AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Har en seksåring som trenger, men de er jo ikke så enkle å overtale😅 lurte på om nøytral er best, eller om den med sjokoladesmak smaker ok? Anonymkode: b8ae1...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar Tror denne er fra 12 åt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #3 Del Skrevet 7. januar Movicol jr finnes kun som nøytral, er bare den vanlige varianten som har smaker. Jeg har kun erfaring med den med sitronsmak, og den er ikke god. Anonymkode: 5aed1...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Har en seksåring som trenger, men de er jo ikke så enkle å overtale😅 lurte på om nøytral er best, eller om den med sjokoladesmak smaker ok? Anonymkode: b8ae1...d5e Nei den med sjoko er faktisk verst! Men alle er ille. Her i huset klarer hverken voksne eller barn å få det ned uten å brekke seg. Anonymkode: 4dc15...2e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #5 Del Skrevet 7. januar Den med sjokolade er som tynn, kjip sjokolademelk, men bland den i sterk vanlig sjokolademelk så går det bedre. Anonymkode: 9d1e0...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #6 Del Skrevet 7. januar Den letteste å få ned er faktisk den nøytrale, og jr finnes bare i nøytral smak. Ellers er det voksen doser som er tilsatt søtstoff Men ja, nøytral var enklest her. Gi med sugerør og akkurat nok vann, og så har du klar noe sterk saft til å skylle ned med etterpå sugerør demper faktisk en del av smaken, siden de slipper å få det rundt i hele munnen. Anonymkode: 0bb4f...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #7 Del Skrevet 7. januar Da jeg var liten likte jeg best den nøytrale, men blandet ut i kullsyrevann. Da merket man ikke smaken så godt:) Anonymkode: dfd6c...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. januar #8 Del Skrevet 7. januar Movicol høres kjent ut fra gamlehjemmet anbefaler nøytral Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #9 Del Skrevet 7. januar Movicol med smak smaker høgg! 🤮 Guttungen fikk i seg dråper før han brakk seg (10 år, tåler ganske mye). Prøvde flere. Jeg stakk tunga nedi i skjul, og tenkte «jepp - dette går virkelig ikke». Nøytral gikk ok. Blandet ut som det stod, og tilsatte saft i mengden som skal oppi tilsvarende vann. Etter litt prøving foretrakk han sitron/lime-saft. Fikk en nonstop etterpå 😂 nå måtte vi gjennom dette 1-2 ganger daglig i flere måneder i samråd med sykehuset, så alt for å lykkes. Anonymkode: a9cc4...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 7. januar #10 Del Skrevet 7. januar Jeg ble anbefalt av barnelege å styre unna den med sjokoladesmak da mange mente den smakte forferdelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiLi Skrevet 7. januar #11 Del Skrevet 7. januar Vanlig movicol gikk ned når den ble blandet ut i appelsinjuice, og sjokolade blir blandet med sterk sjokolademelk som nevnt. Men er det ikke slutt på produksjonen av sjokoladevarianten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #12 Del Skrevet 8. januar Datteren min fikk den vanlige og blandet den ut i vann. Hun gikk på movicol i mange år og synes den var grei i smak 😊 Anonymkode: fe327...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #13 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har en seksåring som trenger, men de er jo ikke så enkle å overtale😅 lurte på om nøytral er best, eller om den med sjokoladesmak smaker ok? Anonymkode: b8ae1...d5e Finn heller ut hvorfor barnet er forstoppet. Hvilke intoleranser fører til forstoppelsen? Her er det melk og soya som gjør at barnet blir forstoppet. Det har hjulpet å bake Skappel-brødet og kutte kjøpebrød. Badet må gå på do fast hver dag etter middag, dette har også hjulpet igang magen mye. Anonymkode: fcfe2...bfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 8. januar #14 Del Skrevet 8. januar Bland ut i saft eller noe, så går det nok fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå