Meowmere Skrevet 8. januar #21 Del Skrevet 8. januar Tror jeg ville gått til legen hvis jeg hadde lekket precum. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet 8. januar #22 Del Skrevet 8. januar Nei har aldri skjedd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #23 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har opplevd at kvinner jeg blir våt av, noen ganger har fått en våt flekk under rumpa. Akkurat der musa er, liksom. Men, hva vet vel jeg. Det kan jo være urinlekkasje eller mensen? Anonymkode: 041a0...db3 Mest sannsynlig svette eller utflod Anonymkode: fda32...51f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 8. januar #24 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Mer sannsynlig er det svette Veldig mange kvinner må bruke deodorant i lysken grunnet svette. Anonymkode: 4216d...24f Hæ? Nei!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #25 Del Skrevet 8. januar Er ofte en stripe etter meg på plaststoler. Er svette. Blir aldri våt i trusa av en mann på den måten. Kvinner generelt fantaserer ikke om kropp alene, men er mer avansert der en hel setting/situasjon/fantasie/fortelling er det essensielle for å bli kåt. Anonymkode: 80055...b26 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #26 Del Skrevet 8. januar Det har aldri skjedd nei. K43 Anonymkode: 087d8...342 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Balloon Skrevet 8. januar #27 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er mann i 30-årene og har aldri noen gang opplevd det TS beskriver. Vi menn opplever jo gjerne ereksjoner litt ut av ingenting iblant, ofte mer en liten systemsjekk enn faktisk tenning, det er riktig nok. Men jeg har aldri opplevd "ereksjon og en god mengde precum" av å forholde meg til en eller annen kvinne på jobb eller sosialt som jeg ikke har noen romantisk eller seksuell relasjon med. Kjemi eller ei. Har heller aldri hørt om noen kompiser som "må bruke dopapir i boxeren på jobb", uten at jeg aner hvordan vi skulle kommet inn på temaet. Det høres uendelig rart ut for meg at det skulle være en utfordring for en ellers normalt veltilpasset mann. For meg, som også er en ganske vanlig heterofil mann, er alt dette helt fremmed. Anonymkode: 69a80...324 Samme. Er mann selv, ante ikke at slike problemer som TS snakker om eksisterte en gang. Jeg tenker i grunn at det her kanskje er en tulle-tråd. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #28 Del Skrevet 8. januar Ja jeg har en liten urinkontinens så hvis jeg hoster eller nyser så hender det at det kommer noen dråper. Ikke knyttet til om mannen er kjekk eller ikke, riktignok. Anonymkode: 45ceb...dc3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #29 Del Skrevet 8. januar Ts her. Takk for alle svar. Ingen grunn til å oppføre seg som mugne sure (og tørre) kjerringer. Det var bare et spørsmål.. 😊❤️ Anonymkode: 041a0...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romkom Skrevet 8. januar #30 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Så, hva betyr dette da? At kvinner fantaserer mindre, eller sjeldnere enn menn? Jeg har kompiser (i 40 åra) som må bruke dopapir i boxeren på jobb, fordi det renner så mye av pikken dems (precum) når de jobber med kvinner. Anonymkode: 041a0...db3 Dette er åpenbart løgn, dopapir løser seg opp om det blir fuktig og da blir hele penis fastklistret med "smeltet" dopapir. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #31 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke hvorfor, men dette provoserer meg mer enn det burde. Høres ut som en løgn, for ingen voksne menn kan da umulig oppføre seg slik. Det er så provoserende at menn ikke evner å tenke med annet enn pikkhode. På jobb så er man på jobb, da skal man fokusere på helt andre ting og ikke på sex og kropp. Samme med å høre om voksne folk som onanerer på jobb, det provoserer. Det er så respektløst at noen menn ikke evner å kontrollere seg selv. Anonymkode: c4ac0...b04 Hva behager? Jeg har da ikke skrevet noe som helst om hvordan disse menn «oppfører» seg. Jeg viser bare til noe som er en naturlig reaksjon hos (mange / noen) menn, og lurer på om det samme gjelder kvinner? Blir som om jeg skulle mene noe om menstruerende kvinners oppførsel, basert kun på at de har mensen. Anonymkode: 041a0...db3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #32 Del Skrevet 8. januar Det har aldri skjedd med meg. Anonymkode: 23bdc...fb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #33 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva behager? Jeg har da ikke skrevet noe som helst om hvordan disse menn «oppfører» seg. Jeg viser bare til noe som er en naturlig reaksjon hos (mange / noen) menn, og lurer på om det samme gjelder kvinner? Blir som om jeg skulle mene noe om menstruerende kvinners oppførsel, basert kun på at de har mensen. Anonymkode: 041a0...db3 Det er ikke normalt at voksne menn går rundt og har ståpikk overalt bare fordi det er en dame de synes er pen i samme rom. Hvis du tror dette er normalt bør du øve deg på å kontrollere tankene dine, for du kan faktisk velge å legge bort sextankene dine og heller fokusere på jobben din når du er på jobb. Du høres særdeles lite profesjonell ut ihvertfall. Anonymkode: 4216d...24f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #34 Del Skrevet 8. januar Skjer aldri bare pga jeg snakker med eller ser en attraktiv mann. Anonymkode: 68c8a...a48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #35 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg, som også er en ganske vanlig heterofil mann, er alt dette helt fremmed For meg også, selv når jeg var yngre og i verste kåtalderen. Anonymkode: 60de5...3d3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #36 Del Skrevet 8. januar Bare hvis jeg tisser på meg. Blir aldri kåt. Har ikke den evnen. Anonymkode: eb4b7...385 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #37 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ts her. Takk for alle svar. Ingen grunn til å oppføre seg som mugne sure (og tørre) kjerringer. Det var bare et spørsmål.. 😊❤️ Anonymkode: 041a0...db3 Svaret på spørsmålet ditt er nei. Anonymkode: 3ffb2...b92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #38 Del Skrevet 8. januar Til Ts husk du henvender deg på Kg, derav svarene. Anonymkode: ca66a...2de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 8. januar #39 Del Skrevet 8. januar Nei. Har tenkt tanken om et par kollegaer at jeg synes de var seksuelt tiltrekkende, men der skjer ingenting nei. AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger ikke å "fantasere" om randoms på jobb når jeg har en kjekk og fin mann hjemme. Spontan kåthet handler ikke nødvendigvis om fantasier heller. Man må ikke være våt for å være kåt heller. Eller betatt. Mye rundt lyst er helt hormonelt og avhengig av syklusen, lys mm. Anonymkode: f37b0...696 Det har jeg og, men jeg er ikke blind og døv. Men ja, 2 av hundrevis er jo ikke skyhøy statistikk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 8. januar #40 Del Skrevet 8. januar Nei, de færreste menn er så attraktive. Hvis det er vått i trusa er det oftest mensen, svette eller utflod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå