AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:31 #1 Del Skrevet mandag kl 22:31 Får hele tiden driftsproblemer på mobil banken og får da heller ikke oversikt over mine konti. Alle kortene faller fra hverandre og kortene er laget av plast mister kortnummer fordi det slites vekk etter kort tid. Kortene er enda verre de styggeste kortene. Ja, skal bytte bank. Flere med disse problemene? Anonymkode: 74c5f...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:53 #2 Del Skrevet mandag kl 22:53 Kortene som faller fra hverandre går igjen i flere banker, er jo bare til å bestille nye kort. Ellers så fungerer mobil appen ganske bra. Den er faktisk bedre enn det sbanken var i sin tid. Jeg er delvis fornøyd med banken, litt dårlig erfaring med kundeservice. Om en spør om det samme til forskjellige kundebehandlere så svarer hver og en forskjellig...Savner gamle sbanken som jeg kuttet ut etter DNB oppkjøpet. Anonymkode: db03b...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:08 #3 Del Skrevet i går, 00:08 Er fornøyd med SB1. Har ikke merket problemer med kortene, men mine ligger fritt i bilen, ingen lommebok. Har merket driftsproblemer en sjelden gang, men vil anslå maks to ganger i året. Anonymkode: f2462...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:15 #4 Del Skrevet i går, 00:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Får hele tiden driftsproblemer på mobil banken og får da heller ikke oversikt over mine konti. Alle kortene faller fra hverandre og kortene er laget av plast mister kortnummer fordi det slites vekk etter kort tid. Kortene er enda verre de styggeste kortene. Ja, skal bytte bank. Flere med disse problemene? Anonymkode: 74c5f...99d Slutt å klag det finnes flere, bedre og billigere banker en denne griske banken du klager på. Anonymkode: 22e07...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:18 #5 Del Skrevet i går, 02:18 Jeg har hatt problemer med kort som ikke kunne brukes til det jeg trengte på Vipps. Mye dårlig kundeservice. Nettbanken fungerer ok. Anonymkode: 38a76...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:02 #6 Del Skrevet i går, 06:02 Av de mobilbankene jeg har brukt så er spb sin den beste. Opplever sjelden problemer med den. Hva gjelder kortene så slites ikke de noe fortere enn andre kort. Anonymkode: 7d56e...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:07 #7 Del Skrevet i går, 06:07 Har hatt SB1 i snart 30 år. Har ingenting å klage på. Anonymkode: 59203...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:16 #8 Del Skrevet i går, 06:16 Har vært kunde der hele mitt voksne liv, veldig fornøyd med nettbanken (her i huset er det mannen med DNB som ofte er fortvila over nedetid eller bugs) og at kort faller fra hverandre har jeg aldri opplevd. Eneste jeg kan si er at jeg ikke liker designet/utseendet på kortene, men det går bra. Anonymkode: 4b524...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:30 #9 Del Skrevet i går, 06:30 Byttet fra DnB for noen år siden, pga alle problemer med nedetid, til sparebank1. Opplever at det er mye tull med sparebank1 også. Har gått over til Revolut til hverdagsbruk, og sparebank1 til lønn/sparing/regninger. Anonymkode: 8dbd6...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:39 #10 Del Skrevet i går, 06:39 har hatt spb1 siden jeg ble LO medlem for mange år siden (2000) før det var jeg hos Nordea i 15år, så jeg er vel det som kalles en trofast kunde, så valget ble å beholdt banken etter å ha forlatt LO (2018) fordi vi hadde en super rådgiver, men i det siste har vi oppplevd dårligere kundebehandling, manglende tilbud og er nå på jakt etter ny bank men de andre har mye dårligere mobilbank enn spb1 så det er litt vanskelig å velge en av de.. Tror vi havner på å gå tilbake til Nordea.. Anonymkode: 9af62...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå