Gå til innhold

Møtte pappaen til en venninne online for sexmøte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dårlig beskrevet., men jeg ble singel i høst og ville utforske bdsm. Ordnet meg en side der og ønsket å møte en med erfaring. Er selv 44 år, og tenkte jeg kunne strekke meg for å møte en i 50 årene. 

Kom i kontakt med en fra samme by, kjemien var upåklagelig, vi hadde samme interesser og mål for dette og vi snakket sammen i flere dager før vi ble personlige. Samtalen fortsatte på «fake» snapkonto hvor vi etterhvert skulle utveksle bilde. Han sendte først. Og til min store forskrekkelse gjenkjente jeg mannen. Det var et gammelt bilde av han, han var kanskje 10-15 år yngre, men det var ingen tvil om at det var faren til en nær venninne av meg. Jeg fikk panikk, og svarte han ikke. Han vet ikke hvem jeg er, jeg slettet han og blokkerte han. 

Dillemmaet mitt er om jeg skal fortelle henne.
Hun har for flere år siden fortalt meg om at faren var utro. Slik jeg husker det, var han i et lengre forhold på utsiden av ekteskapet med hennes mor, og de trodde det var en engangs hendelse. 

Før han sendte meg bilde, fortalte han meg på tampen at han faktisk er gift, men har alltid hatt behov for noe mer. At han har møtt damer utenom i mange mange år.

For min del, som er helt ukjent i dette etter mange års samboerskap, var jeg ikke så opptatt av hans ekteskap. For vi hadde utvekslet så mye som førte til at jeg var fortrolig med han og trodde på at han kunne lære meg mye, uten å tenke konsekvenser. Jeg er tross alt singel. 

Jeg er bare så sjokkert! Stum for ord. Jeg vet ikke om jeg kan betro meg med dette til noen jeg kjenner. Det er kanskje best å holde det for meg selv det jeg vet om han. For min egen del så vil jeg heller ikke at han skal finne ut hvem jeg er, noe som lett kan avsløres om venninnen min begynner å fortelle hva hun vet om han. 

Jeg er bare veldig sjokkert. Dette er en mann rett over 60 år, med fire barn i alder 20-42, tilsynelatende gift i ca 35-40 år, perfekt fasade med karriere, kone, hus og hjem. Godt likt blant folk flest, blid og hyggelig, jovial og diplomatisk, sprek og kreativ. 

Babler i vei her nå, men ja, jeg er bare totalt satt ut her.

Anonymkode: 5c385...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er vel en sak mellom kona hans og han. Du trenger ikke å si noe eller gå noe videre med ham.

Men det slik jeg ser det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan da ikke være så naiv og sjokkert? Du har gått online for å finne seg en sex mentor i BDSM. 

Anonymkode: 31b19...cf7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes du bør skamme deg over å bidra til løgn og utroskap. Ja, for det var jo ikke infoen om at han var gift som fikk deg til å ombestemme deg, men bildet han sendte senere.

Skal du fortelle dette til noen, så må det jo bli kona hans, ikke DATTEREN! Et ektepar vil ikke nødvendigvis at barna deres skal vite om alt som skjer i ekteskapet deres.

Anonymkode: f2d95...95b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes du bør skamme deg over å bidra til løgn og utroskap. Ja, for det var jo ikke infoen om at han var gift som fikk deg til å ombestemme deg, men bildet han sendte senere.

Skal du fortelle dette til noen, så må det jo bli kona hans, ikke DATTEREN! Et ektepar vil ikke nødvendigvis at barna deres skal vite om alt som skjer i ekteskapet deres.

Anonymkode: f2d95...95b

Jeg kunne forklart bedre, var bare så sjokkert,

Den gangen hun fortalte at faren hadde et forhold på si, så var det med en jente på hennes alder. Hun hadde blitt fortalt dette av sin mor, som kastet han ut en periode, men tok han tilbake. 
Jeg forstår jo nå at dette er en livsstil han hele veien har levd, og familien tror det var et engangstilfelle. 

Det vonde den gangen var at de tre eldste barna ble involvert av mor og det skapte dårlig forhold mellom barna og far den gangen. 
De to eldste fikk vite alt som mor visste, og tok derfor kontakt med den vedkommende kvinnen for å be henne holde seg langt unna deres far. 
Venninnen min hadde det skikkelig vondt og det var en lang tung periode for henne dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan da ikke være så naiv og sjokkert? Du har gått online for å finne seg en sex mentor i BDSM. 

Anonymkode: 31b19...cf7

Jeg var ikke forberedt på å møte en jeg kjente til, en venninnes far. Er mye man kan se for seg i livet, men det hadde jeg ikke. Så da er jeg vel naiv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg var ikke forberedt på å møte en jeg kjente til, en venninnes far. Er mye man kan se for seg i livet, men det hadde jeg ikke. Så da er jeg vel naiv da.

Hva er du egentlig sjokkert over? 

At 90% av alle gifte kjekke menn med fin fasade er utro?

For det kan jeg bekrefte at de er, etter 10 år som singel etter fylte 40 😉 

Anonymkode: 7be19...d2b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du er nok det ja. Ikke et godt utgangspunkt til å utforske BDSM det. Da blir du nok fort utnyttet på en dårlig måte, mens det egentlige skal være et trygt samspill. 

Anonymkode: e04dc...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok, da har vi fått det på det rene, at jeg er naiv.

Tilbake til venninna mi. Hadde du ville levd i uvissheten, eller ville du ha visst. Det er vel neppe bare jeg som treffer på kjentfolk der inne. Kanskje det er flere venner av henne som gjør det samme. Ville du vist? Eller skal alle venner rundt vite og ikke si noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dårlig beskrevet., men jeg ble singel i høst og ville utforske bdsm. Ordnet meg en side der og ønsket å møte en med erfaring. Er selv 44 år, og tenkte jeg kunne strekke meg for å møte en i 50 årene. 

Kom i kontakt med en fra samme by, kjemien var upåklagelig, vi hadde samme interesser og mål for dette og vi snakket sammen i flere dager før vi ble personlige. Samtalen fortsatte på «fake» snapkonto hvor vi etterhvert skulle utveksle bilde. Han sendte først. Og til min store forskrekkelse gjenkjente jeg mannen. Det var et gammelt bilde av han, han var kanskje 10-15 år yngre, men det var ingen tvil om at det var faren til en nær venninne av meg. Jeg fikk panikk, og svarte han ikke. Han vet ikke hvem jeg er, jeg slettet han og blokkerte han. 

Dillemmaet mitt er om jeg skal fortelle henne.
Hun har for flere år siden fortalt meg om at faren var utro. Slik jeg husker det, var han i et lengre forhold på utsiden av ekteskapet med hennes mor, og de trodde det var en engangs hendelse. 

Før han sendte meg bilde, fortalte han meg på tampen at han faktisk er gift, men har alltid hatt behov for noe mer. At han har møtt damer utenom i mange mange år.

For min del, som er helt ukjent i dette etter mange års samboerskap, var jeg ikke så opptatt av hans ekteskap. For vi hadde utvekslet så mye som førte til at jeg var fortrolig med han og trodde på at han kunne lære meg mye, uten å tenke konsekvenser. Jeg er tross alt singel. 

Jeg er bare så sjokkert! Stum for ord. Jeg vet ikke om jeg kan betro meg med dette til noen jeg kjenner. Det er kanskje best å holde det for meg selv det jeg vet om han. For min egen del så vil jeg heller ikke at han skal finne ut hvem jeg er, noe som lett kan avsløres om venninnen min begynner å fortelle hva hun vet om han. 

Jeg er bare veldig sjokkert. Dette er en mann rett over 60 år, med fire barn i alder 20-42, tilsynelatende gift i ca 35-40 år, perfekt fasade med karriere, kone, hus og hjem. Godt likt blant folk flest, blid og hyggelig, jovial og diplomatisk, sprek og kreativ. 

Babler i vei her nå, men ja, jeg er bare totalt satt ut her.

Ånei. Ikke fortell. Venninna di har ikke lyst til å vite dette. Garantert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville du visst det om det var din far?

Anonymkode: dea56...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har vi fått det på det rene, at jeg er naiv.

Tilbake til venninna mi. Hadde du ville levd i uvissheten, eller ville du ha visst. Det er vel neppe bare jeg som treffer på kjentfolk der inne. Kanskje det er flere venner av henne som gjør det samme. Ville du vist? Eller skal alle venner rundt vite og ikke si noe?

Hvordan gikk det med venninnen din forrige gang hun fikk vite at faren var utro?

Er dette informasjon hun har behov for, vil det gagne henne PÅ NOEN SOM HELST MÅTE å få vite at faren har et forhold/er utro?

Synes personlig du bør holde kjeft. Har opplevd selv at en venninne av meg hadde et kort forhold til min far, kunne klart meg uten den informasjonen. Skal du si noe til noen så fortell mannen at han bør vise mer diskresjon i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...