Gå til innhold

Er jeg "urimelig" for å ha dette som et krav?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Siden du har stor hånd, har du sikkert stort håndledd også, og det er lettere å måle en en hånd?

Anonymkode: b3093...6ca

Å sånn ja.. Vel, kan jo alltids se om jeg finner et målebånd. Tommrstokk funker vel dårlig rundt håndleddet så 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan ikke dere to ta dette på pm?

Anonymkode: 4bc07...70b

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

La vær å lese for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke alle har sosiale antenner 😅

Anonymkode: f05f3...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å ha preferanser er helt ok. Alle har det, enten det er på utseendet eller andre ting.

Problemet er når preferansene gjør at du behandler de som faller utenfor, på en ugrei måte. Samme om det er menn med store hender eller damer under 60 kg. Snakker du dritt om de som ikke har kvalitetene du tenner på, er ikke problemet egentlig preferansen men at du er en drittsekk. Ingen løfter et øyelokk hvis du bare dater menn med store hender, men det er dårlig gjort å stadig utbasunere det og påpeke det til menn med mindre hender. 

Anonymkode: bd33e...4a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

For 60-70 år siden kunne en kanskje høre kommentarer rundt hånda til en mann. Hadde en lange, tynne fingre eller ei lita hånd, ja så måtte man være en kontorist. Hadde man digre hender jobbet man gjerne i et steinbrudd, som bonde osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Siden du har stor hånd, har du sikkert stort håndledd også, og det er lettere å måle en en hånd?

Fikk målt, ca 22 cm..hvis du fortsatt lurer. Om det er mye eller lite aner jeg ikke da 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.1.2025 den 1.19):

Hjelper ikke å ha store hender når resten er et stort rasshøl! Har blitt psykisk mishandlet av en mann og aldri, ALDRI om jeg kommer til å falle for en mann utifra preferanser som dette igjen. 

Anonymkode: 37bcc...12e

At man har preferanser betyr ikke at man tar den første og beste med feks store hender. Det betyr at msm da ser etter en partner blant de mannfolka som har store hender. Det tok meg 10 sekunder å komme på mange menn jeg kjenner som jeg stoler på at er snille og behandler andre bra. Det er også noen av dem som faller ut da de personligjetsmedsig er helt feil fordi de er lite humoristisk/rotete økonomisk/jobber i nordsjøen.

Anonymkode: 4ea13...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...