AnonymBruker Skrevet 7. januar #61 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Søringer? Har dere i nord egentlig biler nok til å ha en parkeringsplass? Anonymkode: e7abd...e01 Hæ? Logisk sett skulle man vell kunne gå ut fra at det er flere biler pr innbygger i nord enn "sør" så den der må du gjerne utdype? 😂 Herregud for en tråd. Blir matt av at folk virkelig lager problemer av ingenting, skullenjo virkelig tro folk har bedre ting ting å ta seg til. Anonymkode: e756e...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet 7. januar Forfatter #62 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De aller aller fleste er selvsagt enige i at man ikke kan stadfeste et eierskap på en felles biloppstillingsplass basert på måking... Anonymkode: e756e...5a5 Jo' faktisk dersom foreldrene dine ikke influensere og du er født da verden fortsatt var normal med normale norske verdier samt dugnadsånd så er midlertidig eierskap i et kaotisk snøhælvette tilnærmet likt selvsagt! Jeg blir 32 i februar sånn for referensens del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KraKriAm Skrevet 7. januar #63 Del Skrevet 7. januar Hvor har du stått imens da, ts? Hvis det var kun denne ene plassen du måkte og naboen stjal den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 7. januar #64 Del Skrevet 7. januar Det er en felles parkering. Men det er likevel tidenes frekkhet å ta en ferdig måket parkeringsplass for så å ikke måke noe selv. Forstår at parkeringen hadde blitt brukt dersom han samtidig selv stod og måket klar en parkeringsplass til. Men ikke for å parkere og rusle inn til seg selv uten noe på samvittigheten. Gleder meg til oppdatering! Er det mange parkeringer? Hvorfor har ikke andre måket? Og hvor står de som eventuelt er for lat til å måke selv, men som likevel velger å ikke ta «din» parkering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #65 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hæ? Logisk sett skulle man vell kunne gå ut fra at det er flere biler pr innbygger i nord enn "sør" så den der må du gjerne utdype? 😂 Herregud for en tråd. Blir matt av at folk virkelig lager problemer av ingenting, skullenjo virkelig tro folk har bedre ting ting å ta seg til. Anonymkode: e756e...5a5 Er bare lei at folk fra nord tydeligvis har det så gøy at det er kaos i feks Oslo grunnet snø,og forklarer det med at man ikke har snøring og dem har det hele tiden og det går så fint. Derfor jeg spurte om dem har parkeringsplasser der, det er jo nesten ikke biler på veien i nord. Anonymkode: e7abd...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet 7. januar Forfatter #66 Del Skrevet 7. januar KraKriAm skrev (Akkurat nå): Hvor har du stått imens da, ts? Hvis det var kun denne ene plassen du måkte og naboen stjal den. På skrå forran to nedsnødde parkerte biler som tilhører spadeallergikerne i nabolaget, godt plassert halveis ut i veibanen i påvente av å få varmen i meg etter å ha kommet hjem våt og kald fra et beskjærings oppdrag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. januar #67 Del Skrevet 7. januar Makan så frekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #68 Del Skrevet 7. januar Supermale3000 skrev (1 time siden): Det er felles parkering på bruket, men som jeg skriver.. spaden står der og er tilgjengelig for alle! Jeg hadde tilogmed satt kosten min i snøhaugen som er like stor som bilen, akkumulert over en periode på en uke, med navnet mitt skrevet i store bokstaver på! Så du har tatt en felles parkeringsplass og proklamert på en uoffisiell måte at den er din? I så fall så er du idioten her. Felles betyr FELLES, ikke at noen kan ta krav på en fast plass. Da må du betale for det. Der jeg bodde før hadde vi en gjøk som deg som alltid okkuperte en bestemt parkeringsplass, og han ble fly forbannet om noen parkerte der. For han mente det var hans, fordi han brukte den oftest. Han dro ut dag og natt for å ta plassen tilbake om noen hadde tatt den. Jeg gjorde alt jeg kunne for å ta den plassen på pur faen (var ikke bare meg, var en intern greie å ta den så fort den var ledig). Han klagde også på at han måtte måke den selv, men det var fordi han nektet å flytte bilen slik at vaktmesteren fikk måke den, samme da det var spyling av parkeringsplassen. Han fikk gjentatte beskjeder av huseier at han ikke hadde lov å ta krav på en parkeringsplass, fordi det var felles og første mann til mølla-prinsippet. Han søkte opp folk og tok kontakt for å be dem fjerne bilen sin, dukket opp på døren til folk og var illsint. Til slutt så ble huseier så dritt lei at de satte opp et skilt med at den var for korttidsparkering og at det da var parkering forbudt 😂 Like før jeg flyttet så ble han kastet ut av blokken, fordi han terroriserte alle over absolutt ingenting og fikk mange klager. Han tok bilder av barn og folk og la ut på en facebook gruppe vi hadde for å klage. Hengt ut folk feilaktig med navn hvor de påsto de ikke tok opp etter hunder, kastet søppel feil, barn bråkte da de var ute å lekte etc. Klagde på vanlige lyder på dagtid, med navn. Han var ekstrem, og ikke bare rundt parkering. Jeg måtte ofte måke frem bilen min, eller måke for å få på plass bilen min. Det betydde ikke at den parkeringsplassen var min for det om. Fordi det var en felles parkeringsplass. Er så glad jeg har garasje nå, slipper å krangle med idiotiske naboer over idiotiske ting. Anonymkode: f6151...e25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #69 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er bare lei at folk fra nord tydeligvis har det så gøy at det er kaos i feks Oslo grunnet snø,og forklarer det med at man ikke har snøring og dem har det hele tiden og det går så fint. Derfor jeg spurte om dem har parkeringsplasser der, det er jo nesten ikke biler på veien i nord. Anonymkode: e7abd...e01 Hahah hæ? Gir ingen mening. Det er helt naturlig at det er flere biler pr innbygger i Nord da avstandene er lengre, lite til ingen kollektivtransport og større behov for privat eide biler. I tillegg til enorme mengder tungtransport. Anonymkode: e756e...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet 7. januar Forfatter #70 Del Skrevet 7. januar Fuck it, her er løsningen.. Jeg kjøper en Chevy Tahoe eller tilsvarende så slipper jeg forholde meg til måking før noen andre må det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 7. januar #71 Del Skrevet 7. januar Tråden er ryddet for brukerdebatt, brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå