AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:02 #1 Del Skrevet tirsdag kl 18:02 Sier de har forsøkt levert og at ingen var tilstede, men det var jeg. Hva er poenget? Anonymkode: 5ae48...5fc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:07 #2 Del Skrevet tirsdag kl 18:07 Ikke uvanlig. Sannsynligvis snakk om noen som ikke har rukket å gjøre det vedkommende skulle ila arbeidsdagen og tar en lettvint løsning for å slippe å jobbe ekstra eller å få kjeft. Jeg har sagt ifra de gangene jeg har fått beskjed om slikt. Anonymkode: 6d6c8...6f5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:14 #3 Del Skrevet tirsdag kl 18:14 Udugelige budbilsjåfører som lyver og stjeler, hjelper heller ikke når arbeidsgiver unnskylder oppførselen deres. Anonymkode: e89f1...f1e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:15 #4 Del Skrevet tirsdag kl 18:15 Sjåføren vil ikke innrømme for sjefen at han er for dårlig til å kjøre på vinterføre eller er for lat til å gå helt opp til inngangsdøra. Anonymkode: 55569...54e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:24 #5 Del Skrevet tirsdag kl 18:24 Flere leverandører som prøver seg på slikt. Flaut for dem når det ikke fins spor etter bil på kilometers avstand fra huset. Anonymkode: 4b2aa...721 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:26 #6 Del Skrevet tirsdag kl 18:26 Står det spesifisert at du ikke var hjemme? Her har det siste dagene stått at det ikke er levert på grunn av manglende fremkommelighet til adressen. Dvs, snø. Anonymkode: 96dac...e0d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:28 #7 Del Skrevet tirsdag kl 18:28 Det har hendt meg også, mange ganger. Har bestilt hjemlevering, og er hjemme, men plutselig får jeg melding om at levering er forsøkt og at ingen var hjemme. Utrolig irriterende og sløvt! Har sluttet å bruke Bring pga dette, bruker Helt Hjem istedenfor, her jeg bor gjør de en bra jobb. Anonymkode: 55ef1...87a 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet tirsdag kl 19:05 #8 Del Skrevet tirsdag kl 19:05 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det har hendt meg også, mange ganger. Har bestilt hjemlevering, og er hjemme, men plutselig får jeg melding om at levering er forsøkt og at ingen var hjemme. Utrolig irriterende og sløvt! Har sluttet å bruke Bring pga dette, bruker Helt Hjem istedenfor, her jeg bor gjør de en bra jobb. Anonymkode: 55ef1...87a Samme her. Bor sentralt i Oslo, jeg vet de har tilgang. Og samtlige ganger skjer dette med Bring - men aldri noensinne med HeltHjem. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:32 #9 Del Skrevet tirsdag kl 19:32 AprilLudgate skrev (24 minutter siden): Samme her. Bor sentralt i Oslo, jeg vet de har tilgang. Og samtlige ganger skjer dette med Bring - men aldri noensinne med HeltHjem. Da er du heldig. Det hører med til unntakene at jeg får pakken når den er registrert levert med HeltHjem. Den dukker opp til slutt, men først etter x antall samtaler med kundeservice. Anonymkode: 68e2a...5cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:32 #10 Del Skrevet tirsdag kl 19:32 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det har hendt meg også, mange ganger. Har bestilt hjemlevering, og er hjemme, men plutselig får jeg melding om at levering er forsøkt og at ingen var hjemme. Utrolig irriterende og sløvt! Har sluttet å bruke Bring pga dette, bruker Helt Hjem istedenfor, her jeg bor gjør de en bra jobb. Anonymkode: 55ef1...87a Samme her. Enten at ingen var hjemme, eller at Posten påstår «pakken var for stor til å leveres i postkassen» når den måler 20x30x10 cm og postkassen er litt større enn en standard postkasse. Eller så har de også flere ganger levert pakken på trappen hos en eller annen nabo, selv om både postkasse og husnummer og dør er godt merket. Bor sentralt i Bergen og har ikke hatt trøbbel med Helthjem én eneste gang, og heller ikke med Postnord. Anonymkode: 7a675...dc0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:11 #11 Del Skrevet tirsdag kl 20:11 I går var den forsinket og i dag var den "forsøkt" levert. Spent på neste unnskyldning. Anonymkode: 5ae48...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:36 #12 Del Skrevet i går, 05:36 Dette har jeg også opplevd. Fullstendig useriøst. Jeg betalte ekstra for levering på døra, det kom beskjed om at pakken var forsøkt levert men ingen hjemme. Jeg var hjemme og ventet på nettopp pakken, så derfor hadde jeg full kontroll på at de ikke var hos meg. De hadde bare levert den på nærmeste Post i butikk, gadd ikke dra på adressen. Jeg bruker Posten minst mulig. Er også tildelt et hentested som er langt unna der jeg bor. Har forsøkt å endre til den Post i butikk som ligger nær meg, men det går naturligvis ikke an... Helt rigid innstilling. Anonymkode: 182b9...808 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet i går, 05:43 #13 Del Skrevet i går, 05:43 Jeg opplevde akkurat det samme i går. Fikk melding om at pakken var forsøkt levert kl 08. Da var jeg hjemme. Innkjørselen var ferdig måkt og huset er godt merket. Så de hadde ingen unnskyldning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:50 #14 Del Skrevet i går, 05:50 Som tidligere bud opplevde jeg at folk ble sint og beskyldte meg for å lyve når dørklokken ikke fungerte skikkelig. Eller kanskje de hadde en toskete bjelle utenfor istedenfor. Jeg sier ikke at det ikke finnes bud som lyver om å prøve å levere, men noen ganger er det en forklaring på hvorfor man ikke hørte at de kom. Anonymkode: d1221...880 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:58 #15 Del Skrevet i går, 05:58 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som tidligere bud opplevde jeg at folk ble sint og beskyldte meg for å lyve når dørklokken ikke fungerte skikkelig. Eller kanskje de hadde en toskete bjelle utenfor istedenfor. Jeg sier ikke at det ikke finnes bud som lyver om å prøve å levere, men noen ganger er det en forklaring på hvorfor man ikke hørte at de kom. Anonymkode: d1221...880 Det er ingen unnskyldning her. For vi har avtale om at budet kan sette pakken utenfor døra om vi ikke er hjemme. Faktisk så opplever vi ofte at Posten setter pakken utenfor døra uten å ringe på. Jeg hører at bilen kommer, står klar innenfor døra til å ta i mot, men så dropper de å ringe på. Ringeklokka mi virker, ja. Anonymkode: d4640...772 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:58 #16 Del Skrevet i går, 05:58 Jeg bor på en liten plass. Så her leverer de pakken uansett. De legger den i gangen til meg når jeg ikke er hjemme. Dem har til og med levert på jobb til meg hvis den må ha underskrift og dem ringer meg. Så her legger den inn det lille ekstra. Anonymkode: b6364...789 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:11 #17 Del Skrevet i går, 06:11 Samme her, var hjemme hele dagen og fikk beskjed fra Bring - at det ble forsøkt å levere, men ingen var hjemme. Kanskje Bring hadde hjemmekontor i går. Nå står det at pakken klargjøres til endelig destinasjon, og hvor er det - i himmelen? Anonymkode: 81203...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:29 #18 Del Skrevet i går, 06:29 Jeg synes det er så rart at man kan få "ikke plass i postkassen" beskjed for en liten boblekonvolutt og en stor postkasse. Samtidig driver de å spikrer store leveranser rett i postkassestativet 😅 Anonymkode: 5b2e9...067 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:28 #19 Del Skrevet i går, 08:28 De burde gjøre om datasystemet slik at GPS-posisjonen blir registeret når budet registrerer at de er på adressen men ingen er hjemme. Anonymkode: 55569...54e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #20 Del Skrevet 21 timer siden Dette skjedde heeeele tiden for noen år siden men ikke bare posten, også postnord, ups (de er værst) osv. eneste som alltid har levert har vært helthjem og fedex. De siste årene har jeg alltid krysset av for at de kan legge igjen pakken ved døren OG skriver alltid i kommentarfeltet (på engelsk) at jeg har dørklokke kamera. Da vet de at jeg kan se om noen har vært der eller ikke har ikke hatt det problemet siden, annet enn med ups, men de er scammere Anonymkode: 178ae...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå