Fant80 Skrevet 5. januar #11501 Del Skrevet 5. januar Berlin (Papirhuset spin-off) Helt OK. Typisk terningkast 3 eller 4. Gjør akkurat det samme som papirhuset,bare litt dårligere jevnt over. Samme i overkant fokus på sex og samliv fremfor selve ranet,men også samme feelgood "heia skurken" vibe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 5. januar #11502 Del Skrevet 5. januar Siste sesong av Babylon Berlin på NRK-appen. Veldig bra serie👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #11503 Del Skrevet 5. januar Bomb girls. Koselig serie om WW2 med fokus på kvinnene. Ligger på Tv2 Play. Anonymkode: 0c171...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 5. januar #11504 Del Skrevet 5. januar Fool me once på Netflix. Veldig bra serie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bundaberg Skrevet 8. januar #11505 Del Skrevet 8. januar Downton Abbey - britisk serie som tar handling i 1900-tallet om den mektige og aristokratiske Crawley-familen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 8. januar #11506 Del Skrevet 8. januar Lost little girl skrev (På 5.1.2024 den 16.37): Siste sesong av Babylon Berlin på NRK-appen. Veldig bra serie👍 Er den virkelig bra? Jeg ser The Seed på NRK, den er råbra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 8. januar #11507 Del Skrevet 8. januar jaeols skrev (1 time siden): Er den virkelig bra? Jeg ser The Seed på NRK, den er råbra. Jeg synes den er bra i hvert fall😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppe Skrevet 8. januar #11508 Del Skrevet 8. januar The Curious Case Of Natalia Grace 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. januar #11509 Del Skrevet 8. januar (endret) Miss Scarlet and the Duke Endret 8. januar av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 8. januar #11510 Del Skrevet 8. januar Fargo ses 4. Så neste blir da Fargo ses 5. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 8. januar #11511 Del Skrevet 8. januar Happy Valley NRK - 3 sesonger, synes den var bra! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 8. januar #11512 Del Skrevet 8. januar Homeland alle sesonger. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 8. januar #11513 Del Skrevet 8. januar Nå er jeg på sesong 6 av American Horror Story Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #11514 Del Skrevet 9. januar Nettopp sett: En helt vanlig familie - Netflix Ganske bra egentlig 🙂 Anonymkode: 06b0e...147 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #11515 Del Skrevet 9. januar Så ferdig The Crown i går. Dessverre skuffende ift de første sesongene, men det var kanskje ikke til å unngå. Anonymkode: ad496...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 9. januar #11516 Del Skrevet 9. januar Så ble jeg ferdig med "Haven". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 13. januar #11517 Del Skrevet 13. januar SAS Rogue Heroes Terningkast 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 14. januar #11518 Del Skrevet 14. januar Har litt sansen for koreanske serier og nå har jeg sett "Abyss" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 14. januar #11519 Del Skrevet 14. januar The last of us 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 14. januar #11520 Del Skrevet 14. januar Fargo sesong 5 Veldig bra og underholdende sesong. 😊 Vikings-Valhalla sesong 2 Første sesongen var grei nok. Ble positivt overrasket over hvor bra den andre sesong var. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå