Xpress Skrevet 22. januar #101 Del Skrevet 22. januar Hvor som helst. Vær ærlig og direkte, vi menn er ekstremt dårlig på hint og halvferdig greier:). Det er faktisk så enkelt som å gå rett bort til en mann og spørre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #102 Del Skrevet 22. januar Xpress skrev (45 minutter siden): Hvor som helst. Vær ærlig og direkte, vi menn er ekstremt dårlig på hint og halvferdig greier:). Det er faktisk så enkelt som å gå rett bort til en mann og spørre. Spørre om hva? En date? En vilkårlig mann som tusler rundt på HM liksom? Eller mener du en mann en er blitt kjent med som man liker? -TS Anonymkode: b2aa1...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 22. januar #103 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er vell litt som at jeg lurer på hvorfor det er 4 ganger flere menn på dating apper her i landet enn damer. Hvis jeg hadde visst dette før så hadde jeg dratt på mange singeltreff for å finne en dame. Anonymkode: d7767...24d Gjelder ikke dette bare Tinder? Jeg har inntrykk av at det er en mye jevnere fordeling på andre datingnettsteder/apper som f.eks Sukker, Match og Møteplassen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #104 Del Skrevet 23. januar Serafin skrev (På 8.1.2025 den 2.49): Ja, det er et skikkelig godt spørsmål. Jeg er mann i 30-årene og evig singel. Jeg lurer noen ganger på om det er noe galt med meg fordi jeg sliter med å treffe kvinner. Jeg har fast jobb, trener i roklubb, er medlem i Odd Fellow og Røde Kors, liker å reise på turer med seilskuter, dra på teater osv, men nei... Ingen treff. Var på nyttårsfest på Clarion Hotel The Hub og traff noen hyggelige single damer på samme bord men det ble ingenting mer. Har også vært med på fjorårets Singelfestival men det skjedde ikke noe der heller. Jeg tenker på årene som har gått og tanken om å finne ei god, søt og snill dame virker håpløst. Ei heller å bli far. Jeg synes det er vondt og vanskelig. Går du bort til damer da? Anonymkode: 738a7...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #105 Del Skrevet 23. januar -jk- skrev (19 timer siden): Gjelder ikke dette bare Tinder? Jeg har inntrykk av at det er en mye jevnere fordeling på andre datingnettsteder/apper som f.eks Sukker, Match og Møteplassen. Det gjelder de aller fleste dating sidene/ appene i norge. Har merket at det er en helt annet situasjon i utlandet med kjønnsbalanse, og du skulle bare visst hvor stor forskjell dette merkes på. Anonymkode: d7767...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 23. januar #106 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Går du bort til damer da? Anonymkode: 738a7...674 Hvilke damer? Det er jo ingen naturlige møteplasser å treffes på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #107 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det gjelder de aller fleste dating sidene/ appene i norge. Har merket at det er en helt annet situasjon i utlandet med kjønnsbalanse, og du skulle bare visst hvor stor forskjell dette merkes på. Anonymkode: d7767...24d Utlandet er verdens største land. De statistikkene jeg har sett, sier at de nordiske landene er av de bedre. Anonymkode: 8f450...77f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xpress Skrevet tirsdag kl 16:39 #108 Del Skrevet tirsdag kl 16:39 On 1/22/2025 at 11:08 PM, AnonymBruker said: Spørre om hva? En date? En vilkårlig mann som tusler rundt på HM liksom? Eller mener du en mann en er blitt kjent med som man liker? -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Spørre om hva som helst, sex/fast sex partner/date/kino det er kun fantasien som stopper deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:44 #109 Del Skrevet tirsdag kl 16:44 Xpress skrev (3 minutter siden): Spørre om hva som helst, sex/fast sex partner/date/kino det er kun fantasien som stopper deg. Jeg skal altså gå bort til en mann som står bøyd over fiskedisken på Bunnpris og spørre om han vil ha sex med meg? Eller dra på kino en dag? 😄 Jeg lurer nesten på hva slags verden du lever i der dette er helt innafor. -TS Anonymkode: b2aa1...c92 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xpress Skrevet tirsdag kl 16:46 #110 Del Skrevet tirsdag kl 16:46 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skal altså gå bort til en mann som står bøyd over fiskedisken på Bunnpris og spørre om han vil ha sex med meg? Eller dra på kino en dag? 😄 Jeg lurer nesten på hva slags verden du lever i der dette er helt innafor. -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Ja. Men spør høflig:). Nei dette er ganske vanlig, jeg har fikk 11 forespørsler sist uke bare av damer. :). Veldig koselig. Du aner ikke hvor vanskelig det er å date for menn, så at noen gjør dette redder oss :). Endret tirsdag kl 16:48 av Xpress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:49 #111 Del Skrevet tirsdag kl 16:49 Xpress skrev (1 minutt siden): Ja. Men spør høflig:). Nei dette er ganske vanlig, jeg har fikk 11 forespørsler sist uke bare av damer. :). Veldig koselig. Kommer damer bare bort til deg og spør om å date/ha sex helt vilkårlig flere ganger om dagen? Ikke på byen, men på butikken og bussen? Første gang jeg har hørt om det, du må jo være en adonis. -TS Anonymkode: b2aa1...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xpress Skrevet tirsdag kl 16:58 #112 Del Skrevet tirsdag kl 16:58 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker said: Kommer damer bare bort til deg og spør om å date/ha sex helt vilkårlig flere ganger om dagen? Ikke på byen, men på butikken og bussen? Første gang jeg har hørt om det, du må jo være en adonis. -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Ja som regel, litt oftere når jeg er hjemme i usa. Butikken,Bussen,Esso,Restaurant( hvis jeg er alene), på byen( noen ganger selv når jeg er med venninner). Adonis nei:). Langt ifra, jeg bare utstråler kjærlighet og trygghet:). Det hjelper masse. Endret tirsdag kl 16:58 av Xpress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:01 #113 Del Skrevet tirsdag kl 17:01 Xpress skrev (19 minutter siden): Spørre om hva som helst, sex/fast sex partner/date/kino det er kun fantasien som stopper deg. Den dagen jeg går bort til en vilt fremmed mann og spør om vi skal ha sex, håper jeg at jeg har noen rundt meg som sørger for å få meg innlagt. Akutt, med polstret celle og tvangstrøye, for da har det klikket fullstendig for meg. Anonymkode: 0aab1...beb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xpress Skrevet tirsdag kl 17:04 #114 Del Skrevet tirsdag kl 17:04 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker said: Den dagen jeg går bort til en vilt fremmed mann og spør om vi skal ha sex, håper jeg at jeg har noen rundt meg som sørger for å få meg innlagt. Akutt, med polstret celle og tvangstrøye, for da har det klikket fullstendig for meg. Anonymkode: 0aab1...beb Det får du jo lov til å gjøre:). Mens du legger deg inn på psykiatrisk, så sitter vi foran peisen,med god mat og litt vin og en skikkelig hyrdestund:) rett under stjernene:). Jeg foretrekker peis,god mat og en vakker kvinne fremfor tvangstrøye:))). Endret tirsdag kl 17:06 av Xpress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:06 #115 Del Skrevet tirsdag kl 17:06 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den dagen jeg går bort til en vilt fremmed mann og spør om vi skal ha sex, håper jeg at jeg har noen rundt meg som sørger for å få meg innlagt. Akutt, med polstret celle og tvangstrøye, for da har det klikket fullstendig for meg. Anonymkode: 0aab1...beb Haha, samme her 😄 Tror aldri jeg har kjent en dame der dette er helt ubetenkelig å gjøre. -TS Anonymkode: b2aa1...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:29 #116 Del Skrevet tirsdag kl 17:29 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Haha, samme her 😄 Tror aldri jeg har kjent en dame der dette er helt ubetenkelig å gjøre. -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Tror aldri jeg har kjent en mann heller som synes det er naturlig med en totalt fremmed. For flørt kanskje ja, i riktig situasjon, men å ta det lenger enn det før man har sagt så mye som en setning til hverandre et nok ikke så veldig vanlig. Hverken for kvinner eller menn. Anonymkode: 0aab1...beb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:02 #117 Del Skrevet tirsdag kl 18:02 Altså, han som påstår at han blir sjekket opp på butikken hver dag? Det tror jeg ikke noe på. Det høres helt vanvittig ut. Jeg er mye rundt på butikker, kafeer, baner og busser osv og jeg har ALDRI sett noe sånt noen gang. At noen en sjelden gang kan veksle noen ord eller ha en kort samtale om været eller noe annet nøytralt ja, men at noen begynner å sjekke opp noen og spørre om de skal ha sex? Nei, det er tull, det skjer ikke her i Norge. Hvis noen finner på noe sånt vil du bli sett på som drita full, rusa på noe annet eller psykiatrisk pasient. Anonymkode: a4c1c...758 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:06 #118 Del Skrevet tirsdag kl 18:06 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså, han som påstår at han blir sjekket opp på butikken hver dag? Det tror jeg ikke noe på. Det høres helt vanvittig ut. Jeg er mye rundt på butikker, kafeer, baner og busser osv og jeg har ALDRI sett noe sånt noen gang. At noen en sjelden gang kan veksle noen ord eller ha en kort samtale om været eller noe annet nøytralt ja, men at noen begynner å sjekke opp noen og spørre om de skal ha sex? Nei, det er tull, det skjer ikke her i Norge. Hvis noen finner på noe sånt vil du bli sett på som drita full, rusa på noe annet eller psykiatrisk pasient. Anonymkode: a4c1c...758 Må være stor by da. Oslo eller noe. Anonymkode: 835a5...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:14 #119 Del Skrevet tirsdag kl 18:14 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Må være stor by da. Oslo eller noe. Anonymkode: 835a5...771 Nei, jeg bor i Oslo og har bodde her hele mitt liv. Jeg som skrev den posten over deg. Anonymkode: a4c1c...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:14 #120 Del Skrevet tirsdag kl 18:14 AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 16.04): Nei, men samtidig ønsker du deg ikke en aseksuell tørrpinne heller? Anonymkode: 8f450...77f Kanskje heller det er de som vanker på Club 4 som er seksuelle avvikere? Anonymkode: fe848...328 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå