Gå til innhold

Funnet ut av utroskap🤠 Ville dere blitt eller gått?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

UPDATE:

Snakket med han en gang til. De hadde visst hooka hele kvelden og han hadde prøvd seg på en annen jente der og. Det gikk fra at han fornektet det, så mente på at han hadde drømt det/ var så drita at han ikke husker, til at han husker det med har hatt avtale med ho andre om å ikke si det til noen. Alt er bekreftet fra flere personer som var der… 

Skjønner ingenting lenger. Vi har vært på topp i forholdet siden sommer, feiret jul med familien hans og det forklarer kanskje hvorfor han kun dro på vors i ettertid, og ikke på byen…. Tror jeg aldri klarer å stole på noen gutter lenger etter det her. Trodde dette var fyren jeg skulle gifte meg med og har aldri møtt noen som han. Er veldig sikker på at det ikke har skjedd noe mer, da vi har vært sammen hele tiden, bortsett fra «den» kvelden. Men fortsatt….

Anonymkode: 6a7b8...2bd

Og du tviler fortsatt på hva du skal gjøre? Hvis dette stemmer, så har den supre fyren og det topp forholdet bare vært en illusjon i ditt hode. Jeg har vært der selv, og det er veldig tøft å innse. Du forsvarer det også på en måte, ved å si at du er "veldig sikker på at det ikke har skjedd noe mer".. Spiller det noen rolle? Skal du bruke resten av livet på å overvåke han? Jeg hadde gått, og vært glad for at det ikke er barn involvert. Lykke til, det går bra og det går over❤️

Anonymkode: d7342...4a8

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

UPDATE:

Snakket med han en gang til. De hadde visst hooka hele kvelden og han hadde prøvd seg på en annen jente der og. Det gikk fra at han fornektet det, så mente på at han hadde drømt det/ var så drita at han ikke husker, til at han husker det med har hatt avtale med ho andre om å ikke si det til noen. Alt er bekreftet fra flere personer som var der… 

Skjønner ingenting lenger. Vi har vært på topp i forholdet siden sommer, feiret jul med familien hans og det forklarer kanskje hvorfor han kun dro på vors i ettertid, og ikke på byen…. Tror jeg aldri klarer å stole på noen gutter lenger etter det her. Trodde dette var fyren jeg skulle gifte meg med og har aldri møtt noen som han. Er veldig sikker på at det ikke har skjedd noe mer, da vi har vært sammen hele tiden, bortsett fra «den» kvelden. Men fortsatt….

Beklager, men han er ikke en topp fyr og forholdet deres har ikke vært topp. 

Du har blitt sviktet av din aller nærmeste. Han som skal ta vare på deg og være kun din, men som ikke gjorde det og som ikke var det. 

Du kan aldri være sikker på at det ikke har skjedd noe mer. 

Dette skal du bare komme deg ut av først som sist, for jo tidligere jo bedre. 
Han er bare en sånn fyr, og har utroskap i seg. Du må aldri la deg manipulere av krokkodilletårer, bønn og lovnader, for det er bare et maskeradespill for å ikke miste deg - helt til det ikke er det lenger.

Lykke til med bruddet. Husk du har hele livet foran deg, og din største kjærlighet har du ikke funnet enda. For denne mannen var det ikke.

Anonymkode: 2488c...817

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Utroskap er sex. Definerer du klining som sex? I så fall gi beskjed om at det gjentar seg så er det utroskap.

Anonymkode: 0defc...dfa

Utroskap er hva man selv bestemmer at det er. Utroskap er et tillitsbrudd - nøyaktig hvor man setter grensa, varierer fra person til person.

I TS' tilfelle (unge, bor ikke sammen) ville jeg droppa fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dump and move on. Han kommer garantert til å gjøre sånt flere ganger. Blir dere gift pg får barn en gang i framtida så kommer han til å ha elskerinner her og der fordi han kjeder seg i familielivet. Bli kvitt taperen

Anonymkode: 471b3...c23

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Takk for svar. Vi er studenter begge to så er dessverre ikke så lett å bare «forsvinne» i en periode.. Jeg konfronterte han i dag og vi har ikke snakket noe om det, bortsett fra hans krokodilletårer og håp om at jeg ikke skal dumpe han. Vi har ikke vært sammen så lenge heller, og alt har vært SÅ bra hittill…. Skjønner ingenting lenger.. -TS.

Jeg personlig kunne tolerert et kyss på fylla og aldri noe mer eller flere ganger, samt bryte all kontakt med vedkommende, men da antok jeg at dere hadde vært sammen ei god stund. Kanskje forelskelsen var dempa en periode, 7-årskrise eller noe annet. Men dette er jo relativt ferskt (antar jeg fordi du skriver at dere ikke har vært sammen så lenge), og da er jo dette ikke bare et rødt flagg, men et neonrødt flagg med blinkende alarmlys og pil ut døra som attpåtil skriker GÅ FRA HAM. Det er mye lettere å gå nå enn senere, og han har allerede såpass tidlig i forholdet klina med ei venninne. Altså... Tuddelu.

Anonymkode: 59ae4...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om jeg var deg hadde jeg nok gått med de erfaringene jeg står med i dag. Eksen min var utro mot meg og klinte med en gutt på fest ganske tidig i forholdet vårt. Jeg fant ikke ut om det før ett år senere, og jeg ble værende i forholdet. 3 år senere var hun utro igjen og lå med noen andre. Når folk allerede har vært utro,- og spesielt mot samme person, er barrieren for utroskap mye lettere å bryte ned.

Anonymkode: 02f1f...fc8

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

UPDATE:

Du er heldigvis ung så du har goooood tid på å møte personen du eventuelt gifter deg med.

Anonymkode: dd192...09b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

UPDATE:

Et kyss kunne jeg tilgitt. Men hele denne pakka med full kveld med roting og masse løgner etterpå.. Og det så fort han hadde en anledning.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Enni skrev (3 timer siden):

I et forpliktende forhold så er det utroskap. Ønsker man et "variert og godt sexliv", ved at man har andre/flere seksualpartnere, så er man singel og ikke i et forhold. 

Nei. 

I et forpliktende forhold har man forpliktet seg til en eksklusiv relasjon. Man deler logistikk, barn gjerne også økonomi og fremtid. Det er ikke synonymt med seksuell eksklusivitet. At man tror det er årsaken til at forhold feiler. 

Anonymkode: f5608...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min tidligere kjæreste hadde også flere veninner som jeg aldri fikk møte til tross for at jeg spurte.

Til slutt tenkte jeg at de var bare venner og slo meg til ro med det.

Etter noen år kom det frem at han hadde planlagt å ligge med en av de hvis hadde hadde fått sjansen

Anonymkode: 7d6a1...762

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet at jeg aldri kunne lagt det bak meg, uavhengig av hva han har som forklaring. Så for min del hadde det kun vært en ting å gjøre, avslutte det.

Anonymkode: c1980...511

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt mer kontekst enn som så..

Jeg har alltid sagt er han utro så forsvinner han ut av døra før jeg rekker å tenke, men verden er ikke så svart/hvit. Jeg er i mot det absolutt og det er en tillit som blir borte/ødelagt for lang tid; kanskje alltid, men samtidig så må det bunnivået treffes for enten å finne ut at man må gå eller for å kunne snu tilbake til noe bra.  Sånn var det for oss. Vi har en historie og slik som gjorde jeg forsøkte. Og barn.

Dere høres unge ut, og her er det like forbanna ille at det er beste(???) venninna di.

Hadde kuttet de begge.

Anonymkode: a1cd0...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Litt mer kontekst enn som så..

Jeg har alltid sagt er han utro så forsvinner han ut av døra før jeg rekker å tenke, men verden er ikke så svart/hvit. Jeg er i mot det absolutt og det er en tillit som blir borte/ødelagt for lang tid; kanskje alltid, men samtidig så må det bunnivået treffes for enten å finne ut at man må gå eller for å kunne snu tilbake til noe bra.  Sånn var det for oss. Vi har en historie og slik som gjorde jeg forsøkte. Og barn.

Dere høres unge ut, og her er det like forbanna ille at det er beste(???) venninna di.

Hadde kuttet de begge.

Anonymkode: a1cd0...326

Hans venninne. Ikke hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...