AnonymBruker Skrevet 8. januar #21 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Støtter denne. Det var sånn jeg fant kjæresten min. Anonymkode: 66f84...913 Ja, jeg hører mange finner partnere på den måten. Jeg har dessverre stort sett par i vennekretsen som kjenner andre par. Eller single, ensomme som ikke kjenner noen 😅 Men godt å høre det fungerer for noen 😊 Denne tråden var uansett ikke ment bare for meg, men også andre som leter ❤️ -TS Anonymkode: b2aa1...c92 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #22 Del Skrevet 8. januar Jeg er ti år eldre enn deg, men lurer veldig på det samme! Jeg er aktiv mange steder: jobber, trener, er frivillig i en stor organisasjon, ofte på kurs i forbindelse med det osv. Men nei, det virker relativt håpløst. Nå har jeg for så vidt sett en på treningen jeg veldig gjerne skulle ha blitt kjent med, men jeg klarer ikke å få kontakt med ham :s. Dansekurs og politikk er ikke aktuelt for min del, så jeg fortsetter å følge tråden din i et håp om å snappe opp noen tips. Masse lykke til Anonymkode: 35ddd...259 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #23 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ti år eldre enn deg, men lurer veldig på det samme! Jeg er aktiv mange steder: jobber, trener, er frivillig i en stor organisasjon, ofte på kurs i forbindelse med det osv. Men nei, det virker relativt håpløst. Nå har jeg for så vidt sett en på treningen jeg veldig gjerne skulle ha blitt kjent med, men jeg klarer ikke å få kontakt med ham :s. Dansekurs og politikk er ikke aktuelt for min del, så jeg fortsetter å følge tråden din i et håp om å snappe opp noen tips. Masse lykke til Anonymkode: 35ddd...259 Er det helt umulig å få pratet med han på trening? Ingen tilfeldig kommentar du kan komme med som får dere i prat? Håper det 😊 Lykke til du og, håper det plutselig skjer for begge 😊 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 8. januar #24 Del Skrevet 8. januar Hva med å benytte seg av DNT sitt tilbud Singeltur med DNT Singelturer er som vanlige fellesturer, bare hakket mer sosialt. Du har ingenting på å tape, og bonusen er at du blir kjent med mange hyggelige mennesker og får en fin turopplevelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #25 Del Skrevet 8. januar Rødstrupa skrev (5 minutter siden): Hva med å benytte seg av DNT sitt tilbud Singeltur med DNT Singelturer er som vanlige fellesturer, bare hakket mer sosialt. Du har ingenting på å tape, og bonusen er at du blir kjent med mange hyggelige mennesker og får en fin turopplevelse. Takk 😃 Veldig godt tips! Tenkte faktisk å prøve dette nærmere våren/sommeren! Håper i hvert fall det finnes tilbud om dette i Trøndelag 😊 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #26 Del Skrevet 8. januar Dra på Club 4 de kveldene det ikke er parkveld. Regner med at det er overvekt av single menn der. Anonymkode: 8f450...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #27 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Takk! Ja, jeg skulle gjerne meldt meg på noe sånt, men har barn halvparten av tiden. Gikk på taekwondo før jeg ble singel, men kunne ikke fortsette for å møte opp på halvparten av treningene 😕 Bor i Trondheim som i utgangspunktet er en "stor" by, men få arrangementer der man prater sammen egentlig. I hvert fall som jeg kan finne. Mye tilbud til studenter, men ikke så mange for oss voksne. Men godt mulig jeg ikke leter godt nok. Nå spiller jeg mye golf, og der treffer jeg jo mange menn, men virker bare som det er opptatte menn som spiller 😅 Men takk for tips! Skal sjekke ut dansing, selv om jeg har to venstreføtter og ekstra dårlig koordinasjon 😄 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Nå kommer helt sikkert jeg til å høres ut som en kjip person, men… Hvis du drar på dansekurs og finner et aktuelt «offer», sjekk terrenget først og finn ut hvorfor han har meldt seg på? Jeg går på dansekurs fordi jeg synes det er gøy og sosialt. Joda, skulle drømmedama dukke opp der så hadde det bært fint det, men det er ikke derfor jeg er der. Har opplevd noen episoder hvor damer har åpenbart prøvd å sjekke opp meg uten at det har vært noen interesse tilbake, og det har oppstått noen kleine situasjoner 🫣 Anonymkode: 60b9f...e59 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #28 Del Skrevet 8. januar Du pynter deg, skriver ordet "Ledig" i panna, så går du rundt i byen og ser hvordan folk reagerer. Anonymkode: 71ff6...bb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #29 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nå kommer helt sikkert jeg til å høres ut som en kjip person, men… Hvis du drar på dansekurs og finner et aktuelt «offer», sjekk terrenget først og finn ut hvorfor han har meldt seg på? Jeg går på dansekurs fordi jeg synes det er gøy og sosialt. Joda, skulle drømmedama dukke opp der så hadde det bært fint det, men det er ikke derfor jeg er der. Har opplevd noen episoder hvor damer har åpenbart prøvd å sjekke opp meg uten at det har vært noen interesse tilbake, og det har oppstått noen kleine situasjoner 🫣 Anonymkode: 60b9f...e59 Haha huff! Det høres skikkelig ekkelt ut. Ja, det er jo sånt som gjør ting litt vanskeligere. Skulle ønske det fantes flere (og velfungerende) arrangementer spesifikt for single. Men tror definitivt jeg ikke hadde vært så "på", heller prøvd å prate en stund og vært veldig forsiktig. Jeg er ikke typen til å kaste meg over noen 😄 Hvis jeg ikke får signaler om interesse tilbake så gjør jeg ikke noe mer med det. Har en singel kollega som jeg trives godt med, vi ler og prater mye og har utrolig mye til felles. Men etter fire år så har jeg aldri fått noe signal om interesse, så da har jeg heller aldri tatt noe initiativ 😊 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #30 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Du pynter deg, skriver ordet "Ledig" i panna, så går du rundt i byen og ser hvordan folk reagerer. Anonymkode: 71ff6...bb9 Haha, lurer på hva slags klientell jeg hadde fått etter meg da 😄 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #31 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dra på Club 4 de kveldene det ikke er parkveld. Regner med at det er overvekt av single menn der. Anonymkode: 8f450...77f Vet ikke helt om jeg er ute etter forhold med en fyr som frekventerer Club 4 😝 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #32 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Haha, lurer på hva slags klientell jeg hadde fått etter meg da 😄 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Er jo det man ikke vet 😆😆😆 Anonymkode: 71ff6...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #33 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vet ikke helt om jeg er ute etter forhold med en fyr som frekventerer Club 4 😝 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Nei, men samtidig ønsker du deg ikke en aseksuell tørrpinne heller? Anonymkode: 8f450...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #34 Del Skrevet 9. januar Er blitt sammen med en kompis av mannen til ei venninne, møttes på fest (bursdag)❤️ Men før har jeg bare brukt happn og tinder, har funka det også til en viss grad. Anonymkode: d8374...2dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #35 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, men samtidig ønsker du deg ikke en aseksuell tørrpinne heller? Anonymkode: 8f450...77f Finnes det ikke menn som ligger et sted mellom de to ytterpunktene? -TS Anonymkode: b2aa1...c92 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #36 Del Skrevet 9. januar Jeg er en mann, og jeg kan ikke si annet enn at du kan treffe de hvor som helst, når som helst. Jeg forstår at dette virker veldig vagt, men det er sannheten. På bussen, på trikken, i butikken, på kurs, på gaten. Alt er opp til deg, om du vil ta kontakt eller ikke. Om du ikke tar kontakt og lar kontrollen over dette være opp til mannen. Vel, da må du nesten bare være der ute, vente og se Anonymkode: 3c6a1...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #37 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er en mann, og jeg kan ikke si annet enn at du kan treffe de hvor som helst, når som helst. Jeg forstår at dette virker veldig vagt, men det er sannheten. På bussen, på trikken, i butikken, på kurs, på gaten. Alt er opp til deg, om du vil ta kontakt eller ikke. Om du ikke tar kontakt og lar kontrollen over dette være opp til mannen. Vel, da må du nesten bare være der ute, vente og se Anonymkode: 3c6a1...c9e Skal man virkelig ta kontakt med vilkårlige folk på buss og butikk, som man ikke vet noe om? -TS Anonymkode: b2aa1...c92 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #38 Del Skrevet 9. januar Er i samme situasjon, prøver nå å komme meg mer ut med venner som er single eller som vil ut på «luftetur». Bli kjent med nye folk, «koster litt, må by mer på seg selv». Hørt om 37+ klubb i Oslo? Kanskje lignende i Trondheim? I alle fall burde de få det konseptet. Sikkert noen single der, og iallfall for folk som er eldre.. så man ikke føler seg alt for gammel på disko😉 Anonymkode: 84af2...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #39 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 18.03): Haha huff! Det høres skikkelig ekkelt ut. Ja, det er jo sånt som gjør ting litt vanskeligere. Skulle ønske det fantes flere (og velfungerende) arrangementer spesifikt for single. Men tror definitivt jeg ikke hadde vært så "på", heller prøvd å prate en stund og vært veldig forsiktig. Jeg er ikke typen til å kaste meg over noen 😄 Hvis jeg ikke får signaler om interesse tilbake så gjør jeg ikke noe mer med det. Har en singel kollega som jeg trives godt med, vi ler og prater mye og har utrolig mye til felles. Men etter fire år så har jeg aldri fått noe signal om interesse, så da har jeg heller aldri tatt noe initiativ 😊 -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Nei da, vil ikke si at det var ekkelt. Bare litt ubehagelig. Men er du interessert i kollegaen din da? Du sier han ikke har sendt noe signal, men har du gjort det? Anonymkode: 60b9f...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #40 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skal man virkelig ta kontakt med vilkårlige folk på buss og butikk, som man ikke vet noe om? -TS Anonymkode: b2aa1...c92 Når man er ute på byen, gjør man ikke dette da? Forskjellen er bare at hverken du eller andre (som regel) ikke er beruset. Om du ikke ser noen du ikke kunne tenke deg å bli kjent med så tar du heller ikke kontakt. Men ja, man kan helt fint gjøre dette. Jeg har opplevd å bli sjekket opp av damen bak disken og opplevd å bli sjekket opp på min faste lille fjelltur. Jeg har selv gjort slikt. Det handler bare om å tørre, også er det en harmløs flørt som mange tar som en gøyal ting i en ellers innholdsløs hverdagen. Men det åpner opp for muligheten å bli kjent. Alt som trengs er at en stopper og sier hei. Anonymkode: 3c6a1...c9e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå