TBL12 Skrevet 7. januar #21 Del Skrevet 7. januar Supermale3000 skrev (Akkurat nå): Neida, det var andre plasser tilgjengelig som ikke var måket. Det er umulig å ikke vite at dette er mitt verk da forholdene her har vært preget av mye snø og dårlig kommunal kapasitet, i tilegg så er jeg en sånn som bevist snakker til og hilser på alle naboene for å ha kontroll på at det ikke skal være noe tull og for å holde kustus på pakket.. GRRRRRRR!!! Da sier du ifra på en bestemt men hyggelig måte at det ikke er ønsket fremgangsmåte. Er eier ukjent søk opp registreringsnummer på bilen. Her jeg bor hjelper vi gjerne hverandre med å rydde snø, men da er greit det går begge veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet 7. januar Forfatter #22 Del Skrevet 7. januar TBL12 skrev (1 minutt siden): Da sier du ifra på en bestemt men hyggelig måte at det ikke er ønsket fremgangsmåte. Er eier ukjent søk opp registreringsnummer på bilen. Her jeg bor hjelper vi gjerne hverandre med å rydde snø, men da er greit det går begge veier. Hvor er dette paradiset? Jeg kommer flyttende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #23 Del Skrevet 7. januar Har du forsøkt å snakke med naboen? Anonymkode: faecf...fc2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #24 Del Skrevet 7. januar Supermale3000 skrev (12 minutter siden): Neida, det var andre plasser tilgjengelig som ikke var måket. Det er umulig å ikke vite at dette er mitt verk da forholdene her har vært preget av mye snø og dårlig kommunal kapasitet, i tilegg så er jeg en sånn som bevist snakker til og hilser på alle naboene for å ha kontroll på at det ikke skal være noe tull og for å holde kustus på pakket.. GRRRRRRR!!! Med slike Narvestad-holdninger så kunne jeg nok funnet på å parkert på plassen din bare for å irritere deg. Anonymkode: 28dc2...001 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #25 Del Skrevet 7. januar Supermale3000 skrev (26 minutter siden): Greia er nå at en av naboene her har funnet det for godt å stjele den perfekt oppmåkede parkeringsplassen.. Det er så frekt at nå blir det ikke måket en dritt mer fra min side noen sinne igjen her for fellesskapets del. Er det nå jeg skal parkere han inne slik at han må banke på døra mi? Jeg er langt i fra konfliktsky... Du har jo ikke måket for fellesskapet. Du har kun måket for deg selv! Du blir jo dritforbanna nettopp fordi noen våger å tro nettopp det at du har måket for fellesskapet😆 Nei, du virker ikke konfliktsky- konflikt kunne vært ditt mellomnavn.. Du høres ut som en nabo jeg er glad jeg ikke har. Anonymkode: ba7ad...6c0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #26 Del Skrevet 7. januar Iggla trodde vel at NAV hadde vært der og måka for henne/ham. Anonymkode: b3000...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet 7. januar #27 Del Skrevet 7. januar Forstår deg godt. I borettslaget jeg bodde i lenge før jeg hadde egen bil var det lignende "krig" ikke faste plasser, men felles forståelse for at man måket en plass, og hadde den. Til en ny familie flyttet inn..oj oj🤣 Det endte med at når en hadde måkt satte en en kjegle der (slike veivesenkjegler) lurer på hvor de stjal dem, men det ble respektert. Tror jeg hadde gjort noe lignende, dette får sinne i kok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet 7. januar Forfatter #28 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du forsøkt å snakke med naboen? Anonymkode: faecf...fc2 Jeg skal kle på meg å vente på at han dukker opp i morgen tidlig før han drar på jobb, da får jeg snakket med han! Eventuelt parkere han inne slik at han må komme til meg, på det viset erkjenner han jo samtidig å vite hvem som skjøter plassen og har gjort dette så lenge jeg har bodd her.. Slik det er nå får jeg kun tak i personalia via statens vegvesen, adresse er ikke lengre mulig å oppdrive på privatpersoner.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet 7. januar Forfatter #29 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har jo ikke måket for fellesskapet. Du har kun måket for deg selv! Du blir jo dritforbanna nettopp fordi noen våger å tro nettopp det at du har måket for fellesskapet😆 Nei, du virker ikke konfliktsky- konflikt kunne vært ditt mellomnavn.. Du høres ut som en nabo jeg er glad jeg ikke har. Anonymkode: ba7ad...6c0 Jeg er verdens beste nabo frem til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #30 Del Skrevet 7. januar Det er skikkelig frekt å ta parkeringsplassen som noen har måkt. De får måke sin egen plass. Anonymkode: 61637...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 7. januar #31 Del Skrevet 7. januar (endret) Du har måket på fellesen, det er jo hyggelig av deg det. Ikke bli sint etterpå da. Endret 7. januar av Stor pike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #32 Del Skrevet 7. januar Supermale3000 skrev (3 minutter siden): Jeg er verdens beste nabo frem til... Nei, det er du på ingen måte. Er du frisk å rask kunne du fint måket to eller tre plasser, men det gadd du ikke. Du er en tverr dramaqueen, ut fra hva du skriver her. Anonymkode: ba7ad...6c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet 7. januar Forfatter #33 Del Skrevet 7. januar Stor pike skrev (1 minutt siden): Du har måket på fellesen, det er jo hyggelig av deg det. Ikke bli sint etterpå da. Helt ærlig.. 1- har du bil? 2- har du noen gang måket noe som helst? 3- ser du i det heletatt problematikken med late snyltere med spade allergi i Norge midtvinters? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #34 Del Skrevet 7. januar Supermale3000 skrev (3 minutter siden): Jeg er verdens beste nabo frem til... Du høres jo ut som Ove i " en mann med navn Ove" 🤣. Godt å bo i enebolig med stor tomt. Da slipper man både drittsekkene som tar seg til rette som hen du forteller om. Og alle Narvestad og Ove'er som tror de kan bestemme vel mye. Anonymkode: a95a5...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet 7. januar Forfatter #35 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er du på ingen måte. Er du frisk å rask kunne du fint måket to eller tre plasser, men det gadd du ikke. Du er en tverr dramaqueen, ut fra hva du skriver her. Anonymkode: ba7ad...6c0 Som om du vet hvor mange kubikk jeg har flyttet bare for denne ene plassen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 7. januar #36 Del Skrevet 7. januar Supermale3000 skrev (6 minutter siden): Slik det er nå får jeg kun tak i personalia via statens vegvesen, adresse er ikke lengre mulig å oppdrive på privatpersoner.. Jeg har søkt opp navn, og deretter funnet adresse via gulesider eller tilsvarende. Ikke alltid en klarer å finne riktig person, men ofte lar det seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #37 Del Skrevet 7. januar Supermale3000 skrev (Akkurat nå): Helt ærlig.. 1- har du bil? 2- har du noen gang måket noe som helst? 3- ser du i det heletatt problematikken med late snyltere med spade allergi i Norge midtvinters? Ikke meg du siterer, men hvis dere ikke har faste plasser så stjal naboen egentlig ikke plassen din. Det er frekt. Ja. Men om det var ledig og parkeringsplassen er felles gjorde han strengt tatt ikke noe galt. Anonymkode: 76556...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingodingo Skrevet 7. januar #38 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Man tar ikke plassen andre har måkt. Det er dårlig folkeskikk. Anonymkode: 266ea...e84 Om det f.eks er 10 felles parkeringsplasser, og 15 stykker har behov for felles parkeringsplass en dag. Hva er da løsnigen, om det står 5 ledige parkeringhsplasser som er ferdig måkt, men ingen av de som skal parkere er den som har måkt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #39 Del Skrevet 7. januar Hadde enten parkert han inne hvis det er plass til det, eller dumpa snøen fra plassen ved siden av. Pakka det godt rundt hele bilen hans. Her har vi privat vei, og det er 6 boliger her. Hvor mange tror du har skuffa og brøyta i dag? Ikke mange. Jeg måtte gå tidlig for å rekke å brøyte, har ikke så god bil på vinterføre, og slapset må vekk før det blir til is i natt. Naboen har stor suv med 4x4, og gir totalt blaffen for han kommer seg ut. Vi har en chat gruppe, og alle sa de skulle hjelpe til når de kom hjem. Unntatt denne suv gjøken. Vi stod ute og skuffa. Kikka inn i vinduet, og tror du fan meg ikke gjøken sitter inne og ser på tv. Var ute og skuffa igjen nå som ungen har lagt seg, for ja, jeg er alenemor og har hund, men likevel har jeg klart å vært ute og skuffa i 3timer snart. Ikke gadd gjøken å skuffe foran søppelbøttene eller postkassa heller. Dette er en mann i 40-årene! Noen folk bare er helt ufordragelige og mangler folkeskikk. TS du har min fulle sympati. Start snøkrigen nå!!! Anonymkode: bf33c...cd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet 7. januar Forfatter #40 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du høres jo ut som Ove i " en mann med navn Ove" 🤣. Godt å bo i enebolig med stor tomt. Da slipper man både drittsekkene som tar seg til rette som hen du forteller om. Og alle Narvestad og Ove'er som tror de kan bestemme vel mye. Anonymkode: a95a5...ab8 Ove og narvestad vil blekne i forhold til den hauen jeg nå går ut å måker forran bilen hans! Kommer tilbake med oppdatering sånn 23:30 om jeg kommer gjennom med spaden etter plussgradene som har vært i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå