AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar De jeg har nå er bare helt tynne og syns ikke det varmer noe særlig. Rios til noen som faktisk er varme? Må ikke være ull. Anonymkode: 87de0...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar Thermo strømpebuksene i fleece pleier å være gode og varme, og mye mer behagelig enn ull. https://www.bonprix.no/produkt/termo-fleecestrompebukse-140den-2-pack-sort-sort-960005/ Anonymkode: 1aa81...3f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 7. januar #3 Del Skrevet 7. januar Jeg synes alt annet enn ull blir klamt. Det desidert varmeste ullundertøyet jeg har er Artic fra Brynje. Har også vert veldig fornøyd med Devold duo active om du ser etter rimeligere ullundertøy som også er varmt og slitesterkt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4 Del Skrevet 7. januar Ulvang thermo Anonymkode: 2efde...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugline Skrevet 7. januar #5 Del Skrevet 7. januar Jeg elsker aclima. Hvis det er skikkelig kaldt har jeg 2 lag ullundertøy - ullnetting innerst og et vanlig ullundertøy utenpå. Funker helt topp, og jeg er en frysepinne. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #6 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): De jeg har nå er bare helt tynne og syns ikke det varmer noe særlig. Rios til noen som faktisk er varme? Må ikke være ull. Anonymkode: 87de0...e4d Hvis det ikke må være ull ville jeg sjekket ut disse: https://www.europris.no/p-tights-str-s-m-l-xl-velvet-brush-190484 De er veldig varme og veldig komfortable. Anonymkode: b8efc...74f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #7 Del Skrevet 7. januar Sjelk ut Lanullva. De er strikket i en teknikk som gjør at det blir luftig. Koster, men fungerer veldig godt. Anonymkode: 52844...b0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #8 Del Skrevet 8. januar Lanullva, holder i tusen år gjør det også 🥰 Anonymkode: 1fa3c...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 8. januar #9 Del Skrevet 8. januar Lanullva. Elsker klærne mine derfra, myke og gode og varme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #10 Del Skrevet 8. januar Ugline skrev (På 7.1.2025 den 21.57): Jeg elsker aclima. Hvis det er skikkelig kaldt har jeg 2 lag ullundertøy - ullnetting innerst og et vanlig ullundertøy utenpå. Funker helt topp, og jeg er en frysepinne. Dette er fasit! Funker fjell. Anonymkode: df1d4...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #11 Del Skrevet 10. januar Signerer på Aclima og Lanullva. Anonymkode: 5a23f...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Del Skrevet 10. januar Lanullva og Nøstebarn har tykkere ull. Pris deretter, men kvaliteten er så som så. Ikke forvent lang levetid på ull generelt. Ren ull inneholder ikke stoffer som gjør det slitesterke. Om du kjenner noen så kan du få noen til å strikke ullongs til deg som du har utenpå ullundertøy. Ungene bruker dette og det er godt og varmt. Anonymkode: db7b9...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 11. januar #13 Del Skrevet 11. januar (endret) https://ulvang.com/no/rav-pants--78005-1110X?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAp4O8BhAkEiwAqv2UqBe_rmBrMXykkkC3WICO8M7BfckweJVSUo6Q9EeKDQYCaBtM7_y1JhoCregQAvD_BwE https://tuftewear.no/collections/polar-til-dame/dame Endret 11. januar av Ella Grisella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #14 Del Skrevet 11. januar Kanskje denne fra Devold kan fungere: https://www.devold.com/nb-no/expedition-arctic-pro-longs-wmn-1a302624/?color=422A Den ser i alle fall varm og tykk ut. Har god erfaring med holdbarheten til Devold. Anonymkode: bc165...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #15 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 7.1.2025 den 17.04): De jeg har nå er bare helt tynne og syns ikke det varmer noe særlig. Rios til noen som faktisk er varme? Må ikke være ull. Anonymkode: 87de0...e4d Utendørs bruker jeg Janus tykk ulljoggebukse, under tykk og stor dunparkas. Viktigere å være varm enn ovordan det ser ut mellom nedre parkaskant og øvre støvelkant. Innendørs byttes det. Anonymkode: 78de6...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #16 Del Skrevet 11. januar Jeg bruker Devold Expedition som stillongs under når det er kaldt. Og Janus ullfrotte joggebukse hvis ikke skal ha bukse over. Men den får plass under utebukse/skibukse hvis det er veldig kaldt. Anonymkode: 08692...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #17 Del Skrevet 11. januar Signerer også for Lanullva og Aclima. Lanullva er det mest behagelige, mens Aclima er mer slitesterkt. Anonymkode: c91c1...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå