AnonymBruker Skrevet 9. januar #41 Del Skrevet 9. januar For meg har det hjulpet enormt mye, jeg har redusert den intense grublingen jeg kunne holde på med, klarer oftere å være trygg med andre, har funnet større ro i livet, bedret flere av mine nære relasjoner, blitt bedre på å sette grenser og fått en slags endret livsoppfatning. Men jeg har knapt fått et eneste konkret råd, vi har ikke jobbet med teknikker jeg skal bruke hjemme eller lignende. Jeg har fått ha et sted der jeg ble tatt på alvor, der ingen bekymring var for liten på en måte og der jeg opplevde en slags omsorg og støtte jeg kanskje aldri hadde hatt i livet. Når det er sagt, det har vært en lang prosess over flere år, jeg tror ikke det var noen tydelig endring etter 10 timer for å si det slik. Mange av endringene er også små og vanskelige å legge merke til, men totalen er likevel stor, for meg. Det har kostet enormt mye i både tid, energi og penger, jeg har tildels hatt det dårligere enn før underveis, jeg har måttet prosessere mange ting jeg kanskje hadde feid under teppet, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har lurt på om det har vært verdt det. Anonymkode: aa1c7...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #42 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg som skrev at ChatGPT er billigere på forrige side. Faktisk synes jeg også den er bedre. Anonymkode: a6ef0...0d7 Hvordan formulerer du deg til ChatGPT for å få bra svar? Anonymkode: 37de2...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå