Gå til innhold

Hender det seg at du, som kvinne, blir våt i trusa etter møte med kollega, kunde, trener el.l?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Merker det som mann. Hvis jeg skal ha et samarbeid (privat som profesjonelt likeså), så får jeg ofte både ereksjon og en god mengde precum i boxer-shortsen.

Skjer selvfølgelig ikke alltid, men ofte når jeg føler det er en viss kjemi.

Kan du som kvinne få det samme? Bli bløt i trusa for eksempel ved kundebesøk eller om du diskuterer noe med en kollega?

Anonymkode: 041a0...db3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Aldri noen gang skjedd. 

Jeg har et par ganger blitt veldig svimmel fordi mannen var så pen, men det er også snakk om to ganger i løpet av 20 år ca. Men våt ble jeg ikke. Jeg er så kjedelig at jeg bare blir kåt av noen jeg har en følelsesmessig relasjon til

Anonymkode: 3f61d...b7d

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Merker det som mann. Hvis jeg skal ha et samarbeid (privat som profesjonelt likeså), så får jeg ofte både ereksjon og en god mengde precum i boxer-shortsen.

Skjer selvfølgelig ikke alltid, men ofte når jeg føler det er en viss kjemi.

Kan du som kvinne få det samme? Bli bløt i trusa for eksempel ved kundebesøk eller om du diskuterer noe med en kollega?

Nei. Blir bare våt av en mann jeg er kåt på og har følelser for.

Endret av Irak
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har opplevd at kvinner jeg blir våt av, noen ganger har fått en våt flekk under rumpa. Akkurat der musa er, liksom.

Men, hva vet vel jeg. Det kan jo være urinlekkasje eller mensen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri skjedd. Kan få sommerfugler i magen av å møte en veldig pen kvinne eller mann (er bi), men aldri noensinne en seksuell følelse i et møte som er bare nøytralt.

Anonymkode: 06cf9...68c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har opplevd at kvinner jeg blir våt av, noen ganger har fått en våt flekk under rumpa. Akkurat der musa er, liksom.

Men, hva vet vel jeg. Det kan jo være urinlekkasje eller mensen?

Mer sannsynlig er det svette ;) Veldig mange kvinner må bruke deodorant i lysken grunnet svette. 

Anonymkode: 4216d...24f

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei. Det kan jeg ikke huske at har skjedd. Har lagt merke til folk "Han virket hyggelig-hadde pene øyne, var en flott fyr". Men ikke sånn at jeg fikk lyst på å ha sex med en fremmed der og da eller etterpå, nei. 

Anonymkode: 2c26e...34a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja. Under eggløsning kanskje. Men hva så? Voksne folk er en del kåte. Skjer nok mye oftere at jeg er kåt på kjæresten min hele dagen inkludert den tida jeg er på jobb.

Anonymkode: f37b0...696

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, blir ikke våt i trusa av noen. Jeg er hyperseksuell, men trusa blir (heldigvis) blir våt i hverdagssituasjoner. 

Anonymkode: a1963...bdf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så, hva betyr dette da?

At kvinner fantaserer mindre, eller sjeldnere enn menn?

Jeg har kompiser (i 40 åra) som må bruke dopapir i boxeren på jobb, fordi det renner så mye av pikken dems (precum) når de jobber med kvinner.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det ikke slitsomt å være mann når dere går rundt 24/7 og tenker med det dere har mellom beina? 
Fins det ikke noe dere kan gjøre for å få ut all overskuddsenergi? Fysisk hardt arbeid? Idrett?

Damers tenningsmønster er nok vesensforskjellig. 

Anonymkode: 820f9...7b0

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det ikke slitsomt å være mann når dere går rundt 24/7 og tenker med det dere har mellom beina? 
Fins det ikke noe dere kan gjøre for å få ut all overskuddsenergi? Fysisk hardt arbeid? Idrett?

Damers tenningsmønster er nok vesensforskjellig. 

Anonymkode: 820f9...7b0

Jeg er mann i 30-årene og har aldri noen gang opplevd det TS beskriver. Vi menn opplever jo gjerne ereksjoner litt ut av ingenting iblant, ofte mer en liten systemsjekk enn faktisk tenning, det er riktig nok. Men jeg har aldri opplevd "ereksjon og en god mengde precum" av å forholde meg til en eller annen kvinne på jobb eller sosialt som jeg ikke har noen romantisk eller seksuell relasjon med. Kjemi eller ei. 

Har heller aldri hørt om noen kompiser som "må bruke dopapir i boxeren på jobb", uten at jeg aner hvordan vi skulle kommet inn på temaet. Det høres uendelig rart ut for meg at det skulle være en utfordring for en ellers normalt veltilpasset mann.

For meg, som også er en ganske vanlig heterofil mann, er alt dette helt fremmed. 

Anonymkode: 69a80...324

• Liker 25
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Så, hva betyr dette da?

Jeg har kompiser (i 40 åra) som må bruke dopapir i boxeren på jobb, fordi det renner så mye av pikken dems (precum) når de jobber med kvinner.

Vet ikke hvorfor, men dette provoserer meg mer enn det burde. Høres ut som en løgn, for ingen voksne menn kan da umulig oppføre seg slik. Det er så provoserende at menn ikke evner å tenke med annet enn pikkhode. På jobb så er man på jobb, da skal man fokusere på helt andre ting og ikke på sex og kropp. Samme med å høre om voksne folk som onanerer på jobb, det provoserer. Det er så respektløst at noen menn ikke evner å kontrollere seg selv. 

Jeg kan gjøre meg selv våt, ved å fantasere, dagdrømme og å tenke på en mann som sitter ovenfor meg. Men jeg velger å ikke gjøre det, fordi jeg har kontroll over mine egne tanker og lyster. Litt respekt for de rundt seg burde man ha. 

Anonymkode: c4ac0...b04

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Så, hva betyr dette da?

Æsj, jeg jobber i et mannsdominert yrke og miljø…!! 

Anonymkode: 28cf9...ffc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Blir ikke spontant kåt av menn, uansett hvor kjekke de er (som er veldig sjeldent) 

Anonymkode: 24c12...0a6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Æsj, jeg jobber i et mannsdominert yrke og miljø…!! 

Anonymkode: 28cf9...ffc

Veldig tvilsomt at dette er normalen altså…

Anonymkode: 24c12...0a6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei. Det har jeg aldri opplevd.

Anonymkode: da47f...3ef

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri hørt om det før nei.
Ser jeg en ekstremt kjekk mann, tenker jeg «oi, han var kjekk», og går videre med livet uten å tenke noe mer på det. 

Anonymkode: 20b2d...4fe

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Så, hva betyr dette da?

Trenger ikke å "fantasere" om randoms på jobb når jeg har en kjekk og fin mann hjemme. Spontan kåthet handler ikke nødvendigvis om fantasier heller. Man må ikke være våt for å være kåt heller. Eller betatt. Mye rundt lyst er helt hormonelt og avhengig av syklusen, lys mm. 

Anonymkode: f37b0...696

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Har aldri skjedd meg. 

Anonymkode: 9b5dd...ac3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...