AnonymBruker Skrevet 8. januar #21 Del Skrevet 8. januar jeg har aldri hatt så fint hår som etter at jeg slutte vaske det hver dag, noen ganger to ganger om dagen pga trening osv.. Nå er det to ganger i uka max og håret er alltid fresh og pent. Anonymkode: 38f77...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 8. januar #22 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Om dusjing etter trening leser/hører jeg stadig at folk dusjer, men ikke vasker håret etter trening fordi håret blir slitt. Og jeg skjønner ikke helt hvordan det er mulig å la være å vaske håret, med mindre folk svetter mye mindre enn det jeg gjør? Og hva slags frisyrer er det folk har som lar seg gres og styles til å se fine ut etter en treningsøkt uten å vaske håret etterpå? Jeg sier IKKE at alle andre tar feil, jeg har bare veldig lyst til å vite hvordan dere får det til. Jeg trener 4-5 ganger i uka, og vasker håret etter hver eneste treningsøkt, uten unntak. Please hjelp meg!! Anonymkode: 29c42...570 Jeg trener så og si hver dag. Jeg har håret i en høy hestehale eller flette under trening. Vasker håret kun 2-3 ganger i uken, og enten så skyller jeg håret om jeg har hatt løpe økt (eneste gangen jeg blir svett på hodebunnen), eller så bare lufttørke jeg det og grer imellom 😊 går som regel med løst hår eller flette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 8. januar #23 Del Skrevet 8. januar Tror vi alle er forskjellige. Jeg må alltid vaske håret etter trening. Svetter ikke mye generelt, men blir alltid svett i nakke, panne og tinninger. Skulle ønske jeg slapp siden håret jo blir slitt, men tror vi bare er forskjellige der med hvordan vi svetter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #24 Del Skrevet 8. januar Jeg svetter så mye i hodet at jeg er klissvåt i håret. Ser ut som jeg har dusjet 🤣 må dusje håret etter hver trening. Anonymkode: a5498...fbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #25 Del Skrevet 8. januar Svetter mest i ansikt og hodebunn så her er det ingen bønn. Må vaske håret etter trening! Anonymkode: 7fbbc...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #26 Del Skrevet 8. januar Jeg pleier å skylle håret og bruke balsam. Det blir for tørt om jeg vasker det for ofte. Anonymkode: e198b...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #27 Del Skrevet 11. januar Jeg tenker alltid som følgende når jeg forsvarer at jeg alltid vasker håret etter trening og aktivitet (som er stort sett daglig): Håret er dødt materiale som jeg regelsmessig klipper av. Det er ikke så verdifullt som folk vil ha det til. Huden er verdifull. Mulig håret hadde fremstått som mer glansfult om jeg vasket det sjeldnere, men jeg må fjerne svetten i hodebunnen. Den er grobunn for bakterievekst, sopp, og den vil raskt begynne å lukte (selv om du ikke kjenner det selv). Dette i seg selv kan gi håravfall. Har tjukt halvlangt hår og vasker det minst 6 ganger i uken. Alt annet er utelukket. Jeg vil være ren hver dag. Anonymkode: ed6cb...9d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #28 Del Skrevet 11. januar Aldri svetta på den måten at jeg må vaske håret. Kan gjerne ha svetten rennende ned i trynet på meg når jeg løper på tredemølla, men håret ser like greit ut. Vasker det annenhver dag uansett. Egentlig for mye. Anonymkode: 716f0...1a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saima Skrevet 13. januar #29 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 11.21): Jeg svetter så mye i hodet at jeg er klissvåt i håret. Ser ut som jeg har dusjet 🤣 må dusje håret etter hver trening. Anonymkode: a5498...fbf Samme her🤭Har forsøkt å bare skylle det, men syns det ser skittent ut. Tynt og fint hår i tillegg🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #30 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 7.1.2025 den 18.19): Jeg vasker håret etter kondisjon, men blir ikke så svett av styrketrening av det er nødvendig. Anonymkode: d1c0e...f66 Samme her Anonymkode: 36a3b...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå