AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Lurer på to ting: 1: er dette normalt? Vil tippe at det ikke er unormalt, men syntes det er rart at det kun er på midten, mot venstre side 2) dette gir meg en del ubehag. Det er ikke vondt, men føler jeg får noen merkelige hjerteslag når jeg sitter/sover i bestemte stillinger. Har tenkt tanken på å ta det med legen, men er redd det ikke blir tatt på alvor eller at det bare er å kaste bort tiden når jeg trolig ikke får gjort noe med det likevel. noen tanker eller tips?😬 Anonymkode: 23851...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Lurer på to ting: 1: er dette normalt? Vil tippe at det ikke er unormalt, men syntes det er rart at det kun er på midten, mot venstre side 2) dette gir meg en del ubehag. Det er ikke vondt, men føler jeg får noen merkelige hjerteslag når jeg sitter/sover i bestemte stillinger. Har tenkt tanken på å ta det med legen, men er redd det ikke blir tatt på alvor eller at det bare er å kaste bort tiden når jeg trolig ikke får gjort noe med det likevel. noen tanker eller tips?😬 Anonymkode: 23851...7b3 Ser ut som ryggen din... Anonymkode: 0c689...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Men gå til legen. Anonymkode: 0c689...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Bryst? Er det ikke magemuskler? Anonymkode: 940c0...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ser ut som ryggen din... Anonymkode: 0c689...e79 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Bryst? Er det ikke magemuskler? Anonymkode: 940c0...9c7 I så fall høyt oppe, men ligger mellom brystkassen. Ikke rygg😅 Anonymkode: 23851...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden https://nhi.no/sykdommer/barn/bein-og-ledd/fuglebryst Anonymkode: ce38e...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): https://nhi.no/sykdommer/barn/bein-og-ledd/fuglebryst Anonymkode: ce38e...734 Så på bilder og leste om tilstanden, men kjente ikke helt igjen symptomene eller noe utseendemessig. Brystet mitt går ikke innover og er hult, slik det vises her. Dette er en utstikkende muskel Anonymkode: 23851...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden Har du vært gravid? Har magemusklene delt seg? Uansett, gå til lege! Anonymkode: 8aeae...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har du vært gravid? Har magemusklene delt seg? Uansett, gå til lege! Anonymkode: 8aeae...2c5 Nei, ingen av delene! Kan jeg spørre hvorfor du tenker lege kan være viktig? Jeg er så redd for å fremstå som hysterisk. Vurderer sende som e-konsultasjon, men føler meg jo litt dum. Nå er det jo ofte ubehag der da. Er mye aktiv (løping). Anonymkode: 23851...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Har du ikke pupper? Anonymkode: 0c689...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du ikke pupper? Anonymkode: 0c689...e79 Holder de (små) jeg har oppe. Tenkte de ikke trengte vises her :—) Håper det var oppklarende 😃 Anonymkode: 23851...7b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Kan være samling av vev/brusk. Jeg ville uansett gått til legen for å få det sjekket! Tenk om det viser seg å være noe farlig og du drøyer for lenge! Anonymkode: 907ac...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå