AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Eller er det gjennomsnittlig. Har høy utdanning men greit med ansvar, og fri helligdager, helger etc.. og kun dagjobbing Anonymkode: 1fa77...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar Nei, burde ha minst 70 000 for at det skal være bra Anonymkode: b416c...155 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 7. januar #3 Del Skrevet 7. januar (endret) Utbetalt vil jeg si det er bra. Mange som har både har mye mindre, og mye mer da. Du har ganske god lønn brutto vil jeg tippe, hvor det er en del skatt. Endret 7. januar av Daisy-love 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eller er det gjennomsnittlig. Har høy utdanning men greit med ansvar, og fri helligdager, helger etc.. og kun dagjobbing Anonymkode: 1fa77...49d spørs hvor i landet du er .. lån osv.. Jeg har 49000 kr før skatt med lån på 3,2 mill. Sparer rundt 5000 kr i måneden. etter at alt er betalt. Men spise liter ute osv.. Anonymkode: 241be...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #5 Del Skrevet 7. januar Ganske bra, men ikke mye. Har selv 40 000 utbetalt, og synes det er litt lite, men klarer oss greit. Samboeren min har 45 000. Anonymkode: c647c...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #6 Del Skrevet 7. januar Det kommer an på fradrag osv. Hva har du i måneden før skatt? Evt årslønn? Anonymkode: 59de5...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #7 Del Skrevet 7. januar Nei, det er ikke særlig bra. Har 43 selv og det er altfor lite med de kostnadsnivåene vi har nå. Anonymkode: 3a1e5...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 7. januar #8 Del Skrevet 7. januar Det er ca dobbelt så mye utbetalt som mange på ung ufør enslig - sats har, så i forhold til mange uføre er det jo veldig mye. Det samme gjelder for mange lavlønte. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #9 Del Skrevet 7. januar Jeg har 17 000 ubetalt så jeg synes det er kjempe mye Anonymkode: 3f7ad...ba9 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #10 Del Skrevet 7. januar For meg er det veldig bra. Jeg har utbetalt under halvparten. Anonymkode: cd976...792 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #11 Del Skrevet 7. januar 45000 er vel en normallønn i Norge. Medianlønnen i Norge lå vel på rundt 50.000. Veldig bra er den ikke, men om man har en samfunnskritisk jobb i det offentlige så er den både bra og normal. Er det privat, med en bra utdannelse og krevende jobb er den dårlig. Anonymkode: 053a2...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #12 Del Skrevet 7. januar Netto er uinteressant. Snakk alltid brutto når du snakker om inntekt. Anonymkode: 4f9d4...639 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #13 Del Skrevet 7. januar Det spørs jo. Er ung ufør har ikke jobbet særlig har null utdanning. og får tilsammen 42000 i trygd barnetilegg og 3 andre tillegg. 45000. Det spørs jo livssituasjonen din om du har hus en partner barn osv.... det ka nbåde være lite og mye..... Anonymkode: 7d58e...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #14 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For meg er det veldig bra. Jeg har utbetalt under halvparten. Anonymkode: cd976...792 Da antar jeg du ikke jobber, i hvertfall ikke 100%. De færreste har utbetalt under 20.000 Anonymkode: 053a2...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #15 Del Skrevet 7. januar Jeg har utbetalt 38 000. Og jeg ha mye igjen av lønna mi etter alt er betalt. Jeg synes jeg sitter godt i det. 😂 Så jeg har kommet veldig langt med 45 000 utbetalt ja. Anonymkode: 56325...4d1 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #16 Del Skrevet 7. januar Det må jo være sjukt bra! Jeg har det brutto🙈 Anonymkode: 3cbcf...842 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #17 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det spørs jo. Er ung ufør har ikke jobbet særlig har null utdanning. og får tilsammen 42000 i trygd barnetilegg og 3 andre tillegg. 45000. Det spørs jo livssituasjonen din om du har hus en partner barn osv.... det ka nbåde være lite og mye..... Anonymkode: 7d58e...2be Hvordan går det Ann? Min sønn er ung ufør og har rett over 20k før skatt Anonymkode: 86f5c...286 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #18 Del Skrevet 7. januar Har 25 000,- utbetalt i en 80% stilling, så jeg syns 45 000,- er bra. Anonymkode: 1a9be...b82 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #19 Del Skrevet 7. januar Her har jeg 21-23 000 kr utbetalt i en 80% stilling, mens mannen har 29 000 utbetalt i 100% stilling. Og vi greier oss fint, litt trangt rundt jul og etter sommerferie akkurat nå på grunn av påkostninger på huset, men om 1-2 år er vi tilbake til romslig økonomi. De som synes det er lite burde ta seg en realitetssjekk på hva mange normale yrker har som normal lønn. Anonymkode: 46313...ba6 12 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #20 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvordan går det Ann? Min sønn er ung ufør og har rett over 20k før skatt Anonymkode: 86f5c...286 Det går ikke an, vedkommende lyver. Det er ikke mulig å få utbetalt så mye fra NAV som ung ufør. Anonymkode: 73468...46f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå