AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #21 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er også alene med 2 barn, ikke i nærheten av at de koster titusener i måneden allikevel nei. Du støtte til barnetilsyn som dekker litt over 60 prosent av SFO og utvidet barnetrygd. Anonymkode: 8d4d5...bd0 Jo, de gjør det. Det rommet eksta i Oslo koster meg mange tusen ekstra i mnd. Anonymkode: 82b98...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #22 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jo, de gjør det. Det rommet eksta i Oslo koster meg mange tusen ekstra i mnd. Anonymkode: 82b98...5c1 Påstanden var "Barn koster mange titusener hver mnd hvis man skal holde seg på et gjennomsnittsnivå av hva normale barn koster." Det gjør de ikke. Det rommet ekstra i Oslo koster deg mange TITUSENER ekstra i MÅNEDEN? Da er det at du bor for dyrt som er problemet, ikke at det å ha barn koster mange titusener i måneden. Da vet du ikke hva som menes med hverken "mange" eller "titusener". Anonymkode: 8d4d5...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #23 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Påstanden var "Barn koster mange titusener hver mnd hvis man skal holde seg på et gjennomsnittsnivå av hva normale barn koster." Det gjør de ikke. Det rommet ekstra i Oslo koster deg mange TITUSENER ekstra i MÅNEDEN? Da er det at du bor for dyrt som er problemet, ikke at det å ha barn koster mange titusener i måneden. Da vet du ikke hva som menes med hverken "mange" eller "titusener". Anonymkode: 8d4d5...bd0 Hvem prater om titusenvis av kroner i barnebidrag? Anonymkode: 82b98...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #24 Del Skrevet 11 timer siden Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte når jeg fikk vite at hn skulle betale 200kr pr. mnd på null samvær. Hn tjente mer på å søke barnetillegg enn hn betslte i barnebidrag uten å ha kontakt med barnet. Hvor moralskt forkastelig er ikke det. Anonymkode: 23136...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå