Gå til innhold

Hvilke vintersko er best på glatta?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og varme og gode😊?

Anonymkode: 5a5f9...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De må ha myk gummi i sålen i alle fall, ikke hard.

Anonymkode: b36a0...d69

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Og varme og gode😊?

Anonymkode: 5a5f9...e43

Icebug er min favoritt. Masse pigger så de sitter godt selv på blank is, dessuten er de varme. Men ikke noe å bruke om du skal inn noe sted da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

De må ha myk gummi i sålen i alle fall, ikke hard.

Anonymkode: b36a0...d69

Det er min erfaring også. Har gjort den feilen før å kjøpe sko med harde såler og sånne digre hakk under. Mulig det funker på litt myk snø så man synker litt nedi, men på speilblank is er det håpløst. Får best balanse med sko der foten har mest mulig kontakt med underlaget. Brodder har jeg aldri klart å gå støtt med, og nå er jeg avhengig av stol for å få dem av og på. 

Anonymkode: e0a7d...650

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Okaki Alpi er jeg storfornøyd med. Har vippbare brodder, så er enkelt å skifte mellom inne og ute. Er varme og gode.

Og ikke minst enkelt å få av og på, selv om de er høye. Har også solide timberlands som er veldig gode, men da trenger jeg en stol for å få de av og på. 

Anonymkode: 30a19...ae2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har duckfeet, de er kjempegode! 

Anonymkode: 1ea29...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva som til sko bare du bruker brodder på dem. Skikkelige brodder kan du gå rett opp speilblanke bakker med. 

Anonymkode: d8c39...04e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva som til sko bare du bruker brodder på dem. Skikkelige brodder kan du gå rett opp speilblanke bakker med. 

*Hva som helst..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sko med pigger 

Anonymkode: b3a01...4dc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brodder er best, da kan man bruke hvilke sko man vil.

Anonymkode: 1a82c...eaf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker ikke brodder, får vondt i hælene av det. Så jeg har pigget opp både joggesko og vintersko som jeg liker. 

Anonymkode: 4d655...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 14.57):

Okaki Alpi er jeg storfornøyd med. Har vippbare brodder, så er enkelt å skifte mellom inne og ute. Er varme og gode.

Og ikke minst enkelt å få av og på, selv om de er høye. Har også solide timberlands som er veldig gode, men da trenger jeg en stol for å få de av og på. 

Anonymkode: 30a19...ae2

Jeg testet sko med vippbare brodder og det var et greit konsept i utgangspunktet - men det ble verre når jeg sto ute på turstien og skulle grave i gjørme under skoene for å få dem ut, noe som ikke var så lett. Ikke bare var det vanskelig å få ut piggene fordi jeg ikke så hva jeg gjorde, men det var veldig knotete å stå skikkelig så jeg fikk gjort jobben også. Da jeg skulle ta dem inn igjen etter turen måtte jeg rense skoene for å klare å få inn piggene. 

Lang historie kort: Ikke anbefalt av meg ihvertfall. 

Kjøpte Stormberg Frysja Spike Shoe og er veldig fornøyd med dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-milla j- skrev (15 minutter siden):

Jeg testet sko med vippbare brodder og det var et greit konsept i utgangspunktet - men det ble verre når jeg sto ute på turstien og skulle grave i gjørme under skoene for å få dem ut, noe som ikke var så lett. Ikke bare var det vanskelig å få ut piggene fordi jeg ikke så hva jeg gjorde, men det var veldig knotete å stå skikkelig så jeg fikk gjort jobben også. Da jeg skulle ta dem inn igjen etter turen måtte jeg rense skoene for å klare å få inn piggene. 

Lang historie kort: Ikke anbefalt av meg ihvertfall. 

Veldig enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...