Polly Ester Skrevet 14. januar #11521 Del Skrevet 14. januar Fortsatte med en koreansk/japansk serie i dag - "Pachinko". Virker veldig lovende etter to episoder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. januar #11522 Del Skrevet 14. januar Stranger things Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #11523 Del Skrevet 16. januar The Morning Show. Likte den, men trist å se hvor mye greier Jennifer Aniston har gjort med ansiktet sitt. 🤯 Anonymkode: ad496...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 16. januar #11524 Del Skrevet 16. januar Dickensian. En slags omstokking av Dickensuniverset. Først slet jeg litt med å rive meg løs fra de opprinnelige romanene, men etter hvert ble jeg helt oppslukt. Veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 16. januar #11525 Del Skrevet 16. januar Från Trakten – 1. Värmland (Sesong 1) – NRK TV Den ligger under "Ung", men gi den en sjanse. Humor som vi gamliser kjenner igjen 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 16. januar #11526 Del Skrevet 16. januar Fortsetter med koreansk, i dag startet jeg på "Crash Landing on You". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 17. januar #11527 Del Skrevet 17. januar Fargo sesong 4. Men siden jeg bare får sett en episode i uka nå så blir det litt annet også. Akkurat sett ferdig The Tower sesong 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 17. januar #11528 Del Skrevet 17. januar Driver og ser på BerlinBabylon på NRK nå (eller BabylonBerlin). Har jo sett at den har ligget der, men aldri fattet interesse for den før. Må si jeg er veldig positivt overrasket. Veldig bra og spennende. Litt krimaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 18. januar #11529 Del Skrevet 18. januar FARGO sesong 4. Dritbra!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 18. januar #11530 Del Skrevet 18. januar jaeols skrev (2 minutter siden): FARGO sesong 4. Dritbra!! Da er det bare å glede seg til sesong 5, som er langt bedre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 18. januar #11531 Del Skrevet 18. januar -jk- skrev (3 timer siden): Da er det bare å glede seg til sesong 5, som er langt bedre Da må den være ufattelig bra. Og hvor kan jeg se den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 18. januar #11532 Del Skrevet 18. januar En av mine guilty pleasures... The Real Housewives of Beverly Hills S13E12 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 18. januar #11533 Del Skrevet 18. januar Faraway Downs (filmen Australia med ekstra scener) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #11534 Del Skrevet 18. januar Skogen på Netflix Anonymkode: a53b3...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 18. januar #11535 Del Skrevet 18. januar jaeols skrev (5 timer siden): Da må den være ufattelig bra. Og hvor kan jeg se den? HBO ser jeg den på. Der ligger alle sesongene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #11536 Del Skrevet 19. januar Gypsy - Serie på Netflix Anonymkode: 06b0e...147 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 19. januar #11537 Del Skrevet 19. januar Annika er en fantastisk bra serie på NRK. Men noe rart at skuespillere snakker til kamera, veldig pussig. Men serien er veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. januar #11538 Del Skrevet 19. januar Das boot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 19. januar #11539 Del Skrevet 19. januar Sola de skrev (55 minutter siden): Das boot Filmen var mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. januar #11540 Del Skrevet 20. januar Queens Gambitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå