Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ferdig med sesong 1 av 1899. Jeg likte twisten godt og gjorde at serien tok seg opp noen hakk. Nå ser jeg på Wednesday.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AprilRyan

Så nettopp ferdig Last: jøder. Det var sterkt å se og blir så uendelig trist over hva de menneskene måtte gjennomgå.

Venninner til evig. Liker veldig godt historien om Kate og Tully.

Snøfall. Synes den er så koselig og fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark.

Har prøvd å følge med i tre episoder nå, men det er noe rart med den serien, for jeg blir så trøtt når jeg ser den. Mister mye av handlingen fordi jeg lukker øynene noen sekunder her og der og holder på å sovne stadig. Vet ikke hvor lenge jeg gidder å prøve. 

Anonymkode: 645a6...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Huset Av Drager" :sofa: . . . . .

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dark.

Den snek seg inn på min topp10, faktisk. Ikke for alle, men bra serie, IMO! Gi den noen episoder til om du har tålmodigheten! :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 42 skrev (16 minutter siden):

"Huset Av Drager" :sofa: . . . . .

Den snek seg inn på min topp10, faktisk. Ikke for alle, men bra serie, IMO! Gi den noen episoder til om du har tålmodigheten! :opplyser:

Jeg leser recap av de tre første episodene og kommer litt mer inn i persongalleriet på den måten og så håper jeg at jeg ikke sovner i morgen. 

Jeg tror det er at det er litt mørkt og musikken som gjør at jeg sovner. (og at jeg sitter veldig godt i godstolen) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg leser recap av de tre første episodene og kommer litt mer inn i persongalleriet på den måten og så håper jeg at jeg ikke sovner i morgen. 

Jeg tror det er at det er litt mørkt og musikken som gjør at jeg sovner. (og at jeg sitter veldig godt i godstolen) 

Jeg vet det er en greie for folk som må lese tekst også... (håper ikke du ser på "dubbet" 😅)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dark.

Har prøvd å følge med i tre episoder nå, men det er noe rart med den serien, for jeg blir så trøtt når jeg ser den. Mister mye av handlingen fordi jeg lukker øynene noen sekunder her og der og holder på å sovne stadig. Vet ikke hvor lenge jeg gidder å prøve. 

jeg prøvde meg også på denne en gang. hadde samme opplevelse som deg. den serien var skikkelig sovemedisin.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker 42 skrev (9 timer siden):

Jeg vet det er en greie for folk som må lese tekst også... (håper ikke du ser på "dubbet" 😅)

Neida, jeg leser teksten fordi jeg ikke kan tysk, jeg dubber ikke. :D
Så når jeg sitter og dupper av så får jeg ikke med meg noe, jeg hører de prater, men skjønner ikke noe annet enn enkelte ord og navn. 

Ænema skrev (8 timer siden):

jeg prøvde meg også på denne en gang. hadde samme opplevelse som deg. den serien var skikkelig sovemedisin.. 

Du ga opp? 

Jeg har ikke lyst til å gi opp enda, for den får så gode skussmål, så jeg bare håper jeg kommer inn i den snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du ga opp? 

Jeg har ikke lyst til å gi opp enda, for den får så gode skussmål, så jeg bare håper jeg kommer inn i den snart. 

ja. det gikk for tregt for meg. begynte på den 1899 likte den bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...