Gå til innhold

Hender det seg at du, som kvinne, blir våt i trusa etter møte med kollega, kunde, trener el.l?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Blue Balloon skrev (På 8.1.2025 den 17.35):

Samme. Er mann selv, ante ikke at slike problemer som TS snakker om eksisterte en gang. Jeg tenker i grunn at det her kanskje er en tulle-tråd.

Der er en runke-tråd, er ikke det opplagt? Men han får kanskje ikke helt responsen han hadde håpet på.

Anonymkode: f1fd5...3e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 15.40):

Jeg har opplevd at kvinner jeg blir våt av, noen ganger har fått en våt flekk under rumpa. Akkurat der musa er, liksom.

Men, hva vet vel jeg. Det kan jo være urinlekkasje eller mensen?

Anonymkode: 041a0...db3

I hvilken sammenheng er det snakk om da? Dersom hun har sittet en stund på en stol, benk eller et treningsapparat så er sjansen stor for at det er god gammeldags rumpesvette. Våte flekker fra vagina (uansett type væske) havner som oftest ganske langt frem i trusa, så om flekken er under rumpa er det tvilsomt at det er snakk om seksuell opphisselse.
Tror de færreste damene, uansett hvor kåte de er, blir søkkvåte bare av å samhandle med kjekke menn. Tror også det er en skikkelig røverhistorie at voksne menn driver og precummer på jobb og ute blant folk i helt vanlige sosiale sammenhenger, og må gå med dopapir i boxeren.

Dette må virkelig være verdens snåleste runketråd.

AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 18.02):

Til Ts husk du henvender deg på Kg, derav svarene.

Anonymkode: ca66a...2de

Ja, når du henvender deg på KG så får du svar fra et stort utvalg kvinner og menn i alle aldre, så vær forberedt på å få ærlige svar, og svar som kanskje ikke er helt det du var ute etter ;)

Anonymkode: 520c1...76c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn og kvinner er veldig ulike, det er begge kjønn som oftest veldig enige i. Kvinner vet hakket mer om menn enn motsatt og menn burde være flinkere til å sette seg inn i ulikhetene mellom kjønnene, da hadde slike spm som dette vært en saga blott.

Menn blir kåte av hva som helst, når som helst og det med glede og ikke minst stolthet. Kvinner blir stort sett aldri kåte på et blunk med mindre hode og sinn blir pirret i forkant eller over tid, og helst pirret av en de kjenner eller som de i det minste vet hvem er. Kvinner trenger å føle seg trygge og at han er int i henne og ikke bare ‘det!’  Blir de ikke verdsatt så er det bare nok en gang en mann som prøver med samme enkle måte for å få det HAN vil ha, og dette gjør han uten å vise noen hint om at han har tenkt å prøve å pirre henne. Men det menn er dårligst på er vel timing det så vil jeg ikke kaste bort mer tid på.

Tips til menn: sett dere inn i hvordan kvinner bruker hjernen sin! 

Men dette tipset hjelper nok lite for de fleste menn leser nok bare en eller to linjer før de tenker ‘dette er bare mas-mas-mas’ før de klikker videre…. De menn som leser alt bør få kred for det, men skjønner de hva som menes med tipset? 

A woman needs to feel the heat before she take part in it… Gammelt jungelord

Lykke til!

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har endt opp i senga med flere kollegaer gjennom min karriere, og blir generelt svært våt, men har aldri noensinne opplevd å bli spontant kåt eller våt i en jobbsetting. Heller ikke i andre profesjonelle settinger. Har kanskje noe med at jeg respekterer kollegaer og ser på dem som personer og ikke sexobjekter for egen underholdning og nytelse.

Anonymkode: 5c6a1...b8b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 16.08):

Så, hva betyr dette da?

At kvinner fantaserer mindre, eller sjeldnere enn menn?

Jeg har kompiser (i 40 åra) som må bruke dopapir i boxeren på jobb, fordi det renner så mye av pikken dems (precum) når de jobber med kvinner.

Herregud.

Kanskje er det dere som er bedre til å multitaske heller. Jeg klarer ikke å gjøre flere ting på en gang. Skal jeg fantasere på den måten må jeg kunne zoome ut. Det gjør jeg ikke når jeg snakker med noen.

Jeg fantaserer etterpå.

Da jeg var i puberteten fantaserte jeg kronisk, men jeg har blitt voksen, så dette synes jeg egnektig bare er litt teit. De fleste mennesker, også menn, er ikke kåte bare fordi det er damer i nærheten.

Anonymkode: 748a8...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
John McClane skrev (14 minutter siden):

Menn og kvinner er veldig ulike, det er begge kjønn som oftest veldig enige i. Kvinner vet hakket mer om menn enn motsatt og menn burde være flinkere til å sette seg inn i ulikhetene mellom kjønnene, da hadde slike spm som dette vært en saga blott.

Menn blir kåte av hva som helst, når som helst og det med glede og ikke minst stolthet. Kvinner blir stort sett aldri kåte på et blunk med mindre hode og sinn blir pirret i forkant eller over tid, og helst pirret av en de kjenner eller som de i det minste vet hvem er. Kvinner trenger å føle seg trygge og at han er int i henne og ikke bare ‘det!’  Blir de ikke verdsatt så er det bare nok en gang en mann som prøver med samme enkle måte for å få det HAN vil ha, og dette gjør han uten å vise noen hint om at han har tenkt å prøve å pirre henne. Men det menn er dårligst på er vel timing det så vil jeg ikke kaste bort mer tid på.

Men dette tipset hjelper nok lite for de fleste menn leser nok bare en eller to linjer før de tenker ‘dette er bare mas-mas-mas’ før de klikker videre…. De menn som leser alt bør få kred for det, men skjønner de hva som menes med tipset? 

Lykke til!

Mannen som aldri satte seg inn i noen ting, åpenbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
John McClane skrev (16 minutter siden):

Lykke til!

Vi vet jo at noen menn er stolte av å bli sett på som kåte. Gad vite hvorfor man skal skamme seg eller være stolt av at man blir kåt. Jeg blir ikke stolt av at jeg er sulten eller tørst, men kanskje jeg skal begynne å skryte litt av det. Men jeg er i hvert fall 100 prosent sikker på at det er dette behovet for å fremstå som kronisk sprengkåt hos noen menn som får menn til å dikte opp historier til hverandre om precum og papir i buksa. Noen menn her virker heller litt lei seg over at alle andre ikke synes det er tøft og status med en druknende penis i bløt bambi.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mannen som aldri satte seg inn i noen ting, åpenbart.

Beskrivelse av meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi vet jo at noen menn er stolte av å bli sett på som kåte. Gad vite hvorfor man skal skamme seg eller være stolt av at man blir kåt. Jeg blir ikke stolt av at jeg er sulten eller tørst, men kanskje jeg skal begynne å skryte litt av det. Men jeg er i hvert fall 100 prosent sikker på at det er dette behovet for å fremstå som kronisk sprengkåt hos noen menn som får menn til å dikte opp historier til hverandre om precum og papir i buksa. Noen menn her virker heller litt lei seg over at alle andre ikke synes det er tøft og status med en druknende penis i bløt bambi.

Godt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (På 8.1.2025 den 11.40):

Nei. Blir bare våt av en mann jeg er kåt på og har følelser for.

Enten har alltid vært ufør/arbeidsløs eller du jobber i vernet bedrift. 

Anonymkode: 2c2a8...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det må en relasjon til.

Kjæresten kan få meg så våt at jeg helst ville ha tørket det bort i helt hverdagslige situasjoner. Særlig om vi kjører bil og han legger en hånd på kneet mitt. 

Har aldri opplev det samme med noen jeg ikke kjenner eller i noen jobb situasjon. 

Anonymkode: eee08...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hender det at du reflekterer over hvor ekkel du er som tenker sånn og skriver sånt på nett 🤮 ekkel gris

Anonymkode: acb73...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei, dette var skuffende lesning.

Er ikke rart fødselsraten er synkende  verden over.

Hadde det vært høyere fødselsrate om man lett ble kåt spesifikt på kolleger? 

Anonymkode: f37b0...696

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjelden jeg svarer her, men nå synes jeg at jeg må nyansere litt. 

Kvinne, 42 år, og ja det skjer! 

Men det har ikke noe med tenning i hodet å gjøre. Det er er bare kroppen som responderer på en måte jeg ikke kan kontrollere. Situasjonen kan være helt normal, kanskje er det litt ekstra god tone og kontakt, men jeg tenker ikke på sex. Etterpå kan jeg merke at jeg har blitt våt. Det har skjedd i samtale med kollegaer, bekjente, venner, og faktisk med både kvinner og menn, selv og jeg er heteroseksuell. 

Anonymkode: 288e9...53a

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg føler jeg må balansere synet på oss menn:

Jeg kan synes at kvinner på jobb er er tiltrekkende, ja. Men det skal mer til for å bli regelrett kåt og bli våt i trusa. Da må jeg fantaserer aktivt.

Mitt svake punkt er kroppskontakt. Tett dans...annen aktivitet som gjør at man er tett på. Jeg kan ikke noe for det, men da tenner hele kroppen.

(Ja vel, så ble det ikke mer balansert allikevel)

Anonymkode: 3fe83...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enten har alltid vært ufør/arbeidsløs eller du jobber i vernet bedrift. 

Anonymkode: 2c2a8...7f9

Hæ? Kan du utdype? Hvilken relevans har det for dette temaet? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...