AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:09 #1 Del Skrevet mandag kl 22:09 Er det noen statistikker på dette? Av alle single kvinner som er på jakt etter kjæreste, hvor stor prosentandel er på app/Tinder? Anonymkode: 24851...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:17 #2 Del Skrevet mandag kl 22:17 Det vet jeg ikke. Jeg bare at JEG ikke er der. Og at jeg ikke har tenkt til det heller. Anonymkode: 5697b...ea9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:18 #3 Del Skrevet mandag kl 22:18 Er heller ikke der, uten noen plan om å bli det. Syns det er en dårlig måte å møte noen og syns også det blir litt for enkelt å komme i dårlige situasjoner. Virker som at det er mange vanskelige mennesker der inne. Anonymkode: c6a34...a96 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:23 #4 Del Skrevet mandag kl 22:23 Vanskelig å si. Jeg selv har brukt tinder av og på over noen år, der jeg har møtt nåværende kjæreste, samt eks-kjærester. Har flere venninner som har møtt sine kjærester på tinder. Så vi er en gjeng single kvinner som har brukt/bruker appen:) Anonymkode: 8e11c...515 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:30 #5 Del Skrevet mandag kl 22:30 Jeg pleide å være der, men gidder ikke det lenger. Sikkert ikke noe tap for tinder heller da. Anonymkode: 8fc18...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:34 #6 Del Skrevet mandag kl 22:34 Det er vel også interresant hvordan fordelingen av brukerne på tinder er? Jeg vet ikke hvor pålitelig kilden er, men denne sier at 75 % av Tinder brukere er menn (roast.dating) Anonymkode: 407ed...ace 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:40 #7 Del Skrevet i går, 07:40 Få. Tipper 20% av mine single venninner er der. og 70-80% av brukere på tinder er menn Anonymkode: 5276e...621 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:46 #8 Del Skrevet i går, 07:46 Var innom, men ble for brutalt. Konseptet er dehumaniserende… folk blir mentalt utmattet og desillusjonert av det Anonymkode: 3a3d4...522 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet i går, 08:52 #9 Del Skrevet i går, 08:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var innom, men ble for brutalt. Konseptet er dehumaniserende… folk blir mentalt utmattet og desillusjonert av det Anonymkode: 3a3d4...522 Veldig enig. Har brukt Tinder og andre datingapper tidligere, men orker ikke mer av det. Det er som med nettroll, når folk ikke har noen relasjon til de som de chatter med eller møter utover kontakt på nettet, så oppfører de seg deretter. Normal folkeskikk blir sjeldent dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:56 #10 Del Skrevet i går, 12:56 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er vel også interresant hvordan fordelingen av brukerne på tinder er? Jeg vet ikke hvor pålitelig kilden er, men denne sier at 75 % av Tinder brukere er menn (roast.dating) Anonymkode: 407ed...ace Egentlig verdiløst, så lenge du ikke har tall for Norge, og tar med aldersgruppen. En del av forskjellen kommer av at det er flere single menn enn kvinner, men den største forskjellen kommer av at appen ble lagd med overfladisk fotobasert sveiping i tankene. For den største gruppen av kvinner, er ikke dette en naturlig måte å velge på. Det at noen tror at "alle" single og attraktive kvinner er på Tinder, kaller jeg en kognitiv svikt. Anonymkode: a8bde...170 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:40 #11 Del Skrevet i går, 15:40 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er det noen statistikker på dette? Av alle single kvinner som er på jakt etter kjæreste, hvor stor prosentandel er på app/Tinder? Anonymkode: 24851...a09 Minimalt. På ssb sine sider ligger det statistikk over antallet husholdninger med en person i, tallet er på over en million. I tillegg har man aleneforeldre som bor sammen med sine barn. Tallene gjelder i alle aldre, men det er likevel høyt. Kun ei i venninnegjengen er på Tinder. Jeg er ikke der. Anonymkode: c3bd7...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:50 #12 Del Skrevet i går, 15:50 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Egentlig verdiløst, så lenge du ikke har tall for Norge, og tar med aldersgruppen. En del av forskjellen kommer av at det er flere single menn enn kvinner, men den største forskjellen kommer av at appen ble lagd med overfladisk fotobasert sveiping i tankene. For den største gruppen av kvinner, er ikke dette en naturlig måte å velge på. Det at noen tror at "alle" single og attraktive kvinner er på Tinder, kaller jeg en kognitiv svikt. Anonymkode: a8bde...170 Tinder gir vel heller ikke ut noe statistikk over brukere heller, så det blir nok vanskelig å finne ut av det. Å spørre her inne er vel heller ikke verdt noe når det kommer til stykket. Om jeg hadde vært på utkikk etter en type, hadde jeg ikke vært på Tinder. Anonymkode: 407ed...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet i går, 16:09 #13 Del Skrevet i går, 16:09 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Var innom, men ble for brutalt. Konseptet er dehumaniserende… folk blir mentalt utmattet og desillusjonert av det Anonymkode: 3a3d4...522 Engel skrev (7 timer siden): Veldig enig. Har brukt Tinder og andre datingapper tidligere, men orker ikke mer av det. Det er som med nettroll, når folk ikke har noen relasjon til de som de chatter med eller møter utover kontakt på nettet, så oppfører de seg deretter. Normal folkeskikk blir sjeldent dessverre. Enig med dette her. Jeg orker heller ikke mer 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:13 #14 Del Skrevet i går, 16:13 Kjenner ingen kvinner på Tinder. Anonymkode: c0130...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #15 Del Skrevet 17 timer siden Jeg har heller aldri vært der. Tror mange seriøse kvinner hører/leser om at Tinder ikke er bra, og at menn der stort sett bare er ute etter uforpliktende, og da holder man seg unna. Hva er vitsen. Nå vet jeg om et par kvinner som har funnet seg kjæreste/partner der, så det er selvsagt også seriøse menn, men i grove trekk virker det som at det er mye folk der som jeg aldri ville ha vurdert å møte. Anonymkode: ec571...c1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): i grove trekk virker det som at det er mye folk der som jeg aldri ville ha vurdert å møte. Som i samfunnet ellers. De som har mest og sterkest meninger om Tinder, er gjerne de som aldri har vært der. Anonymkode: a8bde...170 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Som i samfunnet ellers. De som har mest og sterkest meninger om Tinder, er gjerne de som aldri har vært der. Anonymkode: a8bde...170 Det er bra vi ikke er, for virker som at det er svært utbredt blamdt dem som som over tid har vært der, er i større grad relajsonskadd og har flere vonde opplevelser i livet, enn vi uten. Jeg har ikke lyst til å bli avhengig av å svipe eller bli for mentalt sliten til å kunne bli kjennt med et nytt menneske. Mange på tinder får fnatt av å bare høre noen spørre hvordan de har hatt det i dag. Dit skal ikke jeg og jeg vil heller ikke ha noen som har så lite tålmodighet, hvor hver eneste setning må være en de ikke har hørt før, når vi alle er så like. Jeg er ikke underholdning, jeg er en person. De tåler ikke lenger hverdagen. Anonymkode: c6a34...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er ikke der, og heller ingen av mine single venner. Nå er vi rundt midten av 40 årene. Min voksne datter er heller ikke der. Jeg var for første gang på en nettdating side for 17 år siden. Og da var det mange hyggelige menn der, ingen var ufine. Og flertallet var ute etter noe seriøst. Det var jo lett å finne en kjæreste da. Sist gang jeg var på en nettdating side, var for 7 år siden. Og jeg ble jo skremt, flertallet ville bare ha sex, noe de ga klar beskjed om tidlig. Andre var direkte slemme og skrev masse stygt til meg. Og andre var bare merkelige. Så jeg forsvant etter 2 dager, da var jeg jo skremt. Anonymkode: 7c22c...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Som i samfunnet ellers. De som har mest og sterkest meninger om Tinder, er gjerne de som aldri har vært der. Anonymkode: a8bde...170 Jeg har vært der, men det var virkelig ikke et sted jeg kommer til å finne noen mann. Anonymkode: c0130...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå