AnonymBruker Skrevet 17. januar #81 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er en stund side nå men sist jeg skulle prøve meg på et slikt singeltreff ble det avlyst, for få menn. Gangen før der var det 2 og en halv dame pr mannfolk. Og det resulterte ikke i noen nye parr. Så min opplevelse er det samme som dem skriver om i avisene. Mannfolk orker ikke betale for å bli avvist. Anonymkode: 3af20...189 Man kan jo lure på hvorfor det har blitt slik.. Anonymkode: 60b9f...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:44 #82 Del Skrevet lørdag kl 23:44 Treningsstudio! Jeg er 40 + og der florerer det av interesserte single menn! Der er det mange som stirrer og glaner, eldre og yngre. Deilige kropper har dem også Anonymkode: 806db...c87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 02:49 #83 Del Skrevet søndag kl 02:49 AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 13.40): Men er det virkelig vanlig for menn og? Å bare gå bort til kvinner de synes er interessante på butikken, på bussen, på torget osv.? Er det en vanlig måte å bli kjent med andre folk på? I mine 40 år på denne jorda har jeg aldri fått inntrykk av at dette er normalt adferd 😄 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Ikke i Norge.. i resten av verden ja Anonymkode: 9be09...552 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:08 #84 Del Skrevet søndag kl 11:08 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Treningsstudio! Jeg er 40 + og der florerer det av interesserte single menn! Der er det mange som stirrer og glaner, eldre og yngre. Deilige kropper har dem også Anonymkode: 806db...c87 Altså! Jeg hadde fått fnatt om jeg var mann og skulle blitt glant på av damer bare fordi man tror treningsstudio er sjekkearena.. jeg selv er k45, trener litt (for lite) og hadde ikke likt at menn stirrer på meg der jeg er på mølla, så hvorfor skal det være annerledes for menn? 1. jeg blir ubekvem, jeg er der for å trene. 2.hvis noen synes jeg er fin og vil bli kjent. Snakk heller med meg ute på parkeringen eller noe… ikke bruk treningsstudio som sjekkearena. Jeg tror man fint kan møte noen utenom apper, hvis man tar øynene opp fra mobilen og tør å møte blikket til folk.. Anonymkode: 84af2...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:49 #85 Del Skrevet søndag kl 11:49 AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 13.40): Men er det virkelig vanlig for menn og? Å bare gå bort til kvinner de synes er interessante på butikken, på bussen, på torget osv.? Er det en vanlig måte å bli kjent med andre folk på? I mine 40 år på denne jorda har jeg aldri fått inntrykk av at dette er normalt adferd 😄 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Jeg er enig! Blir litt som Omid I «evig singel» på butikken: Er du gift? Anonymkode: 1741e...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:51 #86 Del Skrevet søndag kl 11:51 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Treningsstudio! Jeg er 40 + og der florerer det av interesserte single menn! Der er det mange som stirrer og glaner, eldre og yngre. Deilige kropper har dem også Anonymkode: 806db...c87 Nei og atter nei! Jeg har lyst til å begynne på treningsstudio men hvis det er sånn det er der får jeg heller trene hjemme. Er dette normalt ? Anonymkode: 1741e...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:55 #87 Del Skrevet søndag kl 11:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei og atter nei! Jeg har lyst til å begynne på treningsstudio men hvis det er sånn det er der får jeg heller trene hjemme. Er dette normalt ? Anonymkode: 1741e...0d7 Velger å tro det ikke er vanlig. Flere tråder om det samme. Anonymkode: 84af2...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:02 #88 Del Skrevet søndag kl 12:02 Jeg har aldri hatt problem med å møte dater utenfor datingapper. Nå i det siste har jeg vanket mye på Halvorsens konditori hvor jeg drikker kaffe. Om jeg ser en av damene snu kaffekoppen opp ned så tar jeg kontakt og spør etter tlf nr. Det siste halvåret har jeg ordnet 3 dater på denne måten. Anonymkode: 44422...213 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet søndag kl 12:03 #89 Del Skrevet søndag kl 12:03 Når du sier "stort sett" jobber du med gifte osv.. Betyr det alltid? Eller stort sett? Dvs det fins noen single? Det skal jo ikke mer til enn én, liksom! Traff selv min på dating side, men hsr tidligere møtt via venner og tilogmed på byen, men aller mest dater fra jobb faktisk.. Nå var det litt mer blandete kjønn da.. Men hvis det fins EN singel som ser ok ut og du kanskje ikke kjenner på jobb.. Be på date? Eller fra annen plass. Sålenge du ikke misliker personen, kanskje noen kan overraske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:04 #90 Del Skrevet søndag kl 12:04 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri hatt problem med å møte dater utenfor datingapper. Nå i det siste har jeg vanket mye på Halvorsens konditori hvor jeg drikker kaffe. Om jeg ser en av damene snu kaffekoppen opp ned så tar jeg kontakt og spør etter tlf nr. Det siste halvåret har jeg ordnet 3 dater på denne måten. Anonymkode: 44422...213 Er det en greie å snu koppen opp ned? Anonymkode: a164b...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:30 #91 Del Skrevet søndag kl 12:30 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er det en greie å snu koppen opp ned? Anonymkode: a164b...496 Ja. Jeg leste det på et forum. Var det kanskje herfra? Uansett. Når en av damene der legger kaffekoppen opp ned så er det et signal om at hun er ledig og har lyst på kontakt. 👍 Anonymkode: 44422...213 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:33 #92 Del Skrevet søndag kl 12:33 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Jeg leste det på et forum. Var det kanskje herfra? Uansett. Når en av damene der legger kaffekoppen opp ned så er det et signal om at hun er ledig og har lyst på kontakt. 👍 Anonymkode: 44422...213 Det må jeg prøve på😄 kanskje jeg er heldig Anonymkode: a164b...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet søndag kl 18:20 #93 Del Skrevet søndag kl 18:20 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har aldri hatt problem med å møte dater utenfor datingapper. Nå i det siste har jeg vanket mye på Halvorsens konditori hvor jeg drikker kaffe. Om jeg ser en av damene snu kaffekoppen opp ned så tar jeg kontakt og spør etter tlf nr. Det siste halvåret har jeg ordnet 3 dater på denne måten. Anonymkode: 44422...213 Tror ikke alle tok denne! Stikkord: melkebart… Jeg dauer😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:09 #94 Del Skrevet onsdag kl 11:09 Perfume skrev (På 19.1.2025 den 13.03): Når du sier "stort sett" jobber du med gifte osv.. Betyr det alltid? Eller stort sett? Dvs det fins noen single? Det skal jo ikke mer til enn én, liksom! Traff selv min på dating side, men hsr tidligere møtt via venner og tilogmed på byen, men aller mest dater fra jobb faktisk.. Nå var det litt mer blandete kjønn da.. Men hvis det fins EN singel som ser ok ut og du kanskje ikke kjenner på jobb.. Be på date? Eller fra annen plass. Sålenge du ikke misliker personen, kanskje noen kan overraske? Det er én singel mann jeg kjenner på jobb, og han tror jeg er ganske utilgjengelig. Singel hele livet (nesten 50 år) og de som har jobbet med ham lengst sier det bare har vært kortvarig dating på ham. Så han er nok ikke på markedet. Resten er i forhold. Så dårlige muligheter der, gitt 😄 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:12 #95 Del Skrevet onsdag kl 11:12 AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 0.44): Treningsstudio! Jeg er 40 + og der florerer det av interesserte single menn! Der er det mange som stirrer og glaner, eldre og yngre. Deilige kropper har dem også Anonymkode: 806db...c87 Haha, jeg er på treningssenter innimellom. Det blir litt som med butikken her, jeg regner med de som er der vil trene i fred. Om jeg såklart skulle slumpe til å komme i prat med noen fordi vi dulter borti hverandre, venter på noe osv., blir det noe annet, men jeg har det ikke i meg å gå bort til en stakkars som bare vil trene 😄 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:14 #96 Del Skrevet onsdag kl 11:14 KaffekoppQueen skrev (På 17.1.2025 den 8.17): Du må prøve nye og andre steder da, men tenker det er lurt å ikke gjøre noe du egentlig ikke vil. Eksempelvis så arrangeres det klatring her hvor jeg bor, hver onsdag sammen med DNT Ung (ca opp til 40 år). Super sosialt og mange single, men dumt å begynne å være der om man har null interesse for klatring - for da vil det jo bli mismatch på interesse ganske fort. Selv har jeg møtt folk på så mange rare steder, men f.eks. på diverse kurs jeg har meldt meg på (dans eksempelvis), på trening, på organisert idrett, på Instagram; på studie, firmafest med eksterne og på jobben til ei venninne. Aldri møtt noen på byen. Ja, må se om jeg kommer på noe å finne på. Jeg har en ganske altoppslukende hobby fra før, men skal tenke på om det er noe jeg vil prøve 😊 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:14 #97 Del Skrevet onsdag kl 11:14 AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 17.35): Er en stund side nå men sist jeg skulle prøve meg på et slikt singeltreff ble det avlyst, for få menn. Gangen før der var det 2 og en halv dame pr mannfolk. Og det resulterte ikke i noen nye parr. Så min opplevelse er det samme som dem skriver om i avisene. Mannfolk orker ikke betale for å bli avvist. Anonymkode: 3af20...189 Men kvinner blir vel og avvist på sånne møter vil jeg tro? De betaler jo? -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:30 #98 Del Skrevet onsdag kl 11:30 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men kvinner blir vel og avvist på sånne møter vil jeg tro? De betaler jo? -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Sånne treff er litt som ungdomsskolen. De fleste damene samler seg rundt en liten gruppe menn, og ignorerer resten. Disse få mennene kan jo ikke ta alle de interesserte, så resultatet er at de aller fleste av begge kjønn ikke oppnår noe på slike arrangementer. Anonymkode: 8001b...79b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:59 #99 Del Skrevet onsdag kl 11:59 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Sånne treff er litt som ungdomsskolen. De fleste damene samler seg rundt en liten gruppe menn, og ignorerer resten. Disse få mennene kan jo ikke ta alle de interesserte, så resultatet er at de aller fleste av begge kjønn ikke oppnår noe på slike arrangementer. Anonymkode: 8001b...79b Nei, så da er det så rart at kvinner synes det er greit å betale for sånt, men ikke menn. Hvis ingen finner noen uansett 😅 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:22 #100 Del Skrevet onsdag kl 17:22 AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 18.59): Man kan jo lure på hvorfor det har blitt slik.. Anonymkode: 60b9f...e59 Er vell litt som at jeg lurer på hvorfor det er 4 ganger flere menn på dating apper her i landet enn damer. Hvis jeg hadde visst dette før så hadde jeg dratt på mange singeltreff for å finne en dame. Nå er jeg gift med ei fra utlandet etter at jeg ga opp å treffe noen på datingsider/apper her. Har det fint nå men det hadde gjort tilværelsen min mye bedre før. Anonymkode: d7767...24d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå