AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Har master i barnevern og jobber i barnevernet, men trives ikke og ønsker å skifte arbeid. Vil gjerne få brukt utdanningen min i ny jobb, forslag til hvilke jobber jeg kan søke på? Anonymkode: 62be7...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:09 #2 Del Skrevet i går, 18:09 Ingen ideer? Anonymkode: 62be7...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zootopia Skrevet i går, 18:12 #3 Del Skrevet i går, 18:12 Psykiatrien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:14 #4 Del Skrevet i går, 18:14 Det er litt lettere å komme med forslag om du sier noe om hva som interesserer deg, hva du er god på og så videre. Anonymkode: b06cd...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:16 #5 Del Skrevet i går, 18:16 Hva med skole, barnehage, rus og psykiatri(ungdom), institusjoner, privatskoler, noe pedagogisk? Vet ikke hvor allsidig master i barnevern er, men hovedårsaken til at du ønsket jobben var vel kanskje for å beskytte barn - og jobbe aktivt for det? Anonymkode: ca7c6...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aureka Skrevet i går, 18:21 #6 Del Skrevet i går, 18:21 (endret) Kriminalomsorg Kirkens bymisjon Du kan søke på administrative stillinger innen ditt felt. Helt sikkert andre områder også. Endret i går, 18:22 av Aureka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:36 #7 Del Skrevet i går, 18:36 Har noen kolleger med utdanning innen barnevern på Nav lokalkontor. Om jeg anbefaler det er en annen sak. Anonymkode: a8e33...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:43 #8 Del Skrevet i går, 18:43 Kriminalomsorgen, NAV eller rus/psykiatri poliklinikk som behandler. Jeg er utdannet bv. ped og jobber på psykosepoliklinikk som sosialfaglig behandler. Anonymkode: 9d191...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:25 #9 Del Skrevet i går, 19:25 Sosialfaglige stillinger i skolen. Anonymkode: 1fa67...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden Regner med du får master tillegg i jobben du har nå? Stillinger hos Nav, skole, barnehage og institusjon vil gi lavere lønn, så jeg ville søkt på mer spesialiserte stillinger innenfor psykiatri/poliklinisk/bupa eller lignende. Har du noen videreutdanning, sertifisering eller annet på toppen av mastergraden? Anonymkode: 95efe...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå