AnonymBruker Skrevet i går, 09:49 #21 Del Skrevet i går, 09:49 For å gi tråden en helt annen retning, det finnes også de av oss som får både sex og forhold dersom vi ønsker, som har avsluttet sexlivet. Jeg er en mann på 54 som har hatt mye sex opp gjennom årene, men som ikke har behovet lengre, og kan ikke tenke meg et nytt forhold noensinne igjen. Er fortsatt kåt, men velger heller å ordne det selv, enn å finne en ny dame. Alt for mye styr, og negative erfaringer med forhold. Så aldri noe forhold igjen for min del, verken av lang eller kortvarig varighet. Ferdig med den delen av livet. Anonymkode: a909c...fad 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:50 #22 Del Skrevet i går, 09:50 Druid skrev (2 timer siden): Folk ser på Ferrari: de kjøper Toyota. For det er det de trenger og kan bruke. Men selvfølgelig: er du redd for å bli brukt, er det jo lite poeng, da er du på jakt etter tullingene som kjøper bil på grunn av fargen eller om den er stilig. Det der gir ikke mening. Jeg jakter ikke på noen, kan du å lese? Anonymkode: 53e8f...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:10 #23 Del Skrevet i går, 10:10 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja. Fordi jeg er for stygg. Har en hudsykdom som har ødelagt utseendet mitt fullstendig. Så helt ok ut før dette brøt ut. Er slank, men hjelper ikke det når jeg er så stygg. Har samboer, men klarer ikke nærhet og sex. Har gitt han tillatelse til å være utro, men han vil ikke. Han vil heller ikke forlate meg. Anonymkode: 27bb3...cc1 Hvilken sykdom er det snakk om? Anonymkode: 36069...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:25 #24 Del Skrevet i går, 11:25 Håper å få sexlivet igang igjen. Jeg synes ikke det er noe kjekt med sexløst forhold. Anonymkode: b35ad...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:36 #25 Del Skrevet i går, 11:36 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spiller jo ingen rolle hvor uperfekt mannen selv er. Han kommer uansett alltid til å ønske seg en perfekt 20 år gammel instababe, eller noe lignende det er umulig for helt vanlige kvinner å leve opp til. Er man ikke ung med perfekt kropp kommer man aldri til å bli bedre enn trøstepremie for menn, og det ønsker jeg ikke for meg selv. Anonymkode: 730f4...27b Du er proppfull av fordommer mot menn. Etter 30 endrer markedet seg. Kvinner har mye som er attraktivt for menn, som ikke vektlegges i samme grad i ung alder. Kvinner representerer ofte trygghet, omsorg og en sterk lojalitet. Dette er noe mange menn setter mer og mer pris på med alder, fordi menn trenger dette. Det er en omvei til mannens hjerte. For mange kvinner er 30-årene deres store mulighet til å finne en god partner. Om du er positiv, trygg og tålmodig. Da kan du vekke mange instinkter i en mann, som til slutt skaper et begjær, det er opp til deg. Det sterkeste begjæret skapes av ord og handlinger, som er et resultat av en personlighet. Anonymkode: 6680b...1ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:52 #26 Del Skrevet i går, 11:52 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du er proppfull av fordommer mot menn. Etter 30 endrer markedet seg. Kvinner har mye som er attraktivt for menn, som ikke vektlegges i samme grad i ung alder. Kvinner representerer ofte trygghet, omsorg og en sterk lojalitet. Dette er noe mange menn setter mer og mer pris på med alder, fordi menn trenger dette. Det er en omvei til mannens hjerte. For mange kvinner er 30-årene deres store mulighet til å finne en god partner. Om du er positiv, trygg og tålmodig. Da kan du vekke mange instinkter i en mann, som til slutt skaper et begjær, det er opp til deg. Det sterkeste begjæret skapes av ord og handlinger, som er et resultat av en personlighet. Anonymkode: 6680b...1ab Dette stemmer ikke. Åpenbart ikke skrevet av en mann. Anonymkode: 53e8f...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:56 #27 Del Skrevet i går, 11:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette stemmer ikke. Åpenbart ikke skrevet av en mann. Anonymkode: 53e8f...366 Du tok meg raskt der. Hilsen Selma 19 Anonymkode: 6680b...1ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:09 #28 Del Skrevet i går, 12:09 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du er proppfull av fordommer mot menn. Etter 30 endrer markedet seg. Kvinner har mye som er attraktivt for menn, som ikke vektlegges i samme grad i ung alder. Kvinner representerer ofte trygghet, omsorg og en sterk lojalitet. Dette er noe mange menn setter mer og mer pris på med alder, fordi menn trenger dette. Det er en omvei til mannens hjerte. For mange kvinner er 30-årene deres store mulighet til å finne en god partner. Om du er positiv, trygg og tålmodig. Da kan du vekke mange instinkter i en mann, som til slutt skaper et begjær, det er opp til deg. Det sterkeste begjæret skapes av ord og handlinger, som er et resultat av en personlighet. Anonymkode: 6680b...1ab Og så har du de av oss som ikke er hverken spesielt omsorgsfulle eller tålmodige. Ikke bare ser jeg feil ut, jeg er feil også. Jeg er dessuten 40+, så jeg er verdiløs, og har allerede vært det et par år. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dette stemmer ikke. Åpenbart ikke skrevet av en mann. Anonymkode: 53e8f...366 Kan godt være skrevet av en mann, men med agenda så klart. Det er i så fall en mann som ønsker seg en som skal stelle og dulle med ham, det er derfor fokus er på tålmodighet og omsorg og alt det der. Menn synes jo det er praktisk med mamma og hushjelp, vet du vel. Ja, og så tømmestasjon. Det er nemlig kjekt å ha når de har stirret litt for lenge på ungjentene på Instagram. Anonymkode: 730f4...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:21 #29 Del Skrevet i går, 12:21 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken sykdom er det snakk om? Anonymkode: 36069...40c Nevrofibromatose type 1. jeg er forholdsvis mildt/moderat rammet og ikke så ille som det som kommer opp når man googler. Fjerner jevnlig fibromer med laser, men kommer av og til nye. Jeg har egentlig ganske pene trekk med høye kinnbein, slank, markert midje osv, men det hjelper ingenting når huden er så stygg. Ville mye heller vært overvektig med pen hud. Jeg klarer ikke tanken på å bli tatt på en gang. Vi prøvde å ha sex i januar i fjor, men måtte avbryte fordi jeg ikke klarte. Før dette brøt ut hadde vi ofte sex. Jeg er født med sykdommen, men det brøt ut først i voksen alder. Det å være stygg er helt forferdelig og har i tillegg gitt meg en ekstrem sosial angst. Anonymkode: 27bb3...cc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:48 #30 Del Skrevet i går, 12:48 Når kjerringa var ferdig med overgangsalder var det også slutt på sex. Null lyst lenger. Er forundret over alle tråder her inne der en får inntrykk av at alle damer over 55 har sex med yngre menn? Tror ikke det, nei. Anonymkode: 0d06b...9d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
advent Skrevet i går, 12:56 #31 Del Skrevet i går, 12:56 Jeg har hatt masse god sex, en del dårlig sex og selvfølgelig også helt elendig sex. Jeg tror jeg vaker rundt å være aseksuell. Sex er rett og slett ikke viktig eller nødvendig for meg. Tross fin, slank kropp og mange menn som ønsker å være med meg, så lander jeg på at jeg har det bedre uten. Jeg liker rett og slett å bruke tid på andre ting. Sex er ikke på lista mi. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:57 #32 Del Skrevet i går, 12:57 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når kjerringa var ferdig med overgangsalder var det også slutt på sex. Null lyst lenger. Er forundret over alle tråder her inne der en får inntrykk av at alle damer over 55 har sex med yngre menn? Tror ikke det, nei. Anonymkode: 0d06b...9d8 Jøss, forundrer meg at hun ikke sklir av stolen for deg om du holder samme tone overfor henne som om henne... Anonymkode: 88dbe...246 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:05 #33 Del Skrevet i går, 13:05 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jøss, forundrer meg at hun ikke sklir av stolen for deg om du holder samme tone overfor henne som om henne... Anonymkode: 88dbe...246 Synes du skal være forsiktig med påstander/uttalelser du ikke vet noe om! Vi har gullbryllup om få år nettopp fordi jeg har stor respekt for henne og er glade i hverandre. Derimot er jeg forundret over at "alle" damer over 55 sier de har masse sex, gjerne med yngre menn. At det bare er kona mi som av forskjellige årsaker ikke har lyst lenger tror jeg rett og slett ikke noe på. Anonymkode: 0d06b...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:47 #34 Del Skrevet i går, 13:47 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Synes du skal være forsiktig med påstander/uttalelser du ikke vet noe om! Vi har gullbryllup om få år nettopp fordi jeg har stor respekt for henne og er glade i hverandre. Derimot er jeg forundret over at "alle" damer over 55 sier de har masse sex, gjerne med yngre menn. At det bare er kona mi som av forskjellige årsaker ikke har lyst lenger tror jeg rett og slett ikke noe på. Anonymkode: 0d06b...9d8 Jo, jeg kommenterte noe jeg vet noe om, at du kalte henne kjerring og omtalte det som om det var personlig mot deg. Anonymkode: 88dbe...246 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:57 #35 Del Skrevet i går, 13:57 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jo, jeg kommenterte noe jeg vet noe om, at du kalte henne kjerring og omtalte det som om det var personlig mot deg. Anonymkode: 88dbe...246 Tøv. Hun kommer fra Vestlandet, og der er det en kjærlig ting og si "Kjerring" Altså som i "KJÆR" Personlig mot meg??? Anonymkode: 0d06b...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:04 #36 Del Skrevet i går, 14:04 advent skrev (1 time siden): Jeg har hatt masse god sex, en del dårlig sex og selvfølgelig også helt elendig sex. Jeg tror jeg vaker rundt å være aseksuell. Sex er rett og slett ikke viktig eller nødvendig for meg. Tross fin, slank kropp og mange menn som ønsker å være med meg, så lander jeg på at jeg har det bedre uten. Jeg liker rett og slett å bruke tid på andre ting. Sex er ikke på lista mi. Det er mange kvinner som har så lite sexlyst. De klarer seg godt uten sex, kjøper etter hvert en hund eller et par katter og er aktive på sosiale medier. Da har de sitt liv. Sosiale medier og dyr er langt viktigere enn sex for mange kvinner. Anonymkode: 6680b...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
advent Skrevet i går, 14:10 #37 Del Skrevet i går, 14:10 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er mange kvinner som har så lite sexlyst. De klarer seg godt uten sex, kjøper etter hvert en hund eller et par katter og er aktive på sosiale medier. Da har de sitt liv. Sosiale medier og dyr er langt viktigere enn sex for mange kvinner. Anonymkode: 6680b...1ab Er det et problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:46 #38 Del Skrevet i går, 14:46 Ja, har aldri lyst. Er vel tre-fire år siden sist eller noe. Tenker aldri på det. Har vært interessert i sex før. Men nå føler jeg meg veldig aseksuell. Har ikke barn og går ikke på hormonpreparater heller. Har egentlig fått en slags aversjon mot sex. Uten at det har skjedd noe i mellomtiden. Nå er det rart for meg at folk er så opptatt av det. Anonymkode: 5309d...f70 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #39 Del Skrevet 21 timer siden Etter at lipødemet mitt eskalerte under siste svangerskap så har ikke samboer villet ha sex (eller annen fysisk kontakt) med meg. Snart 9 år sist. Syns det er vanskelig. Tar aldri initiativ lenger jeg heller, for vet jeg bli ør avvist. Og når han antakelig syns jeg er helt grusom så syns nok resten av verden det også. K47 Anonymkode: 701d6...f0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #40 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Synes du skal være forsiktig med påstander/uttalelser du ikke vet noe om! Vi har gullbryllup om få år nettopp fordi jeg har stor respekt for henne og er glade i hverandre. Derimot er jeg forundret over at "alle" damer over 55 sier de har masse sex, gjerne med yngre menn. At det bare er kona mi som av forskjellige årsaker ikke har lyst lenger tror jeg rett og slett ikke noe på. Anonymkode: 0d06b...9d8 Manglende lyst er normalt under og etter overgangsalderen. Anonymkode: 10f9f...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå