AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Jeg kjøpte reseptfrie tabletter hos dyrlegen som skal være harmoniserende og beroligende for katter/hunder, men virkningen kommer etter et par uker, (slik som alt som er laget av urter, hvis det idet hele tatt virker) Anonymkode: dff23...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar Ja, det finnes til både hund og katt, men det er ikke alle veterinærer som har like inngående kjennskap til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Del Skrevet 8. januar Jeg har brukt Feliway Classic med stort hell. Det er en diffuser du setter i en stikkontakt. Anonymkode: 12658...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har brukt Feliway Classic med stort hell. Det er en diffuser du setter i en stikkontakt. Anonymkode: 12658...d0a Jeg prøvde med spray som ikke funket, og har ikke prøvd diffuseren i stikkontakten fordi jeg så den var så dyr og tenkte at jeg da må ha mange i ulike rom for at den skal virke ts Anonymkode: dff23...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg prøvde med spray som ikke funket, og har ikke prøvd diffuseren i stikkontakten fordi jeg så den var så dyr og tenkte at jeg da må ha mange i ulike rom for at den skal virke ts Anonymkode: dff23...31b Feliway i stikk-kontakt skal dekke 50-70 kvm Anonymkode: 86a04...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Feliway i stikk-kontakt skal dekke 50-70 kvm Anonymkode: 86a04...626 Må den ikke skiftes ofte? Min katt er utekatt alt fra én time på vinterstid til dagen lang og også om natten hvis temperaturen er grei, og da virker vel ikke Feliway? Anonymkode: dff23...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #7 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Må den ikke skiftes ofte? Min katt er utekatt alt fra én time på vinterstid til dagen lang og også om natten hvis temperaturen er grei, og da virker vel ikke Feliway? Anonymkode: dff23...31b En flaske varer i ca en måned. Så nå om vinteren er den kanskje et godt alternativ for deg. Anonymkode: 86a04...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 10. januar #8 Del Skrevet 10. januar Vi fikk resept på beroligende til vår katt, som blir fullstendig hysterisk av alle rakettene på nyttårsaften. Medikamentet het bonqat. Det positive var at medisinen hadde effekt. Pus var urolig, men ikke panisk, under de verste smellene. Den største effekten kom dog mye seinere enn oppgitt, og han var sløv og dorsk lenge etterpå, mye lengre enn de 7 timene som var angitt i pakningsvedlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Del Skrevet 10. januar Sissy33 skrev (1 minutt siden): Vi fikk resept på beroligende til vår katt, som blir fullstendig hysterisk av alle rakettene på nyttårsaften. Medikamentet het bonqat. Det positive var at medisinen hadde effekt. Pus var urolig, men ikke panisk, under de verste smellene. Den største effekten kom dog mye seinere enn oppgitt, og han var sløv og dorsk lenge etterpå, mye lengre enn de 7 timene som var angitt i pakningsvedlegget. Jeg tenker på angstdempende medisiner Katten kan gå på hele tiden, men det kan de vel ikke med den medisinen du skriver om her? Ts Anonymkode: dff23...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 10. januar #10 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker på angstdempende medisiner Katten kan gå på hele tiden, men det kan de vel ikke med den medisinen du skriver om her? Ts Anonymkode: dff23...31b Nei, så absolutt ikke. Den vi fikk er til engangstilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xQueenKx Skrevet 10. januar #11 Del Skrevet 10. januar Feliway i stikkontakt har vi god erfaring med her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Del Skrevet 10. januar xQueenKx skrev (2 minutter siden): Feliway i stikkontakt har vi god erfaring med her. Til utekatter? Den virker vel kun når katten er inne? Ts Anonymkode: dff23...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xQueenKx Skrevet 10. januar #13 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Til utekatter? Den virker vel kun når katten er inne? Ts Anonymkode: dff23...31b Åja, leste ikke alt i tråden, fikk ikke med meg at det var en utekatt. Da er det kanskje ikke vits, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #14 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenker på angstdempende medisiner Katten kan gå på hele tiden, men det kan de vel ikke med den medisinen du skriver om her? Ts Anonymkode: dff23...31b Så du vil heller at katten din skal gå på angstdempende hele tiden enn å bruke penger på å teste ut feliway) Anonymkode: 41844...064 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #15 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så du vil heller at katten din skal gå på angstdempende hele tiden enn å bruke penger på å teste ut feliway) Anonymkode: 41844...064 Veldig fint om du hadde lest svarene mine før du svarer meg. Jeg har testet ut sprayen Feliway som ikke virket. Ts Anonymkode: dff23...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #16 Del Skrevet 11. januar Du kan fint bruke feliway i stikkontakten selv om katten er mye ute. Anonymkode: 30c96...0b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #17 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan fint bruke feliway i stikkontakten selv om katten er mye ute. Anonymkode: 30c96...0b5 Hva er forskjellen på å bruke sprayen og spraye på faste steder, og å bruke den som er i stikkontakten? Brukte sprayen i fjor uten at det ble noen endring i Kattens adferd Ts Anonymkode: dff23...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå