AnonymBruker Skrevet 8. januar #41 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er mange kvinner som har så lite sexlyst. De klarer seg godt uten sex, kjøper etter hvert en hund eller et par katter og er aktive på sosiale medier. Da har de sitt liv. Sosiale medier og dyr er langt viktigere enn sex for mange kvinner. Anonymkode: 6680b...1ab Og kaffe og sjokolade ♥️ Anonymkode: 10f9f...f52 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #42 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Synes du skal være forsiktig med påstander/uttalelser du ikke vet noe om! Vi har gullbryllup om få år nettopp fordi jeg har stor respekt for henne og er glade i hverandre. Derimot er jeg forundret over at "alle" damer over 55 sier de har masse sex, gjerne med yngre menn. At det bare er kona mi som av forskjellige årsaker ikke har lyst lenger tror jeg rett og slett ikke noe på. Anonymkode: 0d06b...9d8 Det er et KG-fenomen. I virkeligheten gjelder det sikkert 1 av 1000 kvinner. Anonymkode: 442f9...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #43 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og kaffe og sjokolade ♥️ Anonymkode: 10f9f...f52 Jeg liker kaffe, sjokolade og vin. Har også veldig mye sex med kjæresten min. Tror de som mister lysten (som ikke er syke/ helsemessige årsaker) har utfordringer som kommer av at de har: 1. Blitt behandlet dårlig. I forhold kan dette være noe så lite som at partner har sagt eller gjort noe som sårer, som gjør at man mister tillit, respekt og følelser. Om man ikke kan prate om det så blir det ofte en ond sirkel. 2. Hatt dårlige erfaringer som singel. Følt seg brukt. Har gått over egne grenser og ligget med feil folk. 3. Partner har ikke tid til deg. Tar seg ikke tid til flørt eller kos, bruker ikke tid på forspill eller utforske hverandre i senga. Samlivet blir nedprioritert. 4. Ikke lært å elske egen kropp. Skammer seg over den eller hater deler av seg selv. Om man ikke en gang kan ha sensualitet eller onanere så lærer man ikke om hva man selv liker. Anonymkode: 4ea45...e1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #44 Del Skrevet 8. januar Sist jeg lå med noen var i 2022. Virkelig ikke noe savn akkurat nå, blir helt frastøtt og kvalm av hele opplegget. Men jeg håper jeg ikke vil være slik for alltid, savner å crushe hardt på noen og håper det skjer i nærmeste framtid. Med en hyggelig, oppegående og omtenksom person, i motsetning til mange av de andre jeg har møtt. Anonymkode: 2050a...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #45 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): For å gi tråden en helt annen retning, det finnes også de av oss som får både sex og forhold dersom vi ønsker, Anonymkode: a909c...fad Jeg kan ha sex mer eller mindre hver dag om jeg hadde hatt lyst. Kona har en ekstrem lett antennelig responsiv lyst. Tror ikke det har skjedd en, eneste gang at hun ikke får lyst med en gang jeg tar et initiativ. Når jeg leser denne tråden her, så får jeg nesten dårlig samvittighet som nesten aldri benytter meg av muligheten 😅 Anonymkode: bffe2...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #46 Del Skrevet 9. januar Jeg er helt ferdig med dating og forhold. Var med en flott mann i 25 år. Datet og hatt noen forhold etter det, fra datingsider. Etter opplevelser fra datingsider, har jeg helt mistet lysten på forhold og sex. Så med mindre jeg plutselig møter en uimotståelig mann i det virkelige liv, noe jeg tviler på. Så anser jeg meg for ferdig med sex. Synes uansett at sex er veldig oppskrytt Anonymkode: b0e7b...99f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #47 Del Skrevet 9. januar Du drar deg unødvendig ned. Eksen min sånn rent objektivt sett hadde ikke en veldig bra kropp, men hennes utstråling og selvtillit gjorde at hun alikevel tente meg. En kvinne trenger ikke være tynn og ha en modellkropp for å være god nok, selv om en del på KG tror det, det er så mange andre faktorer som spiller inn også Jeg hadde også litt tanker som deg når jeg var yngre, mange år uten sex, gå opp kvinner og forsonet meg egentlig med det, var og er overvektig og tenkte jeg hadde en kropp som ingen ville ha. Men når jeg bestemte meg for å gjøre en innsats for å endre på de negative tankene så fant jeg ut at jeg hadde dratt meg selv unødvendig ned, da kom selvtillit tilbake og skjønte at det ikke var så håpløst som jeg trodde. Om du ønsker å endre på dette er en annen sak, men jeg kunne lett veddet en månedslønn for at det er langt ifra så håpløst som du tror Anonymkode: 7fe25...37f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå