Gå til innhold

Hender det seg at du, som kvinne, blir våt i trusa etter møte med kollega, kunde, trener el.l?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har opplevd det, men sjeldenheten. To av gangene har vi endt i senga flere ganger også, så det var absolutt gjensidig.

Har blitt satt ut et par ganger av ekstrem kjemi av et par, skikkelig teit, men ikke våt da. Bare ble veldig skjelven 🙈

Jeg er 40 og er ikke akkurat levd kun et par år heller. Haha

Anonymkode: fb553...2b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei. De flekkene tror jeg bare dukker opp på seter på trening fordi jeg har blitt svett overalt og setene er relativt nye. Kan av og til tenke på noen av mennene jeg har møtt i ettertid, men det er ikke noe jeg sliter med til daglig. De fleste jeg møter i hverdagen er gifte og har barn, som er ganske turnoff for en singel dame som meg.

Anonymkode: 854c0...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva behager?

Jeg har da ikke skrevet noe som helst om hvordan disse menn «oppfører» seg.

Jeg viser bare til noe som er en naturlig reaksjon hos (mange / noen) menn, og lurer på om det samme gjelder kvinner?

Blir som om jeg skulle mene noe om menstruerende kvinners oppførsel, basert kun på at de har mensen.

Anonymkode: 041a0...db3

Det AB under sier.

Det er ikke en naturlig reaksjon å ikke evne å kontrollere seg selv og sine egne tanker. 

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det er ikke normalt at voksne menn går rundt og har ståpikk overalt bare fordi det er en dame de synes er pen i samme rom. Hvis du tror dette er normalt bør du øve deg på å kontrollere tankene dine, for du kan faktisk velge å legge bort sextankene dine og heller fokusere på jobben din når du er på jobb. Du høres særdeles lite profesjonell ut ihvertfall. 

Anonymkode: 4216d...24f

Anonymkode: c4ac0...b04

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Usikker på om jeg blir våt, men kan kjenne det kribler ja 

Anonymkode: 5b3cb...3ba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd det. Ikke hørt om det heller. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, selvfølgelig ikke. Om jeg får en slik reaksjon er den fremkalt av noen jeg bryr meg om og tenner på, ikke en random person fra et random møte. Kollegaer og kunder er absolutt ikke av interesse. 

Anonymkode: 1dc53...545

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her.

Takk for alle svar. Ingen grunn til å oppføre seg som mugne sure (og tørre) kjerringer.

Det var bare et spørsmål.. 😊❤️

Man er mugne sure kjerringer om man ikke blir kåt i utide (som ts), og om man blir det så skal jeg garantere at man blir kalt løsslupne horer. Mannfolk 😛❤️ 

Anonymkode: 087d8...342

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det ikke slitsomt å være mann når dere går rundt 24/7 og tenker med det dere har mellom beina? 
Fins det ikke noe dere kan gjøre for å få ut all overskuddsenergi? Fysisk hardt arbeid? Idrett?

Damers tenningsmønster er nok vesensforskjellig. 

Anonymkode: 820f9...7b0

Jeg er mann og kjenner meg IKKE i det hele tatt igjen i å bli kåt av å se/være rubst/snakke med kvinner. Uansett hvor flotte de er. Verken på jobb eller andre offentlige situasjoner. Heller aldri hørt noen andre menn snakke om nor lignende

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så, hva betyr dette da?

At kvinner fantaserer mindre, eller sjeldnere enn menn?

Jeg har kompiser (i 40 åra) som må bruke dopapir i boxeren på jobb, fordi det renner så mye av pikken dems (precum) når de jobber med kvinner.

Herregud så teit 🤣

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri noensinne opplevd. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kan du som kvinne få det samme? Bli bløt i trusa for eksempel ved kundebesøk eller om du diskuterer noe med en kollega?

😂 virkelig ikke

Anonymkode: 3765d...8cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vet ikke hvorfor, men dette provoserer meg mer enn det burde. Høres ut som en løgn, for ingen voksne menn kan da umulig oppføre seg slik. Det er så provoserende at menn ikke evner å tenke med annet enn pikkhode. På jobb så er man på jobb, da skal man fokusere på helt andre ting og ikke på sex og kropp. Samme med å høre om voksne folk som onanerer på jobb, det provoserer. Det er så respektløst at noen menn ikke evner å kontrollere seg selv. 

