Gå til innhold

Funnet ut av utroskap🤠 Ville dere blitt eller gått?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Utroskap er sex. Definerer du klining som sex? I så fall gi beskjed om at det gjentar seg så er det utroskap.

Anonymkode: 0defc...dfa

Utroskap er ikke bare sex 😭😭😭

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dere er unge så god tid til å finne noen andre om du ønsker det.  Ta det rolig og flytt ut på sikt om du ønsker det. ( sikkert det lureste ) 
dropp drama biten med foreldre / venner osv. det var kun klining. 

Anonymkode: a350c...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er i starten av 20-åra uten barn, TS. Kom deg videre. Du kan søke ny studentbolig. 

Lev livet litt nå, forpliktelsene kommer fort. Da vil du gjerne at den du er sammen med er 100 % interessert. Han du er sammen med nå er ikke det, og han har ikke respekt for deg når han driver på slik.

Hadde du vært 40 og hatt hus og tre barn sammen med han, da er det noe annet. Da har man forpliktelser ikke bare overfor seg selv. Da skylder man barna å prøve. Du skylder ingen noen verdens ting - du kan knipse med fingrene og så er du videre 😊

Anonymkode: 2c792...71b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei!

Har seg sånn at typen klina med bestevenninnen sin for noen mnd siden. Jeg fant ut av dette i dag, fra noen andre… Hva GJØR man i en slik situasjon? Hvafaen skjer liksom? Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 6a7b8...2bd

Klina? That's it? Hadde nok blitt. Er ikke så ille som å ligge. 

Anonymkode: 2c26e...c28

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dratt til familie og drukket meg full i noen dager. Ligget med en gammel flamme på gjesterommet til mora mi. Røyka hasj, spist is og sett på Netflix. Så ville jeg gått over til turer i skogen etter noen dager og sett litt på Finn.no etter leilighet. Vært der før. Dette er den riktige måten.

Anonymkode: bd341...b19

Er du full og høy nå? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hadde mest sannsynlig dumpet ham, såfremt det ikke er felles barn i bildet

Feil, man går uansett. Men i dette tilfelle, altså klining, hadde det nok løst seg uansett. Hadde selvfølgelig blitt forbanna... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri møtt denne venninna, men det sier kanskje seg selv🙃 Han sier han ikke visste om det før i dag, iom at han var driting… Hadde aldri sett dette for meg faktisk. -TS.

Han visste ikke før i dag at han hadde klint med venninna? Hvordan vet han da at det er sant? Spurte han venninna? 

Hvis du skal fortsette med ham, så må et klart krav være at han slutter å drikke seg dritings, siden han ikke har kontroll over hva han selv gjør i fylla. 

Klining med andre er ikke bra, men det er mye lettere å tilgi enn om de hadde hatt sex. 

Gi det noen dager, og se hva du føler da. Du kan tilgi, eller du kan kaste ham ut. Siden dere ikke har noen forpliktelser sammen, så er det ikke noe som hindrer deg. Men synd å miste drømmemannen om det var dt enkelt feilskjær en enkelt gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har et ganske rart synspunkt på utroskap og hadde godtatt mye

Lol.

Du prøver å kategorisere deg selv som liberal i forhold til utroskap, og så får du fnatt av litt klining. Henger ikke på grep noe av det du skriver. 

Anonymkode: 52a1a...66a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke hvordan man er skrudd sammen hvis man hadde blitt værende i en slik situasjon. Det gjelder med OG uten barn. Et forhold skal handle om å gjøre livet bra for hverandre. Tillit, respekt, kjærlighet, å stole på hverandre.  Her er de fleste av disse brutt, og jeg vet at ting aldri hadde blitt det samme. Jeg har vært stormende forelsket selv, så vet at det ikke er så enkelt å gå. Men vil man egentlig  bli  værende i et forhold der tilliten er brutt? Dette er ikke å miste noen drømmemann hvertfall. Dere har heldigvis ikke barn, så valget ditt gjelder bare deg selv. 

Anonymkode: d7342...4a8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om utroskapet kun består av casual sex så er det jo helt ubetydelig uansett. Det er jo egentlig ikke utroskap, man må unne sin partner et variert og godt sexliv. 

Anonymkode: f5608...647

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Om utroskapet kun består av casual sex så er det jo helt ubetydelig uansett. Det er jo egentlig ikke utroskap, man må unne sin partner et variert og godt sexliv. 

Anonymkode: f5608...647

I et forpliktende forhold så er det utroskap. Ønsker man et "variert og godt sexliv", ved at man har andre/flere seksualpartnere, så er man singel og ikke i et forhold. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lol.

Du prøver å kategorisere deg selv som liberal i forhold til utroskap, og så får du fnatt av litt klining. Henger ikke på grep noe av det du skriver. 

Anonymkode: 52a1a...66a

Jeg kjenner ikke den brukeren du siterer men jeg kjenner nok folk som lever enn ikke monogam livsstil for å skjønne den brukeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Når han har vært utro tross at dere ikke har vært så lenge i lag så er det et veldig dårlig tegn. 
Vanligvis så er en ganske så oppslukt av hverandre i et relativt nytt forhold. 
Jeg hadde ikke stolt på den mannen etter dette 

Anonymkode: edc7b...f3f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Takk for svar. Vi er i tidlig 20-åra uten barn. Har konfrontert han med det, og det stemmer dessverre… Hvordan klarer folk å gå så «lett»? Fram til i dag har alt vært helt supert… -TS.

Nei. Alt har ikke vært supert fram til i dag. Han har vært utro med en nær venninne, og han har skjult det fram til deg fram til i dag. 

Spørsmålet er, hva mer har han skjult for deg? Og kan du noensinne stole på han?

Jeg tror han har flere skjelett i skapet, og du vil aldri kunne ha tillit til han igjen. 

Du er ung og lovende, har mange muligheter og hele livet foran deg. Ikke finn deg i å bli værende i noe som ikke ser bra ut.

Anonymkode: 2488c...817

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Klina? That's it? Hadde nok blitt. Er ikke så ille som å ligge. 

Men en fyr som kliner med en annen i starten av 20-årene er typen til å få seg elskerinne når han kjeder seg i forholdet som 35-40-åring.

Det finnes så mange bra menn, han her er ikke keen NOK på ts. Da ville han instinktivt styrt unna klining med andre.

Anonymkode: ecaed...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en av dem som ikke godtar eller tilgir utroskap. Så jeg hadde gått. 

Har man gått til det skrittet å være utro, så forsvinner all min tilitt til vedkommende. 

Jeg opplevde at eksen min var utro og når jeg fant ut av det (selv om han aldri innrømmet det ovenfor meg), så klarte jeg rett og slett ikke stole på han lenger. 9 års forhold gikk rett i dass. Jeg klarte ikke se på han på samme måte lenger. Han ble en fremmed for meg. Jeg kjente på en enorm lettelse når han flyttet ut, for da slapp jeg å forholde meg til han hver dag... 

Endret av Mardina
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hva du føler TS, ingen andre kan fortelle deg hva du skal gjøre.

Random klining i fylla er ikke noe jeg hadde brydd meg noe særlig om, men det er meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

UPDATE:

Snakket med han en gang til. De hadde visst hooka hele kvelden og han hadde prøvd seg på en annen jente der og. Det gikk fra at han fornektet det, så mente på at han hadde drømt det/ var så drita at han ikke husker, til at han husker det med har hatt avtale med ho andre om å ikke si det til noen. Alt er bekreftet fra flere personer som var der… 

Skjønner ingenting lenger. Vi har vært på topp i forholdet siden sommer, feiret jul med familien hans og det forklarer kanskje hvorfor han kun dro på vors i ettertid, og ikke på byen…. Tror jeg aldri klarer å stole på noen gutter lenger etter det her. Trodde dette var fyren jeg skulle gifte meg med og har aldri møtt noen som han. Er veldig sikker på at det ikke har skjedd noe mer, da vi har vært sammen hele tiden, bortsett fra «den» kvelden. Men fortsatt….

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dratt til familie og drukket meg full i noen dager. Ligget med en gammel flamme på gjesterommet til mora mi. Røyka hasj, spist is og sett på Netflix. Så ville jeg gått over til turer i skogen etter noen dager og sett litt på Finn.no etter leilighet. Vært der før. Dette er den riktige måten.

Anonymkode: bd341...b19

Regner med du er ironisk. 

Anonymkode: c3ca3...74f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...