Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Popc0rn skrev (22 timer siden):

The Winchesters S01E03. Den har kommet til Norge nå. På HBO Max.

Så på første episoden nå i kveld. Jublet litt da jeg så at den var kommet på HBO. 
Virket litt mer "Indiana Jones"-ish enn Supernatural, men kan jo ta seg opp så jeg fortsetter å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popc0rn skrev (På 2.11.2022 den 0.44):

The Winchesters S01E03. Den har kommet til Norge nå. På HBO Max.

At du gidder, elendig

Anonymkode: 9ee48...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Capture, en historie så hinsides utenom all fornuft. En serie der skurkene seirer. Dette er så usansynlig at det må være tidenes makkverk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (2 timer siden):

The Capture, en historie så hinsides utenom all fornuft. En serie der skurkene seirer. Dette er så usansynlig at det må være tidenes makkverk. 

IMDB er ikke enig med deg. En score på 7,9 er regnet som svært bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaeols skrev (4 timer siden):

er så enig med deg, så elendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

er så enig med deg, så elendig

Noe så dårlig er det lenge siden jeg har sett. Historien er jo bare tøv. Hvem har funnet på dette tullet? Og elendige skuespillere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Watch the Sound with Mark Ronson (interessant dokumentar om forskjellige lyder og lydkilder og dens historie, i dag om trommemaskin, har også vært om reverb og autotune)

Leverage: Redemption

Nine Perfect Strangers 

En bakomfilm fra She-Hulk-serien (Disney+)

The Mysterious Benedict Society (har såvidt begynt på første sesong, så ingen spoiling, takk!)

QI

I tillegg også Kompani Lauritzen: Tropp 1, Boligdrømmen Sicilia 3. sesong og Prins Joachim (av Danmark) forteller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (10 minutter siden):

Jeg ser på Dark på Netflix nå.

Absolutt en tommel opp.

En av de aller beste seriene på Netflix. Men den må ses på originalspråket og med teksting. Dubbing ødelegger hele stemningen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (2 timer siden):

En av de aller beste seriene på Netflix. Men den må ses på originalspråket og med teksting. Dubbing ødelegger hele stemningen.

Jeg kan en del tysk, så hører den på tysk, men ser med engelsk tekst for å få med meg alt :)

Absolutt en veldig bra serie! 

Treg i starten og det er mye å få med seg før den virkelig spennende delen kommer litt senere. 

Så ''lider'' man seg gjennom de første 4-5 episodene, går det lettere fremover.

Endret av Drizzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inside Man. Miniserie på fire episoder på Netflix. En av de bedre seriene jeg har sett, og jeg håper virkelig på en sesong 2.

Anonymkode: 381a3...ca4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Inside Man. Miniserie på fire episoder på Netflix. En av de bedre seriene jeg har sett, og jeg håper virkelig på en sesong 2.

Anonymkode: 381a3...ca4

synes den var skikkelig dårlig jeg. så 30 minutter av første episode og måtte slå av.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
sofie777 skrev (20 timer siden):

Har sett fjerde sesong av Manifest i hele dag. Spennende siste-sesong

Jeg også, og nå ble jeg ferdig.  Når kommer sesong 5?  Den kan jo ikke slutte nå.

De ville stoppe etter sesong 3, men kom likevel til 4. Opprinnelig var det planlagt 6 sesonger.  De sier at det er slutt nå etter sesong 4.  Jeg tror at det kommer minst 1 til.

https://trendingnewsbuzz.com/manifest-season-5/

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Adobyen skrev (6 timer siden):

Jeg også, og nå ble jeg ferdig.  Når kommer sesong 5?  Den kan jo ikke slutte nå.

De ville stoppe etter sesong 3, men kom likevel til 4. Opprinnelig var det planlagt 6 sesonger.  De sier at det er slutt nå etter sesong 4.  Jeg tror at det kommer minst 1 til.

https://trendingnewsbuzz.com/manifest-season-5/

Jeg sitter og ser på denne på Netflix nå og jeg aner ikke hvordan den slutter, men uansett håper jeg det kommer en sesong til. 

Jeg syns denne sesongen virker bedre enn da den gikk på HBO, det virker som skuespillerne har blitt litt bedre - spesielt Ben, Michaela og Saanvi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...