV. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #11865 Del Skrevet 3. juni Ekskonen NRK. Anbefales. Anonymkode: 9198a...ea7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle93 Skrevet 3. juni #11866 Del Skrevet 3. juni The 8 show, litt som squid game. Veldig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 5. juni #11867 Del Skrevet 5. juni Last Week Tonight with John Oliver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 5. juni #11868 Del Skrevet 5. juni The Acolyte. Lover godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 5. juni #11869 Del Skrevet 5. juni Hev stemmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snikleser1 Skrevet 6. juni #11870 Del Skrevet 6. juni After the flood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 6. juni #11871 Del Skrevet 6. juni Nå er jeg på sesong 2 av Loot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. juni #11872 Del Skrevet 6. juni Forrige uke så jeg at det skulle komme ny sesong av Sommerdahl-mordene den 30/5. Da fant jeg ut at jeg ikke hadde sett ferdig sesongen før det. Ikveld skal jeg begynne på episode 1 av sesong 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. juni #11873 Del Skrevet 6. juni Så ferdig The Gentlemen. Artig og god slutt på en Guy Richie-serie, lett basert på filmen The Gentleman (samme univers, men ingen overlappende personer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #11874 Del Skrevet 6. juni MissStiles skrev (33 minutter siden): Forrige uke så jeg at det skulle komme ny sesong av Sommerdahl-mordene den 30/5. Da fant jeg ut at jeg ikke hadde sett ferdig sesongen før det. Ikveld skal jeg begynne på episode 1 av sesong 5. Synes du den er bra? Jeg ble temmelig skuffet over den serien, da bøkene er så mye bedre. Anonymkode: dc737...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #11875 Del Skrevet 7. juni Lykkevika på Nrk. Svensk krim/drama skrevet av Camilla Läckberg. Og ufrivillig morsom, da rolleinnehaverne spilte dårligere og dårligere utover sesongene. Anonymkode: e198c...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. juni #11876 Del Skrevet 11. juni Gold rush white water Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 11. juni #11877 Del Skrevet 11. juni Jobber med å avslutte Fallout. Det blir også litt Great British Bake Off, Taskmaster og QI på sommerstid. I morgen blir en bedre dag, TV-messig sett!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #11878 Del Skrevet 12. juni S3e1 Mayor of Kingstown. Takk og pris for Taylor Sheridan. Eneste serie-skaper som lager innhold for menn over 40. Anonymkode: fee67...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. juni #11879 Del Skrevet 12. juni Skal akkurat til å se på Life below zero Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 12. juni #11880 Del Skrevet 12. juni Haven 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå