Gå til innhold

Datter fikk ha overnatting, mannen min ble sur på meg.

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Moren min nektet meg, så jeg spurte pappa (de er skilt) også overnattet jeg hos kjæresten min. Der og da hadde vi bare vært sammen noen måneder, men totalt varte forholdet i 5 år. 

Hun er 17, snart 18 og så lenge hun vet om safe sex så ser jeg ikke problemet 

Anonymkode: 69656...f3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jepp, datteren er åpenbart gammel nok, men overnattingsbesøk bør avtales og avklares på forhånd. Hadde bare vært å bytte overskriften med "svigermor fikk ha overnatting", så hadde sikkert svarene i tråden vært annerledes med en gang.

Anonymkode: e52ce...d40

Eller kompis, eller vennepar med barn, eller hvem som helst.

Moren var opplagt i god tråd å trodde det var greit for han hun deler hjem med var enig. Der bommet hun. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din har sine bekymringer /frykter. Hvorvidt de er reelle er en annen diskusjon. Men: det er derfor man prater med partneren sin! Det jeg mener er ikke å finne ut hvem som har rett, for det er det ikke, men å møte mannen din og prate ut om dagens situasjon. det er ikke sikkert det hadde blitt så big deal da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å bli skjeftet på når man har rett til å ta slike avgjørelser hadde provosert frem en liten jævel i meg. Han bør be om unnskyldning eller leve alene. 

Anonymkode: 16bb7...822

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er vel bedre at de har sex hjemme i trygge omgivelser enn på en offentlig dass eller nachspiel hvor begge er beruset? 

Når man er 18 er man gammel nok til å overnatte med kjæreste. Mange flytter på hybel når de er 16-17, da har foreldre 0 kontroll.. 

Anonymkode: e4755...896

For noen motsetninger. Enten er det hjemme eller på en skikkelig shabby plass liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener begge voksne i huset skal konfereres eller i det minste få beskjed når det er overnattingsgjester.

Anonymkode: 1472b...e55

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

«For å møte mannen min sin reaksjon sov de med døren på en gløtt... «

Herregud, er det bedre at de har sex på utstilling😅 

Anonymkode: ccb1a...cff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

«For å møte mannen min sin reaksjon sov de med døren på en gløtt... «

Herregud, er det bedre at de har sex på utstilling😅 

Anonymkode: ccb1a...cff

Da gjør de det jo mest sannsynlig ikke... Var vel det som var poenget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du kan si til mannen din at kjæresten mest sannsynligvis fikk seg en lydløs blowjob i stedet for sex. 

Anonymkode: 9655e...19b

Med døra åpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 8.04):

Jeg fikk høre hvor uansvarlig jeg var. Kjente jeg ble skikkelig lei meg. 

Anonymkode: 1c145...362

Han er bare beskyttende ovenfor barnet sitt og overreagerer. Sikkert vanskelig å godta at hun blir voksen. 

Anonymkode: 35273...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At de får lov i den alderen er helt greit, men du skulle vært enig med mannen din først før du sier ja. Fått inntrykk av mange menn vil holde døttrene sine som barn (eller "uskyldig") så lenge som mulig? erfaringsmessig så er det vel fordi de vet hvordan tenåringsgutter tenker 😅 Husker min egen far på den alderen prøvde å snakke om dette om at "alle gutter tenker på en ting", var passe kleint. 

Anonymkode: 0b340...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

At de får lov i den alderen er helt greit, men du skulle vært enig med mannen din først før du sier ja. Fått inntrykk av mange menn vil holde døttrene sine som barn (eller "uskyldig") så lenge som mulig? erfaringsmessig så er det vel fordi de vet hvordan tenåringsgutter tenker 😅 Husker min egen far på den alderen prøvde å snakke om dette om at "alle gutter tenker på en ting", var passe kleint. 

Anonymkode: 0b340...b8d

Men er jo litt rart denne holdninga da. Statistisk sett er det jentene som debuterer seksuelt tidligst ifht gutta. Og gutta er umodne lenger enn jentene er og er derav barn litt lengre. Så hvem av kjønnene er mest uskyldige da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Fremmed fugl skrev (På 9.1.2025 den 8.37):

Selvfølgelig skjønner faren i dette tilfellet at datteren har sex med sin kjæreste. Vi snakker om en ung kvinne som snart er ferdig på vidergående. Så er en avsporing å skrive om at hun må få lov å ha sex med sin kjæreste. Spørsmålet her var en uanmeldt overnatting av en fersk kjæreste som det virker som foreldrene ikke kjenner særlig godt, og som vel ikke jenta kjenner så meget godt (et par måneder, så tilhører ikke dem hun har vokst opp med eller naturlig omgås med til daglig). 

Jepp, jeg hadde syntes det var rart hvis svigerfar hadde sagt det var greit at jeg ble med dem på hyttetur uten å ha avklart det med svigermor når forholdet til min kone var ferskt. Hadde noen av dem sagt at det ikke passet eller var for tidlig, så hadde jeg aldri tenkt at dem prøvde å hindre oss å ha sex, men at det føltes for tidlig å ha med meg som overnattingsgjest hos svigers. 

Det med å ha døra på gløtt går jeg ut fra at handler om sex. Hadde det handlet om å ha en fremmed på besøk ville han trolig heller ønsket at døra var lukket når de sov mtp. privatliv for alle parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...