AnonymBruker Skrevet 9. januar #41 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når man er ute på byen, gjør man ikke dette da? Forskjellen er bare at hverken du eller andre (som regel) ikke er beruset. Om du ikke ser noen du ikke kunne tenke deg å bli kjent med så tar du heller ikke kontakt. Men ja, man kan helt fint gjøre dette. Jeg har opplevd å bli sjekket opp av damen bak disken og opplevd å bli sjekket opp på min faste lille fjelltur. Jeg har selv gjort slikt. Det handler bare om å tørre, også er det en harmløs flørt som mange tar som en gøyal ting i en ellers innholdsløs hverdagen. Men det åpner opp for muligheten å bli kjent. Alt som trengs er at en stopper og sier hei. Anonymkode: 3c6a1...c9e Jeg vet jo ikke noe om dem? Hvordan skal jeg vite om jeg vil bli kjent med noen uten å vite noe annet enn hvordan de ser ut? -TS Anonymkode: b2aa1...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #42 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg vet jo ikke noe om dem? Hvordan skal jeg vite om jeg vil bli kjent med noen uten å vite noe annet enn hvordan de ser ut? -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Nei da blir det litt vanskeligere for deg. Det må i så fall bli kurs eller noe som gjør at du får observere dem før du tar kontakt da. Om det overfladiske er av null interesse. Jeg ser snille øyne og et vennlig smil (utstråling) som en grunn til å ta kontakt. Godt mulig det blir med den lille praten, men har absolutt fått meg gode venner og kjærester på den måten. Det virker for meg som om du nærmest vil kjenne dem før du finner ut om du vil bli kjent med dem. Vet ikke helt hvordan du tenker å løse den floken. For man er en fremmed til man blir kjent. Og det finnes bare en måte å bli kjent med andre på, å oppnå kontakt. Kanskje du ikke er så veldig interessert i andre mennesker? Anonymkode: 3c6a1...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #43 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei da blir det litt vanskeligere for deg. Det må i så fall bli kurs eller noe som gjør at du får observere dem før du tar kontakt da. Om det overfladiske er av null interesse. Jeg ser snille øyne og et vennlig smil (utstråling) som en grunn til å ta kontakt. Godt mulig det blir med den lille praten, men har absolutt fått meg gode venner og kjærester på den måten. Det virker for meg som om du nærmest vil kjenne dem før du finner ut om du vil bli kjent med dem. Vet ikke helt hvordan du tenker å løse den floken. For man er en fremmed til man blir kjent. Og det finnes bare en måte å bli kjent med andre på, å oppnå kontakt. Kanskje du ikke er så veldig interessert i andre mennesker? Anonymkode: 3c6a1...c9e Synes det er en rar konklusjon, jeg elsker å bli kjent med andre mennesker. Men det er jo en grunn til at jeg ikke er så glad i datingapper, det er vanskelig å vite om man er interessert kun med utgangspunkt i et bilde og noen ord. Og på for eksempel butikken er det enda mindre å gå etter. Synes også slike steder er litt ubehagelig å kontakte folk på, de fleste vil vel bare handle og bli ferdig med det? Jeg trenger ikke kjenne noen inngående for å finne ut om jeg er videre interessert, men å slå av en prat i en naturlig setting er en god start. Utseendet er jo et moment i vurderingen, men ikke så avgjørende at det er det eneste jeg trenger. -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #44 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er en rar konklusjon, jeg elsker å bli kjent med andre mennesker. Men det er jo en grunn til at jeg ikke er så glad i datingapper, det er vanskelig å vite om man er interessert kun med utgangspunkt i et bilde og noen ord. Og på for eksempel butikken er det enda mindre å gå etter. Synes også slike steder er litt ubehagelig å kontakte folk på, de fleste vil vel bare handle og bli ferdig med det? Jeg trenger ikke kjenne noen inngående for å finne ut om jeg er videre interessert, men å slå av en prat i en naturlig setting er en god start. Utseendet er jo et moment i vurderingen, men ikke så avgjørende at det er det eneste jeg trenger. -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Kanskje en rar konklusjon, og kanskje jeg er litt fastlås i denne tankerekken her. Men du sier du må vite om du er interessert i å bli kjent med noen. Hvordan tenker du da å finne ut om du har lyst til det? Det er en ting å bare si hei og ta en liten prat, om du føler deg leken en dag så skader det heller ikke å flørte. Dette er normalt, og trenger ikke å ha noe mer bakom enn at du bare hadde lyst å prate. Men man vil merke med en gang om det blir med en liten prat eller om det plutselig flyter. Det er da man begynner å bli kjent, eller kan vurdere om man har lyst å bli mer kjent. Om du bare vil prate med menn du har lyst til å bli kjent med, så har du i mitt hode gjort deg unødvendig utilgjengelig og gjort det unødvendig vanskelig å bli kjent med dem du ville vært interessert i å bli kjent med. Slik tenker jeg da. Anonymkode: 3c6a1...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #45 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kanskje en rar konklusjon, og kanskje jeg er litt fastlås i denne tankerekken her. Men du sier du må vite om du er interessert i å bli kjent med noen. Hvordan tenker du da å finne ut om du har lyst til det? Det er en ting å bare si hei og ta en liten prat, om du føler deg leken en dag så skader det heller ikke å flørte. Dette er normalt, og trenger ikke å ha noe mer bakom enn at du bare hadde lyst å prate. Men man vil merke med en gang om det blir med en liten prat eller om det plutselig flyter. Det er da man begynner å bli kjent, eller kan vurdere om man har lyst å bli mer kjent. Om du bare vil prate med menn du har lyst til å bli kjent med, så har du i mitt hode gjort deg unødvendig utilgjengelig og gjort det unødvendig vanskelig å bli kjent med dem du ville vært interessert i å bli kjent med. Slik tenker jeg da. Anonymkode: 3c6a1...c9e Nå tenker jeg spesifikt på steder der jeg ikke føler det er naturlig å gå fram til en person for å prate da, som butikken som jeg nevnte i forrige post. Kommer jeg naturlig i prat med noen så trenger jeg ikke mer, men å resolutt gå fram til en person som jeg bare synes ser kjekk ut mens han aner fred og ingen fare og går rundt og handler til helga, det høres bare helt vilt ut og ikke noe folk faktisk gjør. Jeg vil såklart ikke bare prate med menn jeg har lyst til å bli kjent med, jeg slår av en prat med folk ofte jeg. Uansett kjønn. Men det må være en slags naturlig setting, som er det jeg prøver å si. Jeg tror ikke jeg orker å forklare meg mer om at jeg uansett ikke er en person som finner det naturlig å spontant ta kontakt med folk i situasjoner andre ikke forventer å bli kontaktet, men hvis jeg er nødt til å aktivt gå bort og hilse på kjekkasen på bussen uten noe som helst å komme med utenom "Hei" for å finne en partner, så tror jeg at jeg forblir singel 😅 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #46 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nå tenker jeg spesifikt på steder der jeg ikke føler det er naturlig å gå fram til en person for å prate da, som butikken som jeg nevnte i forrige post. Kommer jeg naturlig i prat med noen så trenger jeg ikke mer, men å resolutt gå fram til en person som jeg bare synes ser kjekk ut mens han aner fred og ingen fare og går rundt og handler til helga, det høres bare helt vilt ut og ikke noe folk faktisk gjør. Jeg vil såklart ikke bare prate med menn jeg har lyst til å bli kjent med, jeg slår av en prat med folk ofte jeg. Uansett kjønn. Men det må være en slags naturlig setting, som er det jeg prøver å si. Jeg tror ikke jeg orker å forklare meg mer om at jeg uansett ikke er en person som finner det naturlig å spontant ta kontakt med folk i situasjoner andre ikke forventer å bli kontaktet, men hvis jeg er nødt til å aktivt gå bort og hilse på kjekkasen på bussen uten noe som helst å komme med utenom "Hei" for å finne en partner, så tror jeg at jeg forblir singel 😅 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Greien er at det er dette mange folk gjør, OG det er slik det alltid har blitt gjort. Før vi fikk alle disse teknologiske duppedittene så var også terskelen mye lavere. Før satt komplimentene mye løsere, man kunne si hei bare fordi man likte et eller annet ved et menneske. I dag er det mange som opplever slikt som mangel på sosial intelligens. Veldig trist, at sosial intelligens betyr at man skal være mindre sosial og ikke behersker normal sosial omgang som før. At et komplement til en fremmed er noe man ikke er i stand til å gi gjør bare samfunnet kaldt. Men dette bestemmer du selvsagt helt selv. Du trenger ikke å forklare noe mer. Ønsker deg uansett lykke til 😊 Anonymkode: 3c6a1...c9e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #47 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Greien er at det er dette mange folk gjør, OG det er slik det alltid har blitt gjort. Før vi fikk alle disse teknologiske duppedittene så var også terskelen mye lavere. Før satt komplimentene mye løsere, man kunne si hei bare fordi man likte et eller annet ved et menneske. I dag er det mange som opplever slikt som mangel på sosial intelligens. Veldig trist, at sosial intelligens betyr at man skal være mindre sosial og ikke behersker normal sosial omgang som før. At et komplement til en fremmed er noe man ikke er i stand til å gi gjør bare samfunnet kaldt. Men dette bestemmer du selvsagt helt selv. Du trenger ikke å forklare noe mer. Ønsker deg uansett lykke til 😊 Anonymkode: 3c6a1...c9e Jeg er så enig med deg! Jeg synes det er trist at det er gått den veien. Jeg liker tradisjonen med å si hei når man treffer folk i fjellet og ute i marka, og det er noe av det jeg liker med golf (som jeg driver med), det er tradisjon å si hei til alle man treffer på klubben. Generelt en veldig sosial sport 😊 Men det er som du sier, gått i feil retning og i dag føler jeg man blir sett på som en raring om man faktisk tar kontakt utenom de stedene der hilsing og småprat er mer akseptert. Og derfor tror jeg det sitter langt inne for meg å gjøre det. Dessverre. Ikke minst er jeg ikke akkurat den klassisk pene dama en mann helst vil bli kontaktet av, jeg er litt avhengig av å vise at jeg har sjarm å by på 😄 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #48 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er så enig med deg! Jeg synes det er trist at det er gått den veien. Jeg liker tradisjonen med å si hei når man treffer folk i fjellet og ute i marka, og det er noe av det jeg liker med golf (som jeg driver med), det er tradisjon å si hei til alle man treffer på klubben. Generelt en veldig sosial sport 😊 Men det er som du sier, gått i feil retning og i dag føler jeg man blir sett på som en raring om man faktisk tar kontakt utenom de stedene der hilsing og småprat er mer akseptert. Og derfor tror jeg det sitter langt inne for meg å gjøre det. Dessverre. Ikke minst er jeg ikke akkurat den klassisk pene dama en mann helst vil bli kontaktet av, jeg er litt avhengig av å vise at jeg har sjarm å by på 😄 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Jeg tenker de gjerne må se på meg som en raring. Men jeg vet i så fall at vi er mange raringer der ute 😄 og jeg foretrekker å bli bedre kjent med en raring som er varm og god, fremfor en som ikke har lyst å bli kjent. Så er det nettopp det da, om utgangspunktet for å skulle få lyst til å bli kjent må være et fremtidig seriøst forhold. Da settes listen veldig høyt, og det vil samtalen nødvendigvis bære preg av. Det er ikke nødvendigvis en hyggelig samtale å ha før man faktisk begynner å bli kjent. Men om fokuset er mer på å bare faktisk bli kjent, da blir samtalen lettere, og ikke minst lettere om den andre ikke ønsker det samme. Hei og hadet. Anonymkode: 3c6a1...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #49 Del Skrevet 10. januar Single&mingle har akkurat startet opp i Trondheim, de har kaffetreff 29.01 ser jeg. Jeg har vært med på treff i et års tid, ikke møtt noen kjæreste, men har fått 7-8 nye, single venner av begge kjønn.🙂 Så det kan være verdt å teste. Ellers syns jeg også det er vanskelig å finne single menn. De jeg møter og liker sånn ellers er aldri single... Er i 40-årene jeg også. Prøvde meg på dansekurs i høst, men der var det overhodet ingen aktuelle, var knapt noen på riktig alder. De var mye eldre eller yngre de fleste, i tillegg til mangel på menn generelt. Og på andre fritidsinteresser møter jeg mest menn 55+. Vet da søren hvor single menn i 40-årene gjør av seg... Anonymkode: f7138...7da 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #50 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Single&mingle har akkurat startet opp i Trondheim, de har kaffetreff 29.01 ser jeg. Jeg har vært med på treff i et års tid, ikke møtt noen kjæreste, men har fått 7-8 nye, single venner av begge kjønn.🙂 Så det kan være verdt å teste. Ellers syns jeg også det er vanskelig å finne single menn. De jeg møter og liker sånn ellers er aldri single... Er i 40-årene jeg også. Prøvde meg på dansekurs i høst, men der var det overhodet ingen aktuelle, var knapt noen på riktig alder. De var mye eldre eller yngre de fleste, i tillegg til mangel på menn generelt. Og på andre fritidsinteresser møter jeg mest menn 55+. Vet da søren hvor single menn i 40-årene gjør av seg... Anonymkode: f7138...7da Takk for tips! Klarer ikke å finne så mye info om dette kaffetreffet, må sikkert være medlem for å i det hele tatt lese om det 😄 Er det bare den hundrelappen som kreves for medlemskap, og så betaler man for de enkelte treff i tillegg? -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #51 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 20.25): Jeg vet jo ikke noe om dem? Hvordan skal jeg vite om jeg vil bli kjent med noen uten å vite noe annet enn hvordan de ser ut? -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Et klassisk dilemma, i hvertfall for kvinner. Enten må du bruke nettverket ditt, slik at du kan få info fra andre, plukke ut fyrer du ser jevnlig, og stalke dem, eller faktisk våge å innlede samtaler med fremmede, som er nærgående nok til at du vet om du vil avslutte samtalen, eller om du plutselig vil vite mer og mer. Om du utveksler navn og nummer med en mann på bussen, så har dere jo ikke inngått forlovelse, eller en seksuell kontrakt. Jeg tror du må innta en lettere holdning til å snakke med alt og alle, og ikke gjør ting så alvorlig. Anonymkode: 8f450...77f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #52 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Et klassisk dilemma, i hvertfall for kvinner. Enten må du bruke nettverket ditt, slik at du kan få info fra andre, plukke ut fyrer du ser jevnlig, og stalke dem, eller faktisk våge å innlede samtaler med fremmede, som er nærgående nok til at du vet om du vil avslutte samtalen, eller om du plutselig vil vite mer og mer. Om du utveksler navn og nummer med en mann på bussen, så har dere jo ikke inngått forlovelse, eller en seksuell kontrakt. Jeg tror du må innta en lettere holdning til å snakke med alt og alle, og ikke gjør ting så alvorlig. Anonymkode: 8f450...77f Men er det virkelig vanlig for menn og? Å bare gå bort til kvinner de synes er interessante på butikken, på bussen, på torget osv.? Er det en vanlig måte å bli kjent med andre folk på? I mine 40 år på denne jorda har jeg aldri fått inntrykk av at dette er normalt adferd 😄 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #53 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men er det virkelig vanlig for menn og? Å bare gå bort til kvinner de synes er interessante på butikken, på bussen, på torget osv.? Er det en vanlig måte å bli kjent med andre folk på? I mine 40 år på denne jorda har jeg aldri fått inntrykk av at dette er normalt adferd 😄 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Nei, det er ikke vanlig, og har definitivt blitt mindre av enn i tidligere tider. Men de som har den egenskapen, uavhengig av alkohol, vil ha det gøy mens de prøver. Å snakke sammen i en kø, på offentlig kommunikasjon, eller et venterom, var definitivt vanligere før smarttelefonen kom. Vi menn er nok adskillig mildere innstilt til å bli kjent, kun basert på det vi ser. Her jeg sitter på kafé og nyter lørdagskaffen, ser jeg minst tre kvinner jeg kunne tenkt meg en speed date med, før jeg kan si noe om at jeg ikke er interessert. Jeg føler meg ganske trygg på at de ikke vil begynne å trakassere meg, men det gjør vel neppe tre tilfeldige pene menn, du ser på en kafé heller? Anonymkode: 8f450...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 11. januar #54 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 20.00): Er i samme situasjon, prøver nå å komme meg mer ut med venner som er single eller som vil ut på «luftetur». Bli kjent med nye folk, «koster litt, må by mer på seg selv». Hørt om 37+ klubb i Oslo? Kanskje lignende i Trondheim? I alle fall burde de få det konseptet. Sikkert noen single der, og iallfall for folk som er eldre.. så man ikke føler seg alt for gammel på disko😉 Anonymkode: 84af2...709 Takk for tips om Klubb 37+ i Oslo, den skal i hvert fall jeg sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #55 Del Skrevet 11. januar Hører av og til på podcast Singelkrisa, og der kom det opp festivaler som et tips, alt fra musikk, typ Træna festivalen, Verven, Slottsfjell, fjell festival, singel festival osv osv Ellers er jo jobb en kilde til å treffe andre, bytte til mer mannsdominert arbeidsplass?Jobbe i et yrke der du treffer menn, der menn er innom? Større byer i nærheten, der utelivet er bedre? Anonymkode: 835a5...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #56 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er ikke vanlig, og har definitivt blitt mindre av enn i tidligere tider. Men de som har den egenskapen, uavhengig av alkohol, vil ha det gøy mens de prøver. Å snakke sammen i en kø, på offentlig kommunikasjon, eller et venterom, var definitivt vanligere før smarttelefonen kom. Vi menn er nok adskillig mildere innstilt til å bli kjent, kun basert på det vi ser. Her jeg sitter på kafé og nyter lørdagskaffen, ser jeg minst tre kvinner jeg kunne tenkt meg en speed date med, før jeg kan si noe om at jeg ikke er interessert. Jeg føler meg ganske trygg på at de ikke vil begynne å trakassere meg, men det gjør vel neppe tre tilfeldige pene menn, du ser på en kafé heller? Anonymkode: 8f450...77f Ja, men jeg er garantert ikke den dama du ser og kunne tenkt deg å bli kjent med 😄 Er for høy og klumsete og ikke særlig pen. Så det gjør vel terskelen litt høyere for meg 😅 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #57 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hører av og til på podcast Singelkrisa, og der kom det opp festivaler som et tips, alt fra musikk, typ Træna festivalen, Verven, Slottsfjell, fjell festival, singel festival osv osv Ellers er jo jobb en kilde til å treffe andre, bytte til mer mannsdominert arbeidsplass?Jobbe i et yrke der du treffer menn, der menn er innom? Større byer i nærheten, der utelivet er bedre? Anonymkode: 835a5...771 Jeg er mye på festival, alltid vært. Men aldri kommet i prat med noen der egentlig. Jeg elsker jobben min og har drømmejobben, så tror ikke jeg er så innstilt på å bytte på grunn av en ørliten sjanse for at jeg skulle finne en mann en annen plass. Lever heller singel og har den jobben jeg har jeg 🙈 Har jo en del menn på jobb, men alle unntatt én er opptatt. Er jo ganske vanlig i min alder at folk allerede er i forhold 😊 Bor i Trondheim, skulle tro den var stor nok. Og har barn, så ikke så greit å flytte rundt heller. Er liksom i den alderen at jeg føler det er litt sent å finne partner, tror det er lettere i studietiden 😊 Får vel bare være på utkikk, stresser ikke uansett. Har vært singel i fire år siden forrige forhold, det går jo helt fint. -TS Anonymkode: b2aa1...c92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #58 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, det er ikke vanlig, og har definitivt blitt mindre av enn i tidligere tider. Men de som har den egenskapen, uavhengig av alkohol, vil ha det gøy mens de prøver. Å snakke sammen i en kø, på offentlig kommunikasjon, eller et venterom, var definitivt vanligere før smarttelefonen kom. Vi menn er nok adskillig mildere innstilt til å bli kjent, kun basert på det vi ser. Her jeg sitter på kafé og nyter lørdagskaffen, ser jeg minst tre kvinner jeg kunne tenkt meg en speed date med, før jeg kan si noe om at jeg ikke er interessert. Jeg føler meg ganske trygg på at de ikke vil begynne å trakassere meg, men det gjør vel neppe tre tilfeldige pene menn, du ser på en kafé heller? Anonymkode: 8f450...77f Jeg er ikke TS, men jeg har fulgt denne diskusjonen om å ta kontakt med fremmede nesten hvor som helst, og tenkte jeg kunne gi mitt perspektiv på det også. Jeg er kvinne i 40-årene, og har vel egentlig akseptert at jeg kommer til å være alene resten av livet, men jeg har alltid vært sånn som jeg kommer til å beskrive under her. For meg er en fremmed person bare en tilstedeværelse. Jeg blir ikke interessert i å bli kjent med noen bare av å se dem stå i en kø eller handle tomater. Det rent ytre interesserer meg ikke, og jeg legger knapt merke til det om det ikke er noe med personen som er veldig oppsiktsvekkende og utenom det vanlige. Det du beskriver om at bare ved å se på mennesker i en mengde, så blir du interessert i å bli kjent med flere av dem, er helt ukjent for meg. Det betyr ikke at jeg ikke er åpen for å snakke med fremmede, men da må det skje i en sammenheng der det er naturlig å snakke sammen. Og da kan jeg like gjerne komme i prat med menn som kvinner, pensjonister som ungdommer. Akkurat disse situasjonene har jeg til og med en egen evne til å havne i, uten at jeg egentlig helt vet hvorfor. Men det er hyggelig når det skjer, og noen ganger har jeg holdt kontakten med folk. Men det å helt tilfeldig ta kontakt med en vilt fremmed, i en situasjon der det er alt annet enn naturlig, kun med utseende å gå på, det er og forblir uaktuelt. Både fordi jeg ikke ønsker å plage mannen, og fordi jeg ikke har noen videre interesse for ham, helt uavhengig av hvor pen han er, der han står ved tomatene. Anonymkode: 0aab1...beb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #59 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er ikke TS, men jeg har fulgt denne diskusjonen om å ta kontakt med fremmede nesten hvor som helst, og tenkte jeg kunne gi mitt perspektiv på det også. Jeg er kvinne i 40-årene, og har vel egentlig akseptert at jeg kommer til å være alene resten av livet, men jeg har alltid vært sånn som jeg kommer til å beskrive under her. For meg er en fremmed person bare en tilstedeværelse. Jeg blir ikke interessert i å bli kjent med noen bare av å se dem stå i en kø eller handle tomater. Det rent ytre interesserer meg ikke, og jeg legger knapt merke til det om det ikke er noe med personen som er veldig oppsiktsvekkende og utenom det vanlige. Det du beskriver om at bare ved å se på mennesker i en mengde, så blir du interessert i å bli kjent med flere av dem, er helt ukjent for meg. Det betyr ikke at jeg ikke er åpen for å snakke med fremmede, men da må det skje i en sammenheng der det er naturlig å snakke sammen. Og da kan jeg like gjerne komme i prat med menn som kvinner, pensjonister som ungdommer. Akkurat disse situasjonene har jeg til og med en egen evne til å havne i, uten at jeg egentlig helt vet hvorfor. Men det er hyggelig når det skjer, og noen ganger har jeg holdt kontakten med folk. Men det å helt tilfeldig ta kontakt med en vilt fremmed, i en situasjon der det er alt annet enn naturlig, kun med utseende å gå på, det er og forblir uaktuelt. Både fordi jeg ikke ønsker å plage mannen, og fordi jeg ikke har noen videre interesse for ham, helt uavhengig av hvor pen han er, der han står ved tomatene. Anonymkode: 0aab1...beb Takk, akkurat sånn tenker jeg og. Er en helt fremmed tanke for meg og gå rundt og "plage" andre sånn 😅 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #60 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det du beskriver om at bare ved å se på mennesker i en mengde, så blir du interessert i å bli kjent med flere av dem, er helt ukjent for meg. Ja, det er jo det jeg antar som den store forskjellen på menn og kvinner, og grunnen til at kvinner ikke bruker Tinder f.eks. Det jeg mener, er at hvis du mangler arenaer der du treffer menn, som du lett kan vite nok om til å bli interessert, så må du vurdere å gjøre det på en annen måte. Jeg valgte å være på et par andre plattformer enn Tinder, og skrev en bio som tydeligvis falt i smak. Jeg opplevde da at kvinner meldte meg ut av ingenting, og jeg endte opp med ei av disse som faktisk var ganske pågående. Anonymkode: 8f450...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå