Gå til innhold

Erfaring med Swedish grace-servise?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme. Sett flere anbefale det her inne, og synes det er utrolig pent. Jeg synes alle fargene er fine, men heller det hvite enn det som heter «havre» for meg. Jeg tror det blå og grønne er veldig fint sammen, eller en av de fargene eller en av de hvite med det rosa. Kan se for meg at «havre» kan passe med det rosa, men likte mer det rene hvite. Rosa og blått blir veldig sukkersøtt, så heller nok mer mot rosa og grønt, eller rosa og hvitt her, om det skulle vært en blanding. 

Endret av Daisy-love
Skrev feil.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har div skåler og tallerkener i rosa, lys blått og grått. Muligens sukkersøtt for noen, men jeg synes de er fine sammen 🙂Veldig holdbart, minimalt med riper etter mye bruk og oppvaskmaskin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tenker å kjøpe nytt servise, og synes dette ser fint ut: https://www.nordicnest.no/merkevarer/rorstrand/swedish-grace/

Noen som har erfaring med dette, blir det fort riper feks? Tar gjerne i mot tips til fine fargekombinasjoner hvis noen har godt øye for slikt ☺️

Anonymkode: 1c90c...b66

Det var ett fint servise ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hatt det i over ti år, og bortsett fra mørk grå holder det seg veldig godt. Mørk grå fikk mange klager da det lett ble riper i det, så usikker på om de endret på produksjonen. Har flest av de små tallerknene på 21 cm da de er så velegnet til frokost, lunsj, kvelds og forrett. De fargene jeg har nå, hvit, grønn, rosa og Winter Grace lar seg veldig fint kombinere.

Anonymkode: 0d10f...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lett å kjøpe til deler forresten, og det er nok ikke et servise som kommer til å gå ut av produksjon mtp historien til serviset.

Anonymkode: 0d10f...87d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hele familien har det. Tåler mye. Her mikser vi alt av farger. 

Anonymkode: c947a...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for svar dere, det høres jo veldig lovende ut 🤩 ts

Anonymkode: 1c90c...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...