AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Hva gjør dere annet enn kjærtegn i senga son kan hisse dere opp til sex? Lek, flørt...? Anonymkode: 8fce4...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar Faktisk ingen ting jeg kan komme på. Vi gjør det svært enkelt. En av oss Spør som regel «skal vi ha sex?». Anonymkode: 3a6d3...5e1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Faktisk ingen ting jeg kan komme på. Vi gjør det svært enkelt. En av oss Spør som regel «skal vi ha sex?». Anonymkode: 3a6d3...5e1 Og får rask respons da? Anonymkode: 8fce4...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar Ser hverandre i øynene og smiler, går 30 sek så er klærne av. Men vi har bare vært sammen noen få mnd da, fortsatt ekstremt mye spenning mellom oss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar _Malene skrev (3 timer siden): Ser hverandre i øynene og smiler, går 30 sek så er klærne av. Men vi har bare vært sammen noen få mnd da, fortsatt ekstremt mye spenning mellom oss Så nydelig 🤩 Anonymkode: 8fce4...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #6 Del Skrevet 9. januar Mitt eget humør. Det kommer innenfra. Anonymkode: ef158...8c0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #7 Del Skrevet 9. januar Da jeg datet sist, så skulle det ikke mer til enn et visst blikk fra ham eller meg eller litt klining før begge tente på begge plugger. Begjære og bli begjært ❤ trenger ikke være i senga. På kjøkkenet når man lager mat eller lignende er jo en klassiker og. Anonymkode: 89655...e14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Del Skrevet 17. januar Som regel kjenner jeg en hånd på låret som sakte beveger seg mot skrittet mens hun ser på meg. Hun vet jo at hun ikke får nei. Anonymkode: e1f80...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 13.57): Faktisk ingen ting jeg kan komme på. Vi gjør det svært enkelt. En av oss Spør som regel «skal vi ha sex?». Anonymkode: 3a6d3...5e1 Litt samme med oss. Det enkle er ofte det beste. Anonymkode: 3a6d3...5e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Del Skrevet 17. januar Hva hisser deg opp til sex? Svar utenom det vanlige: Hun er utro. Anonymkode: b0102...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #11 Del Skrevet 17. januar Jeg pleier å hisse opp kona ved å ikke legge oppvask inn i oppvask maskinen, eller ved å la tomme doruller henge igjen på dorullholderen, eller å fylle søppelkassa opp til randen i stedet for å bytte pose. Anonymkode: 77ac3...fb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. januar #12 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg pleier å hisse opp kona ved å ikke legge oppvask inn i oppvask maskinen, eller ved å la tomme doruller henge igjen på dorullholderen, eller å fylle søppelkassa opp til randen i stedet for å bytte pose. Anonymkode: 77ac3...fb7 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #13 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 13.57): Faktisk ingen ting jeg kan komme på. Vi gjør det svært enkelt. En av oss Spør som regel «skal vi ha sex?». Anonymkode: 3a6d3...5e1 Som de sier i reklamen. Det enkle er ofte det beste. Anonymkode: ea8fe...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #14 Del Skrevet 17. januar Jeg tenner på å se kona kle av seg på soverommet. Slik har det vært i 26 år nå. Anonymkode: ea8fe...975 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #15 Del Skrevet 17. januar Hun blir som regel helt mo i knærne når jeg gir henne visakortet og sier budsjettet er på 10 000. Eller når jeg på eget initiativ tar fatt på husarbeidet og ber henne finne på noe annet.. F.eks. ta seg noen timer alene eller med venninner. Hvilke av de to påstandene tror dere hun er lettere å få til sengs? Anonymkode: 41473...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. januar #16 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 12.07): Hva gjør dere annet enn kjærtegn i senga son kan hisse dere opp til sex? Lek, flørt...? Anonymkode: 8fce4...419 Det som hisser meg opp er at han er leken, flørter og har glimt i øyet. Da sier det bare 🔥. Det er veldig gøy 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. januar #17 Del Skrevet 17. januar (endret) AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hun blir som regel helt mo i knærne når jeg gir henne visakortet og sier budsjettet er på 10 000. Eller når jeg på eget initiativ tar fatt på husarbeidet og ber henne finne på noe annet.. F.eks. ta seg noen timer alene eller med venninner. Hvilke av de to påstandene tror dere hun er lettere å få til sengs? Anonymkode: 41473...b97 Jeg tipper nr 1 😂 Den hadde derimot ikke fungert på meg. Da hadde jeg bare kikket dumt på han 😂 Nr 2 kunne fungert om jeg hadde hatt lyst til det 🤷. Er jo mange andre ting som også spiller inn, så det kommer litt an på. Det er ikke alle mennesker som er like spontane. Det kan jeg være. Endret 17. januar av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå