AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Jeg vant litt penger på min kalender, og lurer på om det er frist for å hente ut gevinsten? Anonymkode: 80588...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar Står ikke det bak på kalenderen? Er vel 1 år. Anonymkode: d8975...c48 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #3 Del Skrevet 7. januar Jepp, står bakpå kalenderen. Anonymkode: 4d2ce...be8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar Du kan hente den ut umiddelbart med NT-appen. Anonymkode: 6c903...44f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar Hent det ut i appen. Kan overføre derfra til konto om ønskelig. Appen til norsk tipping er veldig god til det. Skann koden bak på loddet og tast inn den tre-sides koden på lodden. Så kommer gevinsten rett inn på to sek. Anonymkode: b7d05...c35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Del Skrevet 8. januar Er bortreist i tre måneder og glemte kalenderen på kjøleskapet, men hvis det er ett år som er fristen har jeg god tid Ts Anonymkode: 80588...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #7 Del Skrevet 8. januar 31.10. 2025 står på min. Anonymkode: 72f05...ff3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå