Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Star Trek: Strange New Worlds - to på en helg. Den siste med cross over til Lower Decks (animasjonen, altså) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaeols skrev (2 timer siden):

Er ingen rating på IMDb, hvertfall ikke når jeg søker på Lykkevika. Hvordan fant du den? 

Du må bruke den svenske tittelen, ikke den norske oversatte. Søk på "Lyckoviken".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på Full Circle i går. Litt typisk rik New York familie med hemmeligheter, og litt stort persongalleri, men liker den så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (På 22.7.2023 den 19.12):

The  Blacklist sesong 10, skuffet over hvordan det hele sluttet

Vis skjult innhold

Red ble drept av en okse. 

Så de siste episodene nå og jeg er både skuffet og litt ... lettet over at det sluttet som det gjorde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den nye dyrlegen på Nrk.Koselig fra den britiske landsbygda.

Anonymkode: de7e4...04a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (8 minutter siden):

Var den bra? 

Veldig. 4 første episodene gikk i går og 4 siste i første sesong sendes i kveld.  Den ligger ute med 2 sesonger på nrk nett tv.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (40 minutter siden):

Veldig. 4 første episodene gikk i går og 4 siste i første sesong sendes i kveld.  Den ligger ute med 2 sesonger på nrk nett tv.

Ja? Den må jeg få sett :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

plantemamma84 skrev (1 time siden):

Doctor Who

Hvilken sesong og hvor? Prime har ikke mer enn til sesong 10 selv om sesong 13 sendes nå. Og det er drit lenge siden sesong 10 ble lagt til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The man, his wife and the canoe (TV2)

Basert på en sann historie om en mann som faker egen død for å slippe unna personlig konkurs, og kona som blir involvert og dermed også siktet.

Bonus: Miniserie på fire episoder (jeg setter iallfall mer og mer pris på serier som ikke dras ut i det uendelige og stadig får flere sesonger enn hva historien egentlig trenger for å fortelles)

Serien gir litt de samme vibbene som Landscapers (også basert på en sann historie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må revurdere mitt inntrykk av Lyckoviken, den er fryktelig dårlig, bare fryktelig å se på. Elendige skuespillere, en handling som ikke henger sammen, tidenes tynneste manus. Og et plott som er hinsides. Og du har en skuespiller med tenna på tørk, da blir det fullkomment,. Jeg ga den 2 på IMDB. Har fått tidenes laveste ranking. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 hour ago, jaeols said:

Jeg må revurdere mitt inntrykk av Lyckoviken, den er fryktelig dårlig, bare fryktelig å se på. Elendige skuespillere, en handling som ikke henger sammen, tidenes tynneste manus. Og et plott som er hinsides. Og du har en skuespiller med tenna på tørk, da blir det fullkomment,. Jeg ga den 2 på IMDB. Har fått tidenes laveste ranking. 

Haha de fleste som ser den synes dette etter noen episoder

Anonymkode: 8c2cc...60a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har begynt å se Lykkevika, i mangel på noe annet. Og syns den er sjukt dårlig! Men blir litt hekta allikevel!😂 elendige skuespillere og usympatiske karakterer! 

Anonymkode: d3988...4d8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, konkurrerer nesten med Succession den serien mhp. å ha flest og mest usympatiske karakterer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...