Jeg kan gjøre meg selv våt, ved å fantasere, dagdrømme og å tenke på en mann som sitter ovenfor meg. Men jeg velger å ikke gjøre det, fordi jeg har kontroll over mine egne tanker og lyster. Litt respekt for de rundt seg burde man ha. 

Anonymkode: c4ac0...b04

Jeg synes det er provoserende at noen ikke kan forstå og akseptere at andre føler og tenker annerledes enn de selv. Vi kan ha regler for hva folk skal gjøre men ikke hva folk skal tenke. Det er et faktum at menn har større behov for sex og tenner lettere enn kvinner. Å fornekte det er fornekte biologi og natur.

Når det er sagt så kjenner jeg meg ikke igjen i TS sin beskrivelse. Jeg har ikke hatt reisning på jobb eller I andre sosiale sammenhenger. Jeg hadde det en gang uønsket i min ungdom når jeg danset tett med ei jente jeg hadde lyst på. Da trakk jeg meg unna.

Jeg går på nakenstrender og har heller aldri hatt det der. Men der beskytter jeg meg litt ved at hvis jeg er der med en seksualpartner så unngår jeg all form for kroppskontakt med henne. Jeg kan derfor klemme eller håndhilse på andre kvinner men ikke hun jeg har et seksualliv med.

Anonymkode: 8b023...5e3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har en kollega jeg definitivt er 100% klar for med en gang han befinner seg innenfor en radius på tre meter 😁💦

Anonymkode: 378fc...b61

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 9.14):

Merker det som mann. Hvis jeg skal ha et samarbeid (privat som profesjonelt likeså), så får jeg ofte både ereksjon og en god mengde precum i boxer-shortsen.

Skjer selvfølgelig ikke alltid, men ofte når jeg føler det er en viss kjemi.

Kan du som kvinne få det samme? Bli bløt i trusa for eksempel ved kundebesøk eller om du diskuterer noe med en kollega?

Blir ofte våt, er egentlig alltid våt, men det er ikke pga noe av det du beskriver. 

Anonymkode: 3a549...814

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, det har skjedd meg. Det var riktignok under en fest, hadde drukket litt alkohol og danset en del. Plutselig stod en kollega foran meg jeg ikke hadde hatt noe med å gjøre før, men som jeg kjente en enorm fysisk tiltrekning mot. Fingrene mine kom borti underarmen hans, og jeg fikk umiddelbart elektrisk støt og ble kjempevåt. Har siden fantasert om han.

Anonymkode: 2d917...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 10.08):

Så, hva betyr dette da?

At kvinner fantaserer mindre, eller sjeldnere enn menn?

Jeg har kompiser (i 40 åra) som må bruke dopapir i boxeren på jobb, fordi det renner så mye av pikken dems (precum) når de jobber med kvinner.

Jeg vet ikke hva jeg synes er mest sært av det jeg leser her, om det er menn i 40-åra med totalt ukontrollerbar tenning og ereksjon i helt dagligdagse scenarier eller om det er menn i 40-åra som diskuterer rennende ståpikker med hverandre.

Som mann i 40-åra med i alle fall allminnelig høy seksualdrift, kan jeg med hånda på hjerrtet si at dette aldri har skjedd, i alle fall ikke siden i tenårene, selv om jeg jobber med en del svært attraktive både kvinner og menn. Å diskutere ståpikker var ikke spesielt interessant i tenårene en gang og det er i alle fall ikke særlig spennende nå. Selv i en omgangskrets med svært god takhøyde har dette aldri vært et tema.

Endret av Jdz
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Absolutt ikke. Aldri opplevd det. Selv ikke den ene gangen jeg hadde crush på en kollega.

Anonymkode: 1d756...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, dette var skuffende lesning.

Er ikke rart fødselsraten er synkende  verden over.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva jobber du som ts?😅

Anonymkode: 18796...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